{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Middel til polering af crom fælge
  • #2   28. feb 2006 Skriv og spørg Sune hos Coolwheels.dk

<b>AJay

• #3   28. feb 2006 Takker for hjælpen

• #4   28. feb 2006 Aiii vil nok ikk bruge slipol da der er slibe middel i det

Skal det være noget i den retning vil jeg vælge slipoline som er med en mildre slibemiddel.

Og nu er Autosol jo beregnet til chrome. Hvis det skulle være slemt ved Chorme så lyder det underligt at folk altid har brugt det på deres Chorme kofangere

• #5   28. feb 2006 Hvordan renser man det lettest, hvis det sidder indtørret snask fra bremsestøv mv ???

• #6   28. feb 2006 Jeg bruger det fælgrens fra Biltema

virker kanon godt og er ganske billigt.

mener jeg gav omkring 40 kr for en flaske med 1 liter.

Og hvis det sidder på indvendig side så bruger jeg en svamp der er grov men kan ikke ridse Også købt i Biltema mener de kalder den insekt svamp eller kan de speciele svampe til køkken vaske bruges OG NEJ ikk de billige svampe til 20 stk for 10 kr de ridser vildt.

• #7   28. feb 2006 Autosol er til krom.

Og krom er et temli hårdt metal, så det bliver ikke ødelagt af det... - ellers er i da velkomne til at komme og kigge på min bil, der bliver alt krom poletet med autosol!

Men krom kan ikke ruste, så hvis du har rust er det enten elendigt krom eller det jern indenunder det er galt med...

Kender folk som har fået ret gode resultater på rustne krom kofangere, ved at polere dem med cola og sølvpapir - sært og mystiks, men virker det gør det! :o)

• #8   28. feb 2006 Bjørn..
    hvis du sprøjter fælg rens på og lader det sidder på så den kan arbejde sig ind i snasket plejer det at hjælpe også skylde a med hvand , også en omgang med autosol smiley

Kommentér på:
Middel til polering af crom fælge

Annonce