{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind- vs. sportsundervogn
  • #1   13. feb 2012 Gevind skal du kun vælge, hvis du har behov for at justere på undervognen. Det er en lidt dyrere løsning.

Hvis du allerede nu ved, hvor meget den skal sænkes, er der ingen grund til at købe gevind. Så brug hellere pengene på en lidt bedre sportsundervogn uden gevind.

• #2   13. feb 2012 Fantastisk ! smiley
    Planen var ikke at skulle justere i den.
    Tænkte på denne:
    http://www.nv-autodele.dk/shop/corolla-e9-1-4516p.html

Er det et godt valg ?

• #3   13. feb 2012 Det er billigt nok hvis dæmperne følger med smiley og det er et godt mærke smiley

• #4   13. feb 2012 Fantastisk! smiley Tak for de gode svar. så må jeg have mig sådan en smiley

• #5   13. feb 2012 Jeg ved ikke helt om dette hjælper dig, men det er bare nogle af mine erfaringer smiley

Efter at have kørt med to forskellige sænkningssæt til min Passat, er jeg til sidst endt ud i en gevind.

Det første sænkningssæt var jeg ikke tilfreds med, da bilen stod "skævt". Der var ikke lige højt til skærmkanten i begge sider, hvilket så total åndsvagt ud, når man først havde fået øje på det. Var ikke meget, én-halvanden cm, men nok til at se dumt ud.

Så købte jeg et andet sæt, da jeg troede det var fjedrene den var gal med. Men det var det samme.

Så jeg tænkte fuck it, og købte en gevind, og fik skruet mig ud af problemet, og har ikke fortrudt det ét eneste sekund. Den er ikke blevet hårdere at køre i, og gav kun 3.000 for undervognen. Også en Mac Johns smiley

• #6   13. feb 2012 Gevind er bare vejen frem, du kan stille den som du vil ha den smiley

• #7   13. feb 2012 Lento, nemlig smiley

Har selv haft sænkningsfjeder..
    Blev satme aldrig tilfreds, lige siden, kun haft gevind, og det er bare lækkert smiley

• #8   13. feb 2012 Christopher - kan kun finde en gevindundervogn til min .. og den koster 7995,-
    Så der er temmelig en prisforskel på sports og gevind for mig .. smiley

Føj. Duer ikke til sådan noget med det ikke bare er perfekt.
    Kan ikke lide små fejl.. for bliver ved med at se dem og blive irriteret over dem smiley

Må lige kigge videre efter gevind smiley

• #9   13. feb 2012 Ja okay, ved ikke hvad der findes til sådan en Corolla smiley Men købte også min hos NV autodele.

Ej, men jeg blev irriteret hver eneste gang jeg skulle køre en tur i bilen. Efter et års tid gad jeg ikke mere, og fik gevind på. Kan slet ikke abstrahere fra sådanne ting. En sænkning skal altså bare sidde lige i skabet smiley

Men altså, igen, der var ingen problemer med min Vento, og det er jo slet ikke sikkert der er det med din Corolla. Og så er fjedre jo fine smiley

• #10   13. feb 2012 Det kan jo være at du har været uheldig .. Men hva nu hvis jeg også er :b
    Men kan jo prøve i første omgang smiley

Kommentér på:
Gevind- vs. sportsundervogn

Annonce