{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

MC/Knoldsparker seasonen er åben! {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg syntes bare lige jeg ville af med lidt galle.
Har lige kørt den sædvanlige tur fra mit arbejde til Holstebro og til Struer hvor jeg bor.
Og hele vinteren har det været en sand fornøjelse... MEN nu er motorcyklerne kommet på vejen igen..
og gaaanske rigtigt, jeg køre frisk derud ad sammen med resten af myldretids trafikken på hovedvejen, og pludsligt ud af ingenting kommer der en motorcykel flyvende forbi med (og jeg overdriver ikke) 250-260km/t han har bare lagt sig på midtenstriben og holder håndtaget i bund, og i de få sekunder jeg kan se ham, er han flere gange ved at blive påkørt af modkørende biler og selv ved at ramme op bag i dem i hans egen vejbane.... men han fortsætter ufortrødent
Sådan en klaphat mand!
Man overvejer virkeligt at ligge ud til en overhaling næste gang der kommer sådan så han går i ét med bagerummet på min bil!

Jeg har knap hidset mig ned over det jeg lige havde oplevet inden DER KOMMER EN MERE!! der gør præcist det samme!

Har folk på MC bare generelt ingen hjerne eller har de bare et dødsønske?

Beklager hvis jeg støder nogle MC folk herinde, men hvis i kigger lidt på jer selv inden i svare på dette indlæg, ved i sq godt at i ikke tager kværnen frem for at tøffe 80-90km/t

Nå men det var så mit sure opstød for i dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC/Knoldsparker seasonen er åben!
Kommentér på:
MC/Knoldsparker seasonen er åben!

Annonce