{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EU-TRANS.TK kender du dem?
  • #1   9. mar 2012 Har ikke erfaring med dem, men hjemmesiden er sådan en gratis en, alle kan få et domænenavn med .tk helt gratis.. så jeg tror det er fusk..

• #2   9. mar 2012 Håber ikke din ven køber ingen ting smiley

• #3   9. mar 2012 hent pisset selv... det andet er for farligt!

• #4   9. mar 2012 Tror jeg ville hente den selv den hjemmeside er sådan en gratis henvisnings side populært blandt fuskere

• #5   9. mar 2012 Det er garanteret sådan en handel hvor han skal indbetale et beløb til transportfirmaet, som så sørger for handelen. Hvis det er, så hold fingrene langt væk...!!!

• #6   9. mar 2012 Han har ikke overført penge endnu, og det bliver der heller ikke...

Lidt bedre søgning på æ net, gav mange FAKER oplysninger.

Han er en stor svindler ved navn Bruce Jenkins...

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   1. apr 2012 Jeg er også ved at købe en golf tdi af Bruce Jenkins i Glasgow med eu-trans.tk ..det var godt jeg lige så de indlæg, ja tro os han en stor svindler..man kan ikke hente bilen og han vil heller ikke senden hans mobil nr.... så PAS PÅ........helles en fed bil...smil....

• #8   8. jun 2012 Jep jeg har også set bilen og mailet med ham men er næsten sikker på det er fake
    Har slået bilen op og den er synet i Jylland i 10 månede 2011 men han boede på fredriksberg lidt underlig.
    Har for sjovt skrevet til ham at han skal sende et billed af reg. Papir så kan jeg jo se om det er hans navn der står på papiret men tror ikke han skriver til mig igen
    Vil måske lige høre en ven i politiet på mandag hvem der ejer bilen rigtigt

Syns måske også det er en tand for billigt for en golf 1.9 TDI og har lige set af det er en 4 motion på billederne

Kommentér på:
EU-TRANS.TK kender du dem?

Annonce