{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.806 visninger | Oprettet:

Reklame for www.dinbilpris.com her på bilgalleri? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Kigge i ikke lidt på de firma som annoncere her på Bilgalleri ?
Jeg har set en annonce fra denne her firma som hedder faktisk :

European Car Corporation LLC

Nordisk postadresse:
Group Commerce Ltd
V. Amerika 19-201
EE10129
Tallinn

Betalingsmodtager, Factoring Company:

HBF Nordic OÜ
Kopli 88-27
EE10350
Tallinn
Estonia

Har faktisk læst lidt på deres hjemmeside og det lyder MEGET at et FUP nummer hvor folk modtage en stump papir og ender med at betale 399kr. plus de vile kunne aldrig får deres penge tilbage.

Ind på deres Købsbetingelser & Prisinformation står at :

§9 Der er ikke fortrydelsesret i henhold til gældende love.

Uddrag fra DANSK LOVGIVNING stk 5.6- LOV 2000-12-21 nr 105:

Lovens punkt 5.6 siger ikke en dyt om bil vurderinge eller nogen andre forme for SERVICE men :

5.6. En række aftaler er undtaget fra reglerne om fortrydelsesret. Der er eksempelvis ikke fortrydelsesret ved aftaler om transport, indkvartering, forplejning, rekreative fritidsaktiviteter, levnedsmidler og spil og lotteri.

Så dvs, dette service er en form for spil og lotteri ?

Fy fy.... Bilgaleri salgs afdeling skal kigge lidt bedre på de bannere som bliver sadt op her og ikke annoncere for firma som vil prøve at snyder folk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklame for www.dinbilpris.com her på bilgalleri?
  • #1   6. mar 2012 Hvorfor synes du de snyder folk ?? Der står det koster 399..

    Det er 5. indlæg om det her emne, hvad er det lige de gør forkert ??


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.592
    #2   6. mar 2012 Det er blevet en ren penge maskine desværre, og de kigger vidst ik alt for meget på indholdet, men mere hvor mange penge der er i bannerpladsen smiley

    Og ja er på en måde fusk, for er ikke dansk side, er estlandsk, og de priser de sikkert kan gi, er nok lige så gode som folks vurderinger herinde


  • #3   6. mar 2012 Hvis man føler sig snydt så er det da fordi man ikke har læst betingelserne, står da klart og tydeligt at det koster 399,-

  • #4   6. mar 2012 Claus H: Læs lige deres Købsbetingelser !
    Du har faktisk ingen Fortrydelsesret.

    Jeg ved godt det står at dette "service" koster 399kr men jeg synes bare at dette er PENGE UDE AF VINDUEN og dette er en fup firma og Bilgalleri skulle ikke reklamere for sådan noget.


  • #5   6. mar 2012 Viper: Du har heller ingen fortrydelsesret når du stemmer til X-factor, Big Brother og hvad de ellers hedder.

    Ja det er penge ud af vinduet men da ikke ensbetydende med at det er et fup firma.


  • #6   6. mar 2012 Viper: Danmsk lovgivning gælder for et firma i DK, du har heller ikke 14 dages returret selv om du bestiller varer online i f.eks USA, da de ikke er omfattet af DK lovgivning.

  • #7   6. mar 2012 Jeg synes nu også det er lige friskt nok, at kræve 400 kr så snart man klikker på start.

  • #8   6. mar 2012 jeg vurderer gerne jeres bil for kun 390 smiley

  • #9   6. mar 2012 Det ER fusk.

    Deres vurderinger kan man ikke bruge til noget som helst.

    Se evt.

    http://bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=885444

    Han fik vurderet en bil til 158.000, i virkelighedens verden er den nærmere 50.000 kr. værd.

    Det er altså ikke muligt for et seriøst firma at lave fejl i den størrelsesorden ved vurdering. Måske 5-10.000 kr, men satme ikke 100.000 kr.


  • #10   6. mar 2012 Claus H : Så lav du lige sådan et firma i DK og så skal vi se om den blive betragtet som fusk firma eller nej smiley

    Eller er denne firma din måske ? smiley


  • #11   6. mar 2012 Hej,

    Vi er selvfølgelig ikke interesseret i at reklamere for firmaer, der ikke har rent mel i posen.

    Umiddelbart mener vi dog ikke, at firmaet foretager sig noget der kan betegnes som ulovligt, men vi hører meget gerne fra brugere, der har oplevet at få tilsendt en faktura, uden at have udfyldt formularens side 2 og trykket "Send".

    Mvh. BilGalleri.dk


  • #12   6. mar 2012 Viper: ikke mit firma nej. Så længe de ikke narrer pengene ud af folk så kan du ikke kalde det et fusker firma, folk kan bare læse det med småt. problemet er bare at vi efterhånden er en nation der ikke selv tager ansvar for vores handlinger, det er altid en andens skyld hvis det koster os penge.

  • #13   11. maj 2012 Det var dog en trist udmelding at komme med fra bilgalleri's side.

    Admin.

    Jeg er ked af at sige det, men det du siger der er helt hen i vejret.
    Du siger i ikke støtter ulovlige foretagender, men i mener ikke de gør noget forkert...
    Den er sku ikke go.

    Det ville svare til i står offentligt frem og siger i er imod kvindeandelen, men på den anden side selv står på istedgade for at få et knald.

    I har fået utallige henvendelser om dinbilpris.com
    Måske i skulle lytte...
    Det kan godt være i tjener penge på dem...
    Men i tager ikke brugernes interesser med i det her.
    I tager jeres interesser som er økonomi, hvilket er forståeligt, i skal jo tjene penge.
    Men når man stopper med at lytte til hvad mængden siger, mister man troværdighed.
    Det jeg siger her er, hvis i ikke reagerer på folkets ønske, vil folk finde andre steder at bruge sin tid.
    Og hvis folk finde andre steder, blir i mindre attraktive.
    Hvis i blir mindre attraktive, får i mindre kroner pr. Reklameplads.
    For derudover at tale om hits, trafik osv.
    Hvis de unge forsvinder fra jeres side, fordi i ikke hjælper og lytter, mister i en masse trafik som skaber vækst, som skaber attraktiv hjemmeside.

    Måske er det på tide i revurderet jeres beslutning i den her sag.
    Det kan være i.mister en smule penge lige nu, men i det lange løb, vil i miste væsentlig mere...
    Både kroner og ører, samt troværdighed, samt trafik, samt hits...

    Kom nu ind i kampen..

    Oh til om jeg var en af de uheldige.
    Ja det var jeg.
    Og politiet er kontaktet.
    Advokat er kontaktet.
    Samt it styrelsen.

    Jeg finder mig ikke i sådan en omgang utroværdig reklamer...

    Noget andet er, hvordan mon det ville se ud i medierne at bilgalleri.dk opfordrer til ulovlig markedsføring af virksomheder i estonia...

    Bare et spørgsmål jeg stiller mig selv i jeres interesse...

    Mvh Dennis Juelkjær


  • #14   11. maj 2012 Dennis, hvad er det som er ulovligt?!

  • #15   11. maj 2012 Beklager det er rettet...
    De annoncerer ikke længere at det er gratis...


  • #16   14. maj 2012 Hej Dennis,

    Bannerne har aldrig annonceret at det var gratis - og når man kommer til siden, så står det også, at man skal betale for servicen, når man trykker på "Send".

    Som vi skrev tidligere, så hører vi meget gerne fra brugere, som har oplevet at få tilsendt en faktura - uden at have trykket "Send".

    Mvh. Rikke/BilGalleri


  • #17   14. maj 2012 Der har hele tiden stået det koster 399 kr

  • #18   15. maj 2012 Lige meget om det står eller ikke står hvad dette koster jeg betragte den stadig som en FUP /spam annonce og sådan en annonce skulle ikke finder sted på en DANSK hjemmeside !

    Rikke : Jeg ved godt at det er ikke dig som bestemmer hvilken annonce skal placeres på bilgalleri, men vil DU bruge deres service ??


  • #19   16. feb 2013 Min kone tastede sig igennem de forskellige spørgsmål og endte op med en regning, efter at have trykket send. Vi sendte en annullering , men det eneste vi fik fra dem var en regning. Konen gad ikke kampen og betalte.
    Det der var lusket dengang, var at prisen først kom frem når man havde trykket SEND, og så er der jo trykket. Prisen kommer først nede sidst på siden, det er ikke meningen du skal se den før det er for sent.
    Der bliver også klaget over dem i udlandet.


  • #20   16. feb 2013 der står man skal skrive bilens nummer, lidt efter opdager man at man har godkendt at betaler 399,-

  • #21   16. feb 2013 Præcis!
    Hvis det var en seriøs side oplyste de om pris i indledningen.


  • #23   16. feb 2013 de kan ikke finde din adresse bare du har været inde på deres site, den køber jeg sgu ikke.

  • LT
    LT Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #25   10. jun 2014 hvad er konklusionen? Betal det eller ej? Hvad er konsekvenserne fra ikke at betale?

  • #26   10. jun 2014 Betal ikke, der er ingen konsekvenser, bare kontakt ombudsmanden hvis du har noget bøvl. De sender en del rykkere, men der sker intet.

  • LT
    LT Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #28   10. jun 2014 hvad er det?

  • LT
    LT Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #29   10. jun 2014 jeg fandt
    TAK


  • LT
    LT Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #30   12. jun 2014 De kan finde en adresse via nummer fra mobiltelefonen.

    Jeg skrev til dem. Nu venter jeg på et svar. Hvis der ikke er endeligt løsningen via e-mail med at holde sende fakturaerne end er noget pis.
    Jeg gjorde, hvad FDM and ombudsmanden anbefale.



Kommentér på:
Reklame for www.dinbilpris.com her på bilgalleri?

Annonce