{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mistet reg atest og prøveplader
  • #1   23. feb 2012 Du skal bare bruge stel nr.

• #2   23. feb 2012 Stelnummeret er fint...

• #3   23. feb 2012 Du skal have reg attest. Så start med at søge om en ny attest hos skat

• #4   23. feb 2012 Har skulle bruge reg attest hver gang jeg har skulle hente klister prøveplader

• #5   23. feb 2012 Jeg har flere gange hentet prøveplader uden reg. attest. Det burde være nok med stelnummer.

• #7   23. feb 2012 jeg har også over flere omgange skulle bruge prøveplader, alle gange skulle de se attesten...

ved ikke om det var specielt i Billund kommune, men har hørt om andre steder hvor man ikke skulle vise attesten...

• #8   23. feb 2012 haha man skal sku da ikk ha reg atest med for at hente prøve plader ;S

har da tit hentet plader til en bil jeg først skulle hente 3 dage efter i den anden ende af landet smiley

• #10   23. feb 2012 muggi vi bilder sku da ikke manden noget ind.? Jeg fortæller det jeg har oplevet da jeg har hentet plader så lad da vær og spil så klog når du ikke ved hvad der er sket da jeg har hentet plader. Hvis manden er i tvivl om svarene herinde så kigger han vel på www.skat.dk

• #11   23. feb 2012 Jeg hentede også prøveplader til min a4 2-3 dage før jeg kørte over efter den.

Det var bare via stelnr.

• #13   23. feb 2012 jeg har da kun stel nummeret og mit kørekort,
    også 100kr for hver døgn, jeg skal bruge pladerne

det er i Tønder

• #14   23. feb 2012 muggi ja okay så siger vi det. Så skulle de tage at finde ud af noget herovre på sjælland for der forlanger de åbenbart reg attest. Har de gjort hver gang jeg har hentet plader.

• #16   23. feb 2012 jeg har også været udsat for at der blev forlangt reg. attest... så kan du brokke dig nok så meget Muggi, det ændrer ikke på at jeg har prøvet det... om det er procedure eller ej ved jeg ikke, men det er sket...

• #17   23. feb 2012 Jer der har oplevet at skulle vise registreringsattest. Har i prøvet at sige nej når de har spurgt efter den?
    Det er jo meget nemmere for dem at udfylde papirene hvis de har en registreringsattest at se efter,i stedet for at skulle have oplysningerne mundtligt? på en stykke krøllet papir? Eller med en ulæselig skrift;)

De spørger altid efter den,det er et standart spørgsmål. Men dermed ikke sagt man skal have en:)

• #19   23. feb 2012 hvordan skulle man have en reg attest på en bil, man skal købe og hente i den anden ende af landet,

det er da de færreste sælger, der sender den, før man henter bilen

• #20   23. feb 2012 Muggi:
    er du lettere tilbagestående eller forstår du bare ikke hvad du læser... ??

• #22   23. feb 2012 det er jo ikke løgn når det er sket for fanden... !!!

det er jo sket for 2 personer henholdvis et sted på Sjælland og i Billund... du kan ikke benægte at det ER SKET...

har endda prøvet at skære ud i pap for dig at det ikke nødvendigvis er procedure... MEN DERFOR ER DET STADIG SKET...

(caps lock er ikke ment som råberi, men som en tydeliggørelse af vigtige elementer i sætningerne, læseren har jo vist at han har besvær med at forstå en tekst...)

• #25   23. feb 2012 du er jo tabt... !

du forstår virkelig ikke hvad det er jeg skriver... der er intet forkert i det vi skriver... læs nu hele kommentaren og så gør det igen så du forstår den... !

• #27   23. feb 2012 jeg er hamrende ligeglad med om du tror på mig eller ej, du skal bare ikke påstå jeg lyver når du har ingen anelse om det er rigtigt eller ej... !

3 gange har jeg hentet prøveplader i Billund, alle gange krævede de reg. attesten... jeg skulle endda selv udfylde papirene også...

vær venlig at læs det med stort 5 gange... så kan der være en chance for du har forstået det... det er 3. gang jeg skriver det nu og du har ikke fattet det de 2 tidligere gange... !

• #29   23. feb 2012 "Arguing On The Internet Is Like Running In The Special Olympics: Even If You Win, You're Still Retarded."

• #30   23. feb 2012 Ved aflevering af denne blanket skal du samtidig fremvise køretøjets registreringsattest, ((hvis du har en sådan)), samt legitimation med foto. Hvis der er tale om et køretøj, der enten er eller sidst har været registreret i udlandet, skal du medbringe den udenlandske registreringsattest, evt. som fotokopi eller fax, hvoraf stelnummer og mærke fremgår.

har aldrig selv skulle have en med. men i terioen en bil uden papir og stel nummer bare til resavedele kan man også hente til mener jeg

• #31   23. feb 2012 muggi:
    du er virkelig ikke en person der forstår noget som helst af hvad man skriver til dig... 3 gange har jeg skrevet noget til dig som du fuldstændig har valgt at ignorer...

• #32   23. feb 2012 fakta er at man kan sagtens få prøverplader uden reg attesten,
    bare man har stel nummeret eller det seneste reg nummer.

jeg har aldrig endnu haft en registrerings attest med for at hente prøver plader
    og dem har jeg hente en del af.

men for rigtige nummerplade, skal man have den originale registrerings attest med,

• #33   23. feb 2012 og fakta er at jeg har prøvet at skulle fremvise reg. attest... det er ikke sikkert det er lovkrav man skal vise reg. attest men det er jeg og flere blevet udsat for...

så chancen er der...

• #34   24. feb 2012 Mikkel P.

Jeg er ikke i tvivl om at du har ret når du skriver du har skulle vise registreringsattest.
    Men har du læst hvad jeg skriver længere oppe??? Har du nu her hvor debatten er oppe,tænkt over hvad du er blevet spurgt om de gange du er blevet spurgt om en registreringsattest?
    Hvis skattemedarbejderen feks spørger "har du en registreringsattest?" Så kan det sagtens tolkes for en uvidende som at man skal ha den for at kunne få prøveplader. Hvorimod hvis medarbejderen direkte har sagt til dig "Du kan ikke få prøveplader hvis du ikke har en registreringsattest"

Ergo enten er det en fejlfortolkning eller osse er det en medarbejder som burde finde sig et andet arbejde,for tydeligvis kender personen ikke reglerne.

• #35   24. feb 2012 Man SKAL ikke have registreringsattesten med . Har handlet med biler i 35 år

• #36   24. feb 2012 Myggen:
    første gang blev jeg sendt hjem for at hente den... så det var ikke et høfligt spørgsmål, men det var et krav...

Kommentér på:
mistet reg atest og prøveplader

Annonce