{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grundforløbsprøve i Starteren
  • #2   11. mar 2012 du skal vel bar lade det komme afsig selv uden at censor ska spørge indtil tingne, og vis du kender nogle facts til tingne du skal forklare om heller noget historik så fyr det af, men du skal kunne forklare alt du fortæller. og så skal du os kunne svare på side spørgsmål og så lade vær med og kvaje dig smiley

• #3   11. mar 2012 Du kunne blære dig hvis du finder moment til boltene:-)

• #4   11. mar 2012 Evt. fortælle om forskellen på startere med faste magneter og feltspoler, hvor de bliver brugt og hvad formålet med at bruge dem de forskellige steder samt fordele. Og en god bonus er at starter med feltspoler også bliver kaldt seriestarter fordi spolerne er forbundet i serie. Det er en kraftigere starte fordi det er elektromagnetiske spoler, bliver brugt på f. eks. diesel biler med høj kompretion.

• #5   11. mar 2012 Jeg har foberedt mig hele weekenden, det er derfor jeg spørger efter noget bonus (:

• #6   11. mar 2012 Skal man nu om dage til prøve i en starter? - Hvad med blinklysrelæ, højre forlygte? Nå, det var off topic, jeg har ikke yderligere guldkorn, husk på når du engang er udlært så har du glemt det hele alligevel. Så er det rutinen, og ikke om det er feltspolen der er stået af. Byt til nyt hvis lortet ikke virker...

Kommentér på:
Grundforløbsprøve i Starteren

Annonce