Velkommen ELLER? {{forumTopicSubject}}
Jetg er ny bruger her på siden og vil derfor gerne have oprettet mine biler. Tænker at jeg kan starte med at oprettet dem med mærke, model og årgang samt lidt oplysninger om at mine biler står næsten
standard udstyret som da de forlod fabrikken. Desuden indsætter jeg nogle billeder og tænker jeg altid kan tilføje mere info på et senere tidspunkt.
Har ikke lige tid til at fræse ud og kigge dæksider mv. og kan ikke huske alle størrelser i hovedet.
På forsiden kan jeg se, at man kun skal afvise nyoprettedebiler hvis de generelle betingelser ikke er opfyldt.
Og så oplever jeg faktisk at andre brugere har mere travlt med at afvise - med kommentarer som f eks - for lidt tekst - skodtekst og lignende bemærkninger, end de har med at byde velkommen.
DET SYNES JEG ER UTROLIG USERIØST OG EN SKAM FOR HEL IDEEN!
Det kan da godt være visse andre ikke bryder sig om min smag for biler - men så lad da være med at kigge på dem og hold jer væk fra velkomstsiden. Der er da ingen grund til at ødelægge det for dem der måske synes at en gammel bil - uden diverse ombygninger - kan have lige så meget ret som en toptunet og supergejlet halvfemser bil eller en nyindkøbt Aston Martin DB9.
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 878
ordentlige informationer (altså mere end standard eller original) og en 12-20 gode billeder så er du inde...
altså teksten skal tage mere end 2 minutter at lave...
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
At mange så afviser uden grund, kan jeg godt give dig ret i, og det er ikke iorden...
apr 2004
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.265
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
Har dog oftest set biler med gode billeder og god tekst have 40 velkomst stemmer og 70 afvist stemmer..
Nogen folk er bare idioter..
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.121
blev ved opret den. så skal den nok komme ind.
jul 2007
Følger: 155 Følgere: 149 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 425
Er det bare folk der har ondt i røven.
jan 2012
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
Nogle er bedre med ord end andre - det skal de sgu ikke straffes for.
mar 2012
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 4
Nu har jeg da heldigvis andet at bruge min tid på, end at sidde og skrive tekniske informationer om biler, som de fleste af brugerne kender i forvejen.
Jeg troede egentlig bare det skulle være sjovt at være med herinde.
jan 2012
men tager du derimod kritikken til dig og så rent faktisk gøre en indsats, så skal du nok få det fint herinde...
nu har jeg set din Triumph, og ærlig talt... helt seriøst... regner du selv det for en informativ tekst... ?? jeg blev ikke en skid klogere... og så speciel en bil må du da have problemer med at begrænse dig selv, men åbenbart ikke...
jul 2007
Nu er det jo heller ikke en profil som er bilens håndbog.. Hvis der ikke rigtig er lavet noget ved den kan man da ikke skrive alt muligt?
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.157
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 25 Biler: 9 Emner: 169 Svar: 2.730
Folk har alt for travlt med at lege politi over BG selvom de generelle betingelser er overholdt.
Det satme lavt at afvise hvis man har 5 billeder og et par informationer som er fine, sgu ikke alle der gider skrive en roman - og fred være med det.
jul 2007
Præcis
jan 2012
selvfølgelig kan du det... man skal bare lade være med at være snæversynet og overbevise sig om at hoppe over hvor gærdet er lavest er den eneste løsning..
jeg har efterhånden oprettet 5-6 biler herinde og alle er kommet ind med det samme... og det har været Kia Spehia, 2 Golf 2 og en 306... så det er ikke vilde biler...
jan 2012
ikke alle har samme lave krav som dig, og fred være med det...
jul 2007
okt 2007
Bilen skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
Hvis disse er overholdt burde alle der overholder dem være velkomne uanset folks subjektive mening om billeder, tekst etc.
Fordi man mener der skal mere tekst, fred være med det, men det da ikke en afvisegrunde jf. reglerne?
Der jo noget galt.
Jeg synes også selv det rart med lidt tekst og kunne læse lidt specifikationer om biler, men jeg afviser da ikke på baggrund af det. Igen kan jeg kun henvise til betingelserne for oprettelse.
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 40
hvor imod der var en bmw (ny model) med 4 billeder og næsten ingen tekst der kom ind med det samme.... ? weird!?
jan 2012
lig trykket anderledes i sætningen: afvis kun hvis de generelle betingelser ikke er overholdt...
altså kan den læses som at hvis de genrelle betingelser ikke er overholdt, så må der kun afvises og ikke bydes velkommen...
for hvorfor skulle BG ellers lave en guide til hvordan du kommer nemt igennem indstemningssystemmet... ? hvori der står at en god tekst vil forøge chancerne for at komme igennem...
okt 2007
Chris B: ja det er brugerne, desværre... Jeg har det på samme måde kan også godt lide der er tekst osv. Men nu er det jo et galleri.
Men vi bliver nok aldrig enige
De dovne gør det ordenligt første gang ikke
jan 2012
okt 2007
jan 2012
jeg skal gerne indrømme at der er en chance for at jeg tager fejl, men chancen for jeg tager fejl er lige så stor om at du tager fejl... så det kan lige så godt være dig der fortolker som du vil...
det giver jo ikke rigtig mening at bilgalleri sætter nogle betingelser op som afgøre om man skal stemmes ind eller ej når de samtidig laver en guide til en god oprettelse da det vil være fuldstændig irrelevant hvis betingelserne kun skal overholdes...
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.867
Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.
At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
- bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve bilen.
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af bilen.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
- bilen er oprettet som salgsannonce.
- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)
Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.
mar 2012
Jeg kan jo tydeligt se hvem der mener sig hævet over andre og har retten til at bestemme hvor meget eller hvor lidt en bruger må/skal skrive for at komme ind.
Og fred være med det.- de kigger sgu nok kun på min bil den ene gang!
Tak til dig Rene J. jeg prøver sgu bare igen og igen og................
Og til Kasper N som har skrevei en kommentar på bilen. Jo, jeg har forstået hvad folk siger til mig! Og?
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 636
mar 2012
men hvad f..... har det med min bil at gøre.
Og så helt seriøst synes jeg du skal passe på dit sprogbrog. For din egen skyld - HUSK også at tekst ikke må indeholde stødende ting.
jan 2012
du må lære at andre ikke har samme holdning som dig... at vi alle er frie til at gøre hvad vi vil... men for et benytte siden her er der opstillet nogle regler og betingelser som skal overholdes, og der står ingen steder at man ikke må afvise pga teksten...
så du skal ikke tro du er hævet over reglerne, du skal ikke tro at din fortolkning er den eneste rigtige (altså du skal ikke være så arrogant) og så skal du acceptere at andre har en anden mening...
tro mig, bliver du sådan, så bliver din tid på BG ikke bare sjovere, men hele dit livsgrundlag bliver sjovere...
jan 2012
wooooow, jeg blev helt blæst af stolen af det argument der... !!! shit du er jo ordenes gud... !!
jesus christ man... tror du virkelig ikke der er nogen herinde der kender den sætning der... ??
maj 2011
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 283 Svar: 1.075
Velkommen ELLER?