{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Automekaniker Job?
  • #1   14. feb 2012 Prøv at søge lidt mere bredt..... Det er svært at finde noget i disse tider! Desværre smiley

  • #2   14. feb 2012 Hvor er du fra?
    Istedet for og sidde på dit aktivering , kunne du evt tage og komme i virksomheds praktik ved forskellige , det åbner nye veje..
    Støder du så på en som er tilfreds med dig , kan du supplere med at du har mulighed for og komme i løntilskud..

    Det kun dig som sætter en begrænsning.. Gider du gøre noget for det , er der store muligheder..


  • #3   14. feb 2012 Er fra Kbh...

    Gulvlægger, det sandt hva du siger, skal os ud og besøge firmaerne nu, for det hjælper ikke bare at sende, de skal os se en...

    MEn det er ikke så nemt som det engang var... smiley


  • #4   14. feb 2012 nej, jeg havde godt nok et fint job som værkfører hos bmw, men er stoppet og er begynd i skole som produktionsteknolog hos KEA:)

    både for at åbne nye veje, men også for at prøve noget nyt:)

    hvor langt er du villig til at rejse!??



  • #5   14. feb 2012 Du har fuldstændig ret , det er ikke så nemt som det engang var..
    Men dengang du snakker om , kørte det jo os bare på skinner..
    Gør det desværre ikke mere..

    Men at sidde foran computeren og smide ansøgninger afsted hele tiden , giver sku ikke job.
    Ikke efter min mening.
    Sidder selv på aktivering smiley

    Du skal ud og vise dig frem og vise hva du dur til.
    De kan ikke se hvem der sidder bag computeren , og tro mig..
    Du ikke den eneste som har den idé og sende en ansøgning afsted , så chancen for det bliver set er os minimal..


  • #6   14. feb 2012 hvad er dine erfaringer!??
    kender du noget til bmw??


  • #7   14. feb 2012 Har afleveret 10 ansøgninger idag, imorgen aflevere vi flere... Gider ikke sidde til aktivering det er langt ude!!!

    Gulvlægger du har fuldstændigt ret!!!!

    Skal jeg være ærlig så kender jeg ikke meget til bmw, det eneste jeg sådan rigtigt har lavet på bmw er nok bremser... Men mon ikke de er ligesom andre biler smiley

    Altså jeg er villig til at kører inden for storekøbenhavn området...

    Mine erfaringer er nok japansk, Fransk og lidt tysk...


  • #8   14. feb 2012 ok, jeg kunne ellers måske hjælpe, men vi har brug for en der kan erstatte mig så du skal kende meget til bmw og elektronik, scope osv. da det er en værkfører vi mangler:)

  • #9   14. feb 2012 arrgg ikke værkfører, er ikke så god til at fortælle hva folk skal lave smiley

    Men takker ihvertfald for tanken smiley


Kommentér på:
Automekaniker Job?

Annonce