{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

KØBE bil hos autoophug {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Ville lige høre jer om man kan købe en bil hos en hugger, jeg skal bruge et BMW E30 2 dørs skrog med papire.

Det er lige meget hvilken model det er da den alligevel skal bygges om til ræs, og jeg har en donor bil, problemet er bare at den jeg har er en 4 dørs og den er ikke så nem at finde bur osv til...

Håber i ved mere end mig smiley
Mvh Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØBE bil hos autoophug
  • #1   12. feb 2012 Når bilen er skrottet, så er den skrottet.. Den kan ikke komme på vejene igen.. Men du kan godt købe en hel bil til dele

• #2   12. feb 2012 Er det ikke nemmere bare at lave et bur selv til din 4 dørs ?

• #3   12. feb 2012 Steven
    Jeg har ikke lige værktøjer til at fremstille et bur selv smiley
    Desuden var planen at køre i den 4 dørs en sæson eller 2 endnu og så bare køre klubrally i den. Og så bruge fritiden til at lave en karosse med bur og få det malet lidt smart osv, og så bruge en uge eller to på at flytte tingne over når den tid kommer smiley

Bilen skal ikke indreg. Igen- den kommer til at køre på prøveplader så jeg slipper for vægtafgift og forsikring på den smiley

• #4   12. feb 2012 Huggeren her hvor jeg bor sægler, da også nogle af bilerne de for ind
    så det skulle da ikke være det store problem.
    vh

• perparim m
    perparim m Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #5   10. mar 2013 Hej alle sammen jeg har brug for noget hjælp hvis det kunne lade sig gøre, jeg står med en BMW E46 320ci coupe som jeg skal bruge nogle dele til, men jeg har ledt i 2 3 uger og kan det svære ikke finde noget, håber i kan hjælpe mig lidt smiley

Tusinde tak på forhånd... smiley

• #6   10. mar 2013 du kan nemt købe hele skroget, men du for ikke papirene med, smiley da den er skrottet er de sendt ind for de kan få støtten fra staten,

Kommentér på:
KØBE bil hos autoophug

Annonce