{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Køb af bil med reg attest uden afgift {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt denne bmw jeg har tilsalg, problemet ligger i jeg har fået bilen sammen med reg attest, men dagen efter jeg skal op og hente plader får jeg afvide af skat at afgiften er trukket tilbage, og at der skal betales ny afgift ham jeg har købt bilen af, er så klog og har skiftet og på min slutseddel er jeg hundrede procent sikker på, at det der står er en helt anden person en den reelle fyr der har solgt mig bilen. men jeg har fået navn og adresse på den fyr som faktisk ejer bilen og kan derfor opsøge ham, man kan jo gøre mange sjove ting med sådan en gut men ingen grund til at få en dom for sådan en person smiley så hvad ville i gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil med reg attest uden afgift
  • #1   2. feb 2012 Han bor i Århus ham gutten spørgsmålet er bare om det er den rette adresse jeg har hvis du kan følge mig

• #2   2. feb 2012 Ham melder du da til Politiet for bedragerri, det skal de nok tage sig af da han tydeligt har "bevist at have handlet med uærlig hensigt"

• #3   2. feb 2012 Den er svær. Hvis du ikke har en slutseddel der siger at bilen er MED afgift, så ser din juridiske sag ikke godt ud. Med mindre at du har et vidne der kan bekræfte at han har sagt at bilen var Dansk.

Han har lavet et "genialt" salg såfremt der ikke står på slutsedlen at bilen er Dansk.

• #4   2. feb 2012 Thomas jeg kan kun give dig ret det vildt nok lavet

• #5   2. feb 2012 Det kræver sku nerver af stål..

• #6   2. feb 2012 Der tror jeg i tager fejl, han har jo klart givet udtryk for at du kunne hente pladerne og har ikke klart gjort ops på at den var uden afgift, så jeg er sikker på du har en god sag, men ellers kontakt advokatvagten og forhøre dig, det koster ikke noget, og der er helt sikkert også jurastuderendene der har lyst til at kikke på sagen, det er som regl også gratis......

• #7   2. feb 2012 Men Rene, hvordan kan du læse dig frem til ved dette indlæg at Sælger har sagt at han bare kan hente plader?

Havde jeg været så genial at turde lave et salg som dette så var jeg også genial nok til at turde lade den gå i retten som sælger. Han står stærkt hvis han ikke har givet udtryk for at bilen er Dansk.

Husk, hvis han ikke er blevet spurgt om bilen er med Dansk afgift, så har han heller ikke løjet for nogen.
    Spørgsmålet retten så vil se på er om sælger har gjort det i ond tro.

Godt er det meste af det Jura jeg har haft i 3 år handlet primært om erhverv, men den gælder også nogenlunde her.

• #8   2. feb 2012 Hvis han har udleveret en dansk reg. atest uden at gøre ops på at afgiften er trukket ud af bilen, så har han handlet i ond tro.

Og om han er genial tvivler jeg nu lidt på, har ham mere mistænkt for at være lidt dum og handle efter "går den så går den" .......

Men prøv dog at forhøre dig hos advokatvagten, det er gratis og så får han syn for sagen.... smiley

• #9   2. feb 2012 Ja reg. attesten burde være stemplet til at være ført til export.. Det er en træls sag den der..

• #10   2. feb 2012 Tror han har søgt om ny reg attest fået den udleveret trukket afgiften ud og solgt den på den gamle reg attest ..

Fuck det er noget svineri .

• #11   2. feb 2012 Jeg skal nok få fat i ham der en som har ringet til mig og sagt at han er blevet stoppet i bilen og politiet har haft den, også har han fået den tilbage så det må århus politi fortælle mig

• #12   2. feb 2012 Tror du har en god sag......... smiley

Kommentér på:
Køb af bil med reg attest uden afgift

Annonce