{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.513 visninger | Oprettet:

Udlejning af autotransporter i nordjylland? {{forumTopicSubject}}

Hvem har sådan en man kan leje i 3-4 dage til kørsel fra nordjylland - Hamborg - nordjylland??
Krav er den skal kunne køres på lille kørekort.
Jeg betaler self det det koster, samt jeg kan lægge det nødvendige depositum som udlejer forlanger!!

Vh Jeppe Boelt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af autotransporter i nordjylland?
  • #1   1. mar 2012 Smc lejer faktisk ud, og syntes ikke det så vildt dyrt ud.

• #3   1. mar 2012 Sagen er jeg skal til Hamborg og ha synet min bil.
    Det vil derfor tage en dag med og komme derned, en dag med selve synet og derefter en dag med og komme hjem igen..
    Det vil jo være alt for dyrt hvis jeg skulle betale dig for 3 dages arbejde;)

• #4   1. mar 2012 Dk i Elling ved Frederikshavn

• #6   1. mar 2012 det burde da tage max 1 dag det hele... kør tidligt, så du er der ned når de åbner, og kør hjem, når de er færdige = 1 dag/24 timer

• #8   1. mar 2012 jeg hentede en bil i berlin sidste år... kør kl 24 om aftenen, er i berlin kl 8, bilen bliver handlet kl 10, er hjemme igen ved 19 tiden, næste morgen til toldsyn, 2 timer senere er der betalt afgift af bilen og på dk plader. 1400km med trailer, på ca et døgn. stille og roligt.

• #9   3. mar 2012 Dan J: Smc Aalborg lejer ikke ud. Har kontaktet dem.

Captain Slow 8700 * Jeg er kun interesseret hvis du vil leje din ud.

Martin G Tak, jeg prøver lige og høre dem:)

Brian L Jeg skal ikke til Berlin, jeg skal ikke handle bil, jeg skal have en bil kørt derned og have den Tüv godkendt, have den på et prøve laboratorium og have en Merkblatt 751 godkendelse, og desuden have den extra godkendt via EF direktiv, så JA det tager en hel dag dernede.
    Er der nogen der ved hvor man kan leje en autotrailer er jeg interesseret i og høre fra folk, tak:)

• #11   5. mar 2012 Slet ingen andre der lejer ud, eller ved hvem der evt gør?

Kommentér på:
Udlejning af autotransporter i nordjylland?

Annonce