{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

ENDELIG!! update omkring min sigma. {{forumTopicSubject}}

JA Sorry jeg laver en update, men er bare så glad.. Min bil har været længe i sverige hvor de har bygget en helt ny motor og lavet tilpasninger osv osv, som har trykket ud i lange drag og om 1 uge Onsdag i næste uge kan jeg hente min Sigma. Yes sir....

Den kan lige nå at komme på nr. plader her i starten af måneden smiley

Når mit træf er slut i April. Skal den så sænkes 30 mm og omlakeres til koksgrå metalic, der bliver monteret GPS tracker i den og ny alarmsystem så jeg kan slukke for motoren hvis den skulle blive stjålet. Carsound i Holdbæk sætter dvd i bilen under min HU og montere dvd skærme o nakkestøtterene. Der kommer 17" letvægts fælge på bilen 230 brede og 45 høje. Toned ruder og så er den somjeg vil have den pt.

Fuck det bliver nogle gode måneder for ikke at sige resten af året.. Glæder mig sindsygt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG!! update omkring min sigma.
  • #1   19. mar 2012 Dejligt med nogle historier... det vil jeg hellere læse end alle folk som har problemer med deres kære biler smiley

• #2   19. mar 2012 Lyder fedt.... Går også bare og venter på at Luftundervognen kommer hejm fra USA så jeg kan komme igang med at montere. 22" Sommerhjul fra Asanti ligger klar og AirBagIT app er installeret på iphonen. Glæder mig til at smide min cruze helt i kælderen! smiley

Skal ud og finde en shark antenne til dign også skal den have nye forlygter (De er bestilt!)

• #3   19. mar 2012 Klaus Gejl
    Hvad må du slippe for sådan en luft fætter, alt inkl? Om man må have lov at spørge?

• #4   19. mar 2012 Tillykke med det..

men forsatan hvor må du miste meget på den bil smiley

• #5   19. mar 2012 Klaus Gejl

Ja og vente tiden fa use er op til 14 dage ha ha .. Det trog mig 3 uger at få min motor hjem fra Canada ha ha ja og ja alt det andet.

Mit sænkningssæt er først hjemme om 14 dage også købt i Canada..

Det er fedt at høre gode historier, så det ikke kun er brok smiley

• #6   19. mar 2012 http://www.astina.dk/undervogn/chevrolet-cruze-luftundervogn-airbagit-p-115600.html

den koster lidt under 24.000 kr men så har jeg minimum 10.000 kr i opgraderinger!

Det er ikke billigt at have det sjovt!

• #7   19. mar 2012 Tillykke med det smiley

Altid dejligt når man endelig kan få sin baby tilbage når man har venter/glædet sig til det over længere tid!

Jeg glæder mig selv til at få min mkII lakeret og min e28 samlet færdig igen smiley

• #8   19. mar 2012 No.1 Erichsen !

Mister vel først pengene, når den skal sælges?? smiley Da det ikke er meningen den skal sælges på noget tidspunkt så ser jeg det ikke som spild af penge eller at miste penge. Tvært imod smiley

Men ja blev den solgt til det som andre Sigma´er koster (hvis der er nogle 24v til salg) så ville det være MANGE penge ud af vinduet, men så er det jo godt, den ikke skal sælges, men NYDES smiley

• #9   19. mar 2012 Tommy P: Håber den er hjemme i denne uge. Den var færdig i USA 9/3.

Hvad har du fået lavet ved motoren?

• #10   19. mar 2012 Damn, det må være dyrt når man intet selv laver ;o)

• #12   19. mar 2012 Nikki H

Tak smiley

Ja det er utroligt hvad man kan glæde sig til, men er det ens hobby er der næsten ingen grænser for hvor meget man kan glæde sig..

Kan godt forstå du glæder dig til de ting er klar, det giver et nyt liv (forhold) til bilen eller tingene igen smiley

• #13   19. mar 2012 Lækkert nok, så går det sgu alligevel den rigtige vej smiley Min har lige fået en hellakering, og er så småt ved at være samlet igen. Dog er fælgene flået af og rykket fra hinanden da de VIRKELIG trænger til at blive poleret i bund. Glæder mig som en lille dreng til at den står på hjul igen, så jeg kan få monteret frontskørte og sideskørterne igen smiley

• #14   19. mar 2012 Tommy P

Ja det har du helt ret i, og puha en masse penge man kan smide i sådanne en hobby smiley

mkII'en skal gerne stå som et suttet bolche, da den skal ind til F&F

Havde lige fået lavet min e28 i tip top stand og så flækker kædestyret i motoren, så hele fronten samt motoren er splittet ad -.-

• #15   19. mar 2012 Har lavet alt selv, men da den kom til sverige gik Min gearkasse og måtte så købe en helt ny (automatgearkasse) og få den forstærket.

Motoren er fra mitsubishi 3000Gt non turbo som er blevet helt skilt af og renoveret og grunden var, at der hvor jeg importeret motoren fra i Canada var der komprisions fejl på 4 af de 6 cylinder og flere ting skulle skiftes og valgte så at de bare lavet den helt ny så gearkasse og motorr var ny sammen. Så de har lavet en del på bilen, men arbejder sammen med et andet firma som den også har været hos da det ver indvilked med mit projekt, så den kom over til et firma som laver custom ting og som også var de eneste som kunne tilpasse min banan manifold (5 firmar i Dk kunne, men da de fik bilen kunne de ikke, for de havde eikke det rette udstyr og flere anbefaled sverige og tunngs firmaet i sverige arbejder sammen med et andet firma som laver custom ting på amrickaner biler mv) til min bil, så de forstærked flere ting på bilen, træk aklser osv. Nu er motoren samlet færdig og de begynder i dag at ruille bilen ind og i næste uge er den færdig tunet og er den eneste bil med komplet bananmanifold på, som levere nok til tuning også og som er godkent til tuning af flere hk.

One two pipe har bygget rasten af min udstødning fra katten af og bag ud.

Dette i firma er bland de få der stadig kan tune en automatgear bil hvor man ikke kan fast låse 3 gear , så den ikke hopper i 2 gear ved kickdown.

Dog kqan de kun fordi det er en 3000GT motor og er født med et andet topstykke da det er en sports motor. hvade det været min sigma kun, så kunne de ikke klare opgaven, da der ikke rigtig findes data som sådan på den, men det havde de så på en 3000GT både med og uden turbo.

Så de er de eneste som kan klare opgaven...

Regner med at køre lidt 201 m i holeby D. 28 april smiley bare for sjovt og vise den frem da den jo er den eneste model smiley

• #16   19. mar 2012 Nikki H

Nedtur med din e28 smiley

Min gammel motor stod efter have sat en Mitsubishi lancer sport på plads med 245 km/t, men han opdaged det ikke da jeg skulle dreje af motorvejen og først da jeg stod stille gad den ikke mere ha ha..

Men det var min fejl, den havde ikke olie tryk nok på så det bliver monteret sådan et ur i Sigam´en nu...

Ja til F&F så skal den sku se lækker ud helt sikekrt.. Skal min nu også men bare til min egenfornøjelse smiley

• #17   19. mar 2012 Sådan går det jo desværre en gang i mellem smiley
    Heldigt man kan lave det selv og det kun kostede 1500kr i reservedele smiley

• #18   19. mar 2012 Nikki H

Ja det rigtigt...

Jeg havde også lavet alt selv på min bil, men åbenbart var der nogle fejl inde imotoren, men garantien var udløbet da jeg fandt ud af det i sverige.. Købte motoren som bedste stand så regned med den virker og da jeg tændte bilen og hørte den. lød den super sund og i Sverige sagde han også den lød und og det kun var gearkassen som skulle skiftes, men jaaaa..

Den levered kun 180 hk og skulle levere 230 på hjulene std. de fandt så fejlen som skrevet ovenfor og nu er den snart køre klar igen smiley

• #19   19. mar 2012 Går også og venter på styrhus og støddæmpere som en lavet til ræs + en masse andre småting til min Dodge

Ikke fordi den skal køre ræs, men mangler køreegenskaber, så håber det bliver bedre smiley

• #20   19. mar 2012 Lyder vildt lækkert smiley

Min skal køres som ræs, men den SKAL kunne klare lidt jo smiley

• #21   19. mar 2012 Min skal IKKE køres som ræs skulle der stå smiley

• #22   19. mar 2012 Christian -

Min svorger har en Dodge Demon som vi hr bygget længe på.. Første opstart imorgen kl 17:00 smiley Bliver lækkert..

Alt er bygget om fra mopar dele med el tænding 120 mp. genertor og MEGET MEGET mere..

Motoren er stroket og nyt styre tøj han ligger bilen op på bilgalleri når den er helt færdig.

Super lækker bil..

• #23   19. mar 2012 Er ved at hente priser hjem på en autolakering, så kender i et godt firma på sjælland må i gerne sige til smiley

Tommy

Kommentér på:
ENDELIG!! update omkring min sigma.

Annonce