{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

kan parkeringsvagten selv indtaste observationstid {{forumTopicSubject}}

Hey! Nogen som ved om parkeringsvagter selv kan indtaste observationstiden, eller om han skal trykke start på hans håndholdte "helveds-maskine" og vente på at der er gået 4 min før han må/kan udskrive den? smiley Så der ligesom er en ordning så de overholder det, og ikke bare kan fise rundt og give bøder i vildskab uden at stå og glo i 4 min hver gang.

Jeg fik en bøde, men jeg stoler virkelig ikke på den talon han satte i ruden, hvor den er blevet observeret fra 13:16.42 til 13:20:44, for jeg så ham komme hen til bilen, og der var ikke gået 4 min til jeg spurgte hvad han havde gang i til han smed en bøde og skyndte sig væk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan parkeringsvagten selv indtaste observationstid
  • #1   12. mar 2012 klag over bøden
    vh

• #2   12. mar 2012 Du har sikkert holdt et sted hvor du ikke må standse, så kan de give dig den med det samme.

• #3   12. mar 2012 Tager de egentlig ikke to billeder. Ved start af obsivation og til slut inden bøden gives?

• #4   12. mar 2012 HAHA, du er da også lidt uheldig og desvære uvidende,

I stedet for at stå og diskutere med en P-Vagt, så KØRE man, fordi så må de IKKE give dig P-Afgiften når du ER ved at flytte dit køretøj.
    MEn hvis du står og snakker, så kan han i ro og mag og i fuld retslig orden give dig P-Afgiften.

Så husk det nu, står de ved bilen og endnu ikke HAR sat P-Afgiften, så sig hurtigt at du ER ved at flytte køretøjet og at han derfor i følge loven ikke må give dig P-Afgiften, det VED de nemlig og hvis du gør dem opmærksom på at DU også ved det, så vil de ikke gøre det.

• #5   12. mar 2012 det kommer helt an på om den er skrevet manuel med en kuglepind eller på en elektronisk terminal. hvis den er skrevet elektronisk kan de først skrive ud efter de 4.min er gået som er lovpligtigt.

• #6   12. mar 2012 Lostinsound - tak for dit svar. Den er skrevet på maskinen, men du er sikker på det ikke kan lade sig gøre at skrive den ud inden 4 min?

Og jeg stod ikke ved bilen, men oppe i lejligheden, og er godt klar over reglerne for parkering, og forsigtighedsprincippet omkring de 3 min og 4 min. Ellers tak.

Ha en god aften

• #7   12. mar 2012 mine parkeringsvagter kan ikke engang taste 112 når jeg er færdig med dem.

• #8   12. mar 2012 Observationstiden er forskellig fra adresse til adresse. Nogen pladser har kun den obs.tid som det tager at tage billeder af den pågældende bil, samt skrive begrundelsen. Andre pladser kan have op til 30 minutter obs.tid.

Men NEJ, ingen p-vagt kan manuelt indtaste deres obs.tid. Det er deres PDA'er de starter tiden på, ligeså snart de observerer en bil der overtræder reglerne.

Og som en anden også påpeger... Folk er altid kun lige væk 1-2 minutter. Men billederne fortæller en anden historie.

Overhold reglerne og slip for bøderne. Lad være med at overholde reglerne og tag changen og risiker en bøde.
    Det skal sQ ikke gå ud over parkeringsvagten, som bare gør sit arbejde.
    I sidste ende er det din egen skyld. Og 90% af p-vagterne kan overtales til at slette en bøde. Det kommer an på hvor silkeblød din tunge er smiley

• #9   12. mar 2012 Som en anden til gengæld også skriver - Der er også håndskrevede bøder. Der skriver man selv observationstiden, men det skal kunne dokumenteres med billeder der har tidsstempel

Kommentér på:
kan parkeringsvagten selv indtaste observationstid

Annonce