{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pladesmed eller mekaniker søges
  • #1   19. mar 2012 http://lmgtfy.com/?q=mekaniker

ellers kunne det måske være en god ide at skrive hvad der skal laves og hvor henne i landet det er.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 36
    #2   19. mar 2012 Ja det skal selvfølgelig laves ved ham der tilbyder hans hjælp. Forventer ikke han kommer til mig og laver rust foran hele min opgang.

Hvad der skal laves informere jeg om via pm.

• #3   19. mar 2012 Forum er ikke til annoncer.. OG du kan da i det mindste skrive hvor i landet det er og hvad du skal ha lavet.. Jeg kan godt bruge 30 timer på at skifte en forskærm med rust i !

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

#4   19. mar 2012 Er ny på siden så ved ikke helt hvordan det her fungere, men hvis den ikke er til annoncer må jeg hellere finde en billig mekaniker over google.

• #5   19. mar 2012 er det da hemmeligt hvilken landsdel du bor i og hvad der skal laves på bilen??? Det er da ret relevant for om folk overhovedet gider kontakte dig.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

#6   19. mar 2012 Det kan da gøre totalt ligemeget hvor jeg bor, hvis jeg kører bilen ud til vedkommende der vil lave den. Jeg kan ikke se hvorfor min adresse er relevant ?

• #7   19. mar 2012 kan se på din profil du bor i vestjylland. Gider du virkelig køre helt til københavn eller frederikshavn for at få det lavet?? det kunne jo være der var en mere lokal der kan lave det for dig.

men hvis du ikke vil tage imod et godt råd så skal jeg da nok stoppe. Det var bare for din egen skyld.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

#8   19. mar 2012 Jamen Dennis det er helt ok. Synes bare det andet virkede underligt.
    Jep jeg er fra Vestjylland. Kørte gerne en tur til kbh hvis prisen var i orden, dog ville det klart være nemmere hvis der var en her fra egnen.

• #10   19. mar 2012 Er det rust eller en skade ??

Er det en special bil eller en alm personbil ??

Køber du selv dele eller skal mekanikeren ??

Hvis du kan svare på dem uden at afsløre hele det hemmelige ville din søgen nok være nemmere for de folk på din egn som evt kunne hjælpe.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

#11   19. mar 2012 Rust i bagenden, og begge torne.
    Toyota mener det skal tage ca 30 timer.
    Så skal der skiftes bremseklodser og bremseskiver.
    Ankerplade i bag skal skiftes.
    Langgående bremserør skal skiftes.
    Håndbremsekabel Højre side skal skiftes.
    Turbo skal afmonteres og der skal monteres alm manifold.

Toyota celica 1994.
    Skaffer selv delene til den.

• poul h
    poul h Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 103
    #12   19. mar 2012 ophuggere gier 2000kr i skrot. tror bare du skal tag imod. det der bliver sgu en dyr omgang

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2011

#13   19. mar 2012 Den skal laves. Længere er den ikke. Er i kontakt med 2 der gerne vil kigge på den.

Kommentér på:
Pladesmed eller mekaniker søges

Annonce