{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

mark j
mark j
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17

Hvordan finder en tysk køber af min bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg står og overvejer at sælge min bil til udlandet, og trække registreringsafgiften.

Men for at kunne det skal bilen jo også sælges i udlandet, da det skal dokumenteres i form af en slutseddel eller lign. at bilen er blevet udført af Danmark.

Er der nogen som har kendskab til forhandlere i f.eks. tyskland som gerne tager biler fra Danmark ind?, jeg ved at man blandt andet kan sælge den på den tyske version af Autocom, men jeg er ikke så kyndig til tysk og håber derfor at der måske var nogle der kendte til en forhandler i flensborg området som har erfaring med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan finder en tysk køber af min bil
  • #1   5. feb 2012 husk lige den skal synes inden den exporteres, og Skat tager 15% i omkostninger dog mindst 7500 kr

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    apr 2009

#2   5. feb 2012 Skal kun synes hvis den er over 10 år gammel, eller så fremt Skat kræver det. (det er hvertfald hvad jeg er kommet frem til på deres hjemmeside).

• #3   5. feb 2012 sæl den til salg på ebay ?

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    apr 2009

#4   5. feb 2012 Anders #

Hvor stor er chancen lige for at få den solgt der igennem?

Altså skal jo helst være en forhandler, da det nok er det bedste bevis overfor skat.

Dertil går jeg da udfra det er hurtigere via en forhandler at sælge.

• #5   5. feb 2012 hvorfor ikke sælge den herhjemme..?

Vil det ikke bedre kunne betale sig

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    apr 2009

#6   5. feb 2012 claus-m .

Det kan bedre betale sig at trække afgiften på bilen. Og efter hvad jeg har forstået så SKAL den sælges til udlandet for at man kan det.

Hvis det er muligt at trække afgiften og sælge den uden afgift herhjemme, så er det bestemt også en mulighed smiley Men som jeg har forstået det, er det ikke muligt.

• #7   5. feb 2012 hmm forstå ikke hvorfor den ikke er volgt endnu. det er en diesel famile bil med ok plads. har du den andre steder end her inde...? dba. bilbasen. gul og gratis?

• mark j
    mark j Tilmeldt:
    apr 2009

#8   5. feb 2012 ketil l S

Har ikke fået den sat tilsalg andre steder end her endnu. Men ser ud til at jeg kan tjene mere på at trække afgiften på den.

Kommentér på:
Hvordan finder en tysk køber af min bil

Annonce