{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

ingen vil forsikre bmw for unge?eller? {{forumTopicSubject}}

Hey Bg

Da jeg kigger rundt i forskellige mærke efte rhvilken bil vil være den sjoveste. til det nye bilvalg. men lad og komme til sagen.

Mit problem er at jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle forsikrings selvskaber som vil forsikre mig hvis jeg vælger en bmw mere? (skal siges jeg har haft bmw før og forsikret i eget navn)

enten skal man være over 25-30 år. .. syntes det er mærkeligt?. jeg er 19 og havde en bmw som 18årig.
'
men for sjov kiggede jeg på at jeg sagtens kan forsikre en 240 seat leon cupra. men ikke engang en bmw 323ci?? altså hva f*** sker der ?

Eneten vil du have man skal ringe til dem. forbi de ikke vil regne et tilbud ud til en på nettet. ellers også koster den mindst 30.000kr for en ansvar?? altså helt ærligt.

Nogle som kan fortælle mig noget om sagen eller hjælpe mig ?

bmw 323ci 170hk e46 coupé

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen vil forsikre bmw for unge?eller?
  • #1   14. feb 2012 Prøv at give dem et kald som der står..

• #2   14. feb 2012 Selvfølgelig skal man ringe til dem. Hvad havde du forventet?

• #3   14. feb 2012 Var det din skyld at din forrige BMW blev totalskadet, for så er det nok en del af grunden. Men uanset undgår de fleste forsikringsselskaber bare den slags biler.
    Jeg bliver også flået fordi jeg kører en 4wd på den forkerte side af 1600kg egenvægt.

• #7   14. feb 2012 regner jeg min vogn id på nettet hos GF skal jeg slippe 5800 giver kun 4900 fordi jeg har snakket med dem... min kami er 22 han har en E34 525i med M50B25

• #9   14. feb 2012 Jeg giver 6500kr med kasko for en E30 Cabriolet, dog kun 320i ved Alm. brand. og jeg er 23 år, og fik først bil i mit navn for et år siden.
    Prøv at gi dem et kald smiley

• #10   14. feb 2012 jeg kiggede på en e34 525ia med tomat gear og 211 hk. skulle give 10300 årligt når jeg blev 18 (skal lige siges at jeg er 16)

• #11   14. feb 2012 Pernille, du har heller ingen tissemand smiley

• #12   14. feb 2012 min sidste bmw blev smadret på grund af en idiot kørte ind i siden af mig smiley han holde i en højre svingsbane og ville så hellere dreje til venstre og tage hele siden på mig. istedet for at kigge i spejlet. så vil ikke mene at jeg ikke kunne forsikre sådan en bmw igen, når det ikke var min skyld.. eller hvad?

Mark og pernille.. hva forsikringer har i brug til disse udregninger?

• #14   14. feb 2012 havde en e30 320i hos alm brand som 18årig til 11.000
    og har min e34 518i hos gf til 4.300 hos gf nu har ikke erfaring med andre selskaber, men kan anbefale alm brand og gf god service og billige priser og gf er også søde til at gi tilbud hver gang du overvejer at skifte bilen ud fik 27 tilbud på forskellige biler sidst jeg skiftede uden noget brok og ballade

• #15   14. feb 2012 Var hos gjensidig med min 1.6er . skulle give 12000.- året...

Min passat gir jeg 8000 for hos GF. Men ring rundt,

• #16   14. feb 2012 gf forsikring smiley

en af mine venner fik også forsikret en bmw e28 518i til 9000 hos gf

• #17   14. feb 2012 Nogle gange er de lidt firkantet... Jeg kan f.eks. huske at TopDanmark nok ville forsikre en Fiat Bravo HGT (5 cyl og 150 hk?), men ikke en Golf GTI med samme antal heste... Da de ikke ville forsikre GTI-biler... Jo jo smiley

• #19   14. feb 2012 det er en jungle, de bilforsikringer.. jeg er selv ved at skifte, og der er bare ingen der vil forsikre mig, jeg er elite billist, har kørt skade fri i 16 år, men havde en skade sidste år,

jeg forstår simpelhen ikke, de bruger en skade mod en, jamen er det ik derfor man er forsikret da.? netop, hvis man er uheldig at komme galt afsted, så man ik mister hus og hjem..!!

nu køre jeg 4x4, da jeg trækker en del trailere, deres svar til den..

det er en stor bil, med stor motor, og turbo...!! HALLO....

de fatter intet... ja en 4x4 har som regel en stor motor, da det jo er en arbejdsbil, så netop derfor...

jeg sagde til dem, at man kunne jo ikke sætte en fiat panda til at trække 3500kg..

og at alle diesel biler i dag, er monteret med turbo, derfor behøver den jo ikke at køre som en raket... de vil ikke engang forsikre min mercedes ml... WHAT..!

jo jo, det var en høj risiko bil... for satan da, det er en gammel 4x4, der er 9 år gammel...

satme utroligt synes jeg... om man har haft 0 eller 10 skader, kan sku da være lige gyldigt, man betaler dem jo for, man er dækket ind, de bestemmer jo prisen.

jeg forstår godt, at man ik skal ha en hurtig bil, når man lige har fået kortet, men at man skal straffes, fordi man har været uheldig, forstår jeg ikke...

• #21   14. feb 2012 brian det er præcis hvad jeg mener. det er helt onsvagt! jeg kan for sikre en bil med 240hk op fra 0-100km på hvad 6,1 sek. men en bmw 323ci på 170hk med 0-100km på 8sek så vender de sig i graven. altså hva hel***d sker der? jamen..... tja,,, men altså GF vil have jeg skal ringe hvis det skal være en bmw sgu i også det?

• #22   14. feb 2012 de skulle bare forsikere bilen efter, hvad den er værd, og så betale præmie efter det, overforsikre man den, når den er skadet, ja så er det bare surt sonny boy, da de stadig skal gå efter markeds værdien, af bilen, så hvert år, når man alligevel skal betale præmie, ja så undersøger man lige, hvad markeds værdien er.. meget nemt...!

de kigger på ny værdien af bilen, men når den er skadet, bliver den gjort op efter, hvad markeds værdien er.

er det er speciel bil, ja så må man få lavet gps overvågning af bilen, eller meget nemmre, alle biler skulle bare ha satelit overvågning, over en hvis værdi.

• #23   14. feb 2012 ja selvfølgelig skal du ringe du kan ikke bruge online beregner til noget alligevel

• #24   14. feb 2012 du har jo haft en "bmw" med 4 cyl. det er jo ikke helt det samme som er få en 2.3 med 6 cyl. det er dyrt at have "hurtige" og populære biler, det hænger desværre altid sammen. men jeg har haft et par bmw selv og har nu en golf 4 gti turbo og dem har jeg fået rigtigt billigt igennem GF. gav 5600 med kasko for bmw'er.

til gengæld er min golf 4 gti turbo oppe på 9000 nu med kasko fordi jeg bor i kbh NV og den er blevet indeksreguleret.

• #25   15. feb 2012 bare ring og hør dem ad, min bmw 323 fik jeg ved thisted forsikring

• #26   15. feb 2012 drop de udregnere, de er ikke til at stole på.. og forsikringer de hader bare bmw og honda, selvom de måske har færre heste end en seat, mercedes osv.. de ved godt vi kører stærkt smiley

• #27   15. feb 2012 mirza, en gammel corolla kan jo køre lige så stærkt... men ja, de kigger på hvilken biler der er med i ulykker, samt hvilken der bliver stjålet, dengang jeg fik kørekort, var det sku noget nemmere, det er faktisk blivet svære for mig, som elite billist (16 års skadefri kørsel) at få forsikret mine ting.

• #28   1. mar 2012 jeg skal give 9-10 for min e30 325ix i meget eget navn som 20årig

• #29   1. mar 2012 hvor henne

Kommentér på:
ingen vil forsikre bmw for unge?eller?

Annonce