{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd vedr. køb af Porsche Cayenne
  • #1   16. feb 2012 Med sådan en vognpark, burde du ikke sidde og spørge efter råd her?

    Tag ud til nogle forhandler prøv at høre dem ad, om de kender nogle svagheder, eller skriv rundt til folk herinde om hvad de har bøvlet med..

    Det var så lidt, og som tak kan du lade mig straffe den Cayenne når du engang får en smiley


  • #2   16. feb 2012 lortet bruge ligegyldigt meget brændstof.. kender ikke nogen der har holde dem over 7 km-l smiley


  • #3   16. feb 2012 Cayenne s skulle vist have det med at rive stempler. Var selv meget tæt på at købe en. Indtil en porsche mekaniker meget stærkt frarådet mig den. Men modellen med turbo skulle vi bare virke 100%

  • #5   16. feb 2012 Den er noget bovlam.... Fordelen er at den kan bygges om til at køre på gas.. Hvilket er latterligt dyrt i DK ... men 5kr/l heroppe

    Og nok sælger de den som suv men den er bestemt ikke noget værd når underlaget bliver alternativt


  • #6   17. feb 2012 Turbo og Gearkasse så jeg helst VAR skiftet hvis jeg skulle ud og købe sådan en bandit brugt.
    Dæk og bremser holder ikke så længe, og koster da lidt mere end til en Golf 3 smiley
    Jeg syntes det er mega irriterende at tændingslåsen er på venstre side af rattet, men man kan jo nok vende sig til det. bare når man sætter sig i kundebilerne, så tænker jeg hver gang, "godt jeg ikke skal gøre det hver dag" smiley


  • #8   17. feb 2012 minus subaru forrester. xt mener jeg den heder. køre fra den. som ingen ting :S

  • #9   17. feb 2012 Turboen er den fortrukkende model.
    Vær OBS på Klimaanlægget. Køre det ikke som det skal, er det en dyr fornøjelse. Se efter om den slider dækkende skæve, gør den det, så find en anden.
    Kan varmt anbefale at købe den lidt nyere model, og så i en 3,0D. Det er den bedste at bruge til hverdagsbrug. Og den model er også den pæneste. Men det er jo en smagssag.

    Service er dyr, no matter what. Men det er der også råd for smiley Giver selv 2500.- for et stort service. Og så må jeg dog selv køre til Porsche Centrum for at få den gennem testeren.

    Som info: Bagbremser koster ca. 7000.- Så find en der ikke er for slidt.


  • #10   17. feb 2012 Kig efter fejl på:
    Luftundervogn (det er som regel kompressoren - 10000 kr)
    Airbag fejl (som regel bare en sensor)
    Parkeringssensor fejl (som regel bare en føler)
    Vandpumpen kan også være træt, den er dog nem og billig at skifte

    Er bilen udstyret med keyless go og keyless intry kan dette også drille.

    Bremser og dæk holder ikke for evigt på denne type bil.

    Gå efter en med så meget org udstyr som muligt og få km.

    Benzinen vælter igennem dem, uanset motor str! Men nøj hvor de kører godt.
    Også er der stor forskel på måden Turbo og TurboS kører på, det er meget hvad man er til og hvad man vil med bilen.

    God jagt smiley


  • #11   17. feb 2012 Tak Tak for jeres svar..

    Brændstof det er ikke noget problem jeg ved den ikke køre så lang på literen men sådan er det..

    Haved hørt de første Cayenne der kom haved mange børne sygedomme ligesom touareg da de er bygget på samme platform derfor tænkte jeg på turbo S den kom jo først i 2006...

    Range rover og subaru hmmm ja men det er ikke en PORSCHE hehe har selv en lille lorte impreza den køre vel også fra denne Cayenne men det er ikke det som betyder noget jeg syntes bare den er fed sådan en Cayenne hvis den lige får et fuldt TechArt kit på og lidt flere heste..

    Tændinglåsen kan man ikke gøre så meget ved næsten alle porscher har det i venstre side har haft et par stykker..

    Tak til jer alle fik lidt gode råd kom gerne med flere hvis der er nogen som har flere råd...


  • #13   17. feb 2012 Det er stort set kun de første årgange der er problemer med, ligesom på VW Touareg. 2005- er der ikke rigtig nogle problemer..

    Synes dog de 450 hk i Turbo'en virker fint.. 50-150 km/t går rimelig hurtigt!
    Range Rover er noget dyrere i reservedele. En forlygte koster fx det dobbelte til Range Rover'en


  • #14   17. feb 2012 Man kan jo altid optimere den med stumper fra Gemballa.

    Hvis jeg havde pengene og stod og manglede en fed og hurtig SUV, havde jeg da nok taget en ML63 AMG, Q7 4.2 V8 eller ja en Cayenne Turbo S.


Kommentér på:
Råd vedr. køb af Porsche Cayenne

Annonce