{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kia rio diesel eller Renault clio?
  • #1   19. feb 2012 Jeg vil nok vælge Kia'en, mest pga af design og garantien smiley og 31,3 km/l. er jo fantastisk flot, selvom det i realiteten nok er en smule lavere smiley

• #2   19. feb 2012 havde også taget rio'en

• #3   19. feb 2012 klart rio også fordi den køre godt og er pæn

• #4   19. feb 2012 Rio'en vinder klart på design..

Men hvad med rust?

• #5   19. feb 2012 Du skal vælge den som tiltaler dig mest , den du føler dig beste tilpas i.
    Jeg synes at Kia er kedlig tiltaler mig ikke men derfor køre den da godt og en clio sys jeg har en lille smule sjæl og den køre da også godt men ville ikke købe en clio.
    Husk det er dig der skal købe og det er dig der skal køre i bilen så er det vel også dig der i sidste ende der skal bestemme hvad du skal købe hvad andre mener og diverse mærker kan du faktisk ikke bruge til noget , men der findes ikke dårlige biler mere , prøvkøre dem begge lig efter hinanden så er det nemmere for dig at sammenligne dem , og husk det er altid den første inskydelse du skal vælge.
    Vh Palle

• #6   19. feb 2012 Umiddelbart ville jeg vælge Kia Rio uden at blinke, hvis det var de to der var at vælge imellem, jeg tror ikke der er den store forskel på afskrivningen på de to, men Rio kommer med 7 års garanti (eller 150.000 km), og jeg syntes bilen er pæn.
    Derudover får man rigtig meget udstyr med i Kia, men den fås selvfølgelig også helt skrabet.

Kommentér på:
Kia rio diesel eller Renault clio?

Annonce