{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

mercedes auto gear {{forumTopicSubject}}

hej, har haft en mercedes w210 270 CDI årg 2001 i kikkerten, men har ikke været ude at prøve nogen endnu, men ville lige hører om der var nogen af jer der kunne fortælle mig om hvordan den den skifter i gearene, selvføldig forudsat at den er iorden, om den skifter fx. helt super eller okay osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mercedes auto gear
  • #1   17. mar 2012 Hvis gearkassen er uden fejl kører den rigtig godt. Oftest er der ikke de store problemer på de elektronisk styrede gearkasser, De gamle typer med vacuumstyring vil typisk skifte hårdt hvis vacuumsystemet er utæt. Selvfølgelig er det at foretrække at gearkassen er holdt med olieskift engang imellem. Ifølge Mercedes er der ikke intervaller på olieskift, men det bør man gøre.

• #2   17. mar 2012 super, så hvis den er elektronisk styret og holdt med olie osv, så kan jeg godt glæde mig til en sand nydelse

• #3   17. mar 2012 Ja alle automat gearkaser skal ha olieskift, ligemeget hvad fabrikanten froskriver. Også Mercedes... sådan en mercedes kan ha en tyk sovs i gearkassen hvis man ikke skifter den engang imellem,,,

Søren er det denne vogn specefikt dy tænker du på mht til olieskift - For det gælder da ikke alle deres vogne...

• #4   17. mar 2012 Det jo ikke deres mest fejlfrie vogn - Men den kører dejligt smiley Rust er selvfølgelig nr 1. først ved 211eren de fik ordenligt styr på det... Og så det normale som dyser osv..

• #5   17. mar 2012 nej nogen har evighedsolie, men perdsonligt selv kunne jeg aldrig finde på ikke at skifte det en gang imellem

• #6   17. mar 2012 Jo men det evigheds olie har jo kostet mange BMW gearkasser

• #7   17. mar 2012 jeg har en 270 cdi st aventgarde til salg med læder hvis det er

• #8   18. mar 2012 har desværre en jeg skal af med først

Kommentér på:
mercedes auto gear

Annonce