{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 fælge
  • #2   6. feb 2012 Det er ikke fælgene der gør om de skraber på jo, det er hans støddæmpere/fjedre.
    Hvis hans 19" går på, vil dine også gøre det.


  • #3   6. feb 2012 Ellers tak, vil ikke have mere end 18" på:)
    Nej de gik ikke på støddæmperne. De gik lidt for langt ud i skærmene, så det var inderskærmen de gik på. Det var ET 35.


  • #5   6. feb 2012 drop nu de lm fælge, alle har dem, kvaliteten er elendig og de er satme så kedelige at se på..

  • #6   6. feb 2012 Men hvorfor lave om på noget man synes ser godt ud? smiley Ved godt der er mange der har bbs på, men det er der åbenbart mange der synes ser fedt ud:)

  • #8   6. feb 2012 Ja ja smarte.. Det fint du;)
    Tag hellere og svar på mit spørgsmål hvis du kan:)


  • #10   6. feb 2012 Ja det er jo sådan set fx ET målet jeg skal bruge!! For at finde ud af hvad der kan sidde på! Doh....

  • #12   7. feb 2012 Der sad nogle keskin kt-4 fælge på min e36 m3 coupe, da jeg købte den det var 8,5x18" og 9,5x18" og alle fælge var et35 og de gik ihvertfald ikke imod på min.


  • #13   7. feb 2012 Mathias:

    Du får svært ved at få et seriøst svar på dit spørgsmål her i forum.

    Kan personligt godt forstå dit fælgvalg, syntes også de er lækre til E36'eren.

    Tror du vil få mere ud af at stene en masse E36 profiler igennem her inde og så spørge dem der kører med 18" fælge hvilken størrelse de kører med og hvilke problemer de evt. har haft med den størrelse.

    Det gjorde jeg da jeg skulle have nogle 17" til min golf som bare skulle sidde helt perfekt. Jeg endte dog så alligevel ud i en modificering af skærmkasserne.

    Kan desværre ikke selv svare dig på dit spørgsmål, men kan da give lidt gode råd med på vejen.

    Men held og lykke herfra.


  • #14   7. feb 2012 Nu svare jeg på vegne af min lille bror og hans E36.
    Det er dog en E36 '91 sedan.
    Han lagde ud med at købe et sæt BBS LM kopi 8,5 x 19 og 9,5 x 19 ET35 - bilen har M undervogn, og er sænket 20 mm fra fabrikken. De kunne ikke sidde på pga. skærmkanten. Han har nu fået et SÆT BBS Motorsport i samme mål, dog ET 45. De skraber stadigvæk på bagved. Han endte med at rulle skærmkanterne rimelig voldsomt og male bilen.
    Har endda forsøgt at montere 8,5'' bagpå. De kan stadig ikke være der. Dog forsøgte vi at sætte dem på en anden e36 coupe '94 - der var ingen problemer. Der er åbenbart forskellige variationer af bagtøj eller mål?
    Bare spørg løs, jeg tror han har prøvet alt mht. fælge til den bil.


  • #15   7. feb 2012 Har da også haft 10.5x18" på uden de skrabte på.. - det var på min 328i coupe.

  • #16   7. feb 2012 Tak til Simon, Michael og Jean for nogle indlæg man kan bruge til noget:) Jeg tror jeg vil prøve at købe nogle 18" i 8x18 og 9x18:) Tror sgu de vil passe på:)

Kommentér på:
E36 fælge

Annonce