{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordele/ulemper Ford Focus C-MAX 2,0 TDCi
  • #1   20. feb 2012 Ford er aldrig godt. den er træls at skrue i. og dyr i reservedele. deusden, er servo pumpen et svagt punkt på dem der. op til årgang, ja det husker jeg så ikke lige.

• #2   20. feb 2012 dan j.. det kommer jo an på, hvad man kan og har lært... alt er nemt, hvis man kan det,

ford er sku en fin bil, der er lige så mange alm. fejl.. som andre biler

• #3   21. feb 2012 En af mine venner har en c-maxx 2.0 tdci i 10 måneder og har haft SLET ingen problem, den er på gul plader og er måske tilsalg???

• #4   21. feb 2012 elektrisk håndbremse.
    går den tør kommer bilen ingensteder.

• #5   21. feb 2012 Servopumpe? Har været fordtekniker i over 8 år nu og har aldrig skiftet en servepumpe på en c-max.
    Elektronisk P bremse kan drille, EGR ventil og nogle små soloid ventiler. Det er de mest alm. problemer. Men det er ikke fordi det er noget der går i stykker tit hvis det overhovedet går i stykker.
    Køb du bare sådan en, de er fine nok.

• #6   21. feb 2012 Jeg er selv på min anden c-max.. Og er kanon glad for den, motoren har et godt træk hele vejen igennem, og godt med overskud når der skal overhales.. Det eneste negative jeg kan komme på er at tandremmen og vandpumpen kostede 7200kr og få skiftet, men så kører den også 200.000km igen før den skal skiftes.. Hvad årgang kigger du efter, og er det den gamle eller den faceliftede? For det er kun i den gamle der er elektronisk håndbremsen - og det er sq en smagssag om man kan li den, jeg havde ikke noget imod den i min første cmax og i den jeg har nu som er den faceliftede, der er det et alm håndanker:)

• #7   21. feb 2012 Fyrer du dem ikke af , soder de til, og det koster en EGR ventil.
    De soder meget meget nemt til.

• #8   21. feb 2012 Hej. Jeg har haft en c-max og var super glad for den jeg kørte 200000km i den uden problemer. ( den var fra 06)

Mvh

• #9   21. feb 2012 Tak for alle svarene. Det var godt at hører, at det ikke er et dårligt køb.

David N:
    Elektronisk håndbremse, der går tør? For væske, som bare skal kontrolleres ved alimindelig service eller, hvis bilen dør for strøm?

Klaus J:
    Det er den gamle, som jeg er på udkig efter, da den prismæssigt bedst passer til min økonomi. Den elektroniske håndbremse kan jeg godt leve med, for jeg skal ikke lave håndbremse vendninger i den.
    Dem som jeg har kigget på har kørt imellem 180000 og 190000. Er det lige op over med tandrem og vandpumpe skift så, hvis det ikke er klaret?

Kommentér på:
Fordele/ulemper Ford Focus C-MAX 2,0 TDCi

Annonce