{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Umuligt at bruge søgefunktioner på BG! {{forumTopicSubject}}

Jep som overskriften siger.... Ik nok med at forummets søge funktion suckz pænt meget (har været oppe før, ved det...)

Men come on... der må da være nogle kompetente medejer/medhjælper på BG som kan fixe det problem..

Nå men det slet ik det det går ud på...

Det er inde i M A R K E D. Men fætter har lige bestået køreprøven idag. og han spurgte om jeg ik ville være sød at hjælpe ham med at finde en billig bil.. JO DA! det klart.. så jeg tænker, smutter squ da lige in på BG og søger (med den "avanceret" søgefunktion) - taster ind at den maks skal koster 5 kilo.!!!

Om mit øje så ik lige skure 14567.345678.4556 mulige annoncer hvor over 80% af hele bunken står der 1Kr , 1000 Kr, 1 Kr 1 Kr, .... og når man kigger på bilerne INDE i anoncen står der bare ligepludselig 14,000 eller 58,000 eller BYD LØS!!! Det er da for dumt! hvad er så en søgefunktion til brug her på Bilgalleri.dk? ik en skid!

syntes squ det tarveligt... for BG er en fed side med MASSER af fede features og andet godt men MINDST ligeså meget ... undskyld ordet... LORT & CRAP! sørgelig men sandt... BG trænger til en KRAFTIG face-lift!

Skulle lige ud med min menses-agtige-facon-måde at te mig på ! Men håber i ALLE for en fremragende weekend.

Men inden i svare nogle halv dumme spørgsmål så prøv lige at tænk lidt over det... Syntes det ødelægger BG lidt smiley

Ved i hader det... (men MARKED er tydeligvis ubruglig)

Så hvis der nogle der har en billig bil på omkring de 5 kilo som gerne skulle køre og helst være FORHOLDSVIS nysynet (kan ik forlange meget for den pris) så skriv endelig

.::Lindrup::.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Umuligt at bruge søgefunktioner på BG!
Kommentér på:
Umuligt at bruge søgefunktioner på BG!

Annonce