{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.736 visninger | Oprettet:

Hvilken en god hobby 2 søjle lift til en god pris? {{forumTopicSubject}}

Hey folks

Leder efter en 2 søjlet lift til mit værksted. Helst med H formede fødder eller hvad man siger. Virker mere stabilt i mine øjne istedet for dem der kun sidder fast i gulvet i midten. Stoler ikke med mit liv på dem der lagt gulvet hehe. Det er til hobby brug så altså ikke hverdagsbrug. Men vil hellere ikke have det billigeste kina crap man ikke kan få dele til og som går i stykker bare man kigger på den. Den skal jo primært bruges til biler på 1700 kg.

Stenhøj koster jo kassen. Også de brugte synes jeg.

Hvad er der ellers af alternativer? har googlet rundt men synes ikke rigtig jeg har været heldig.

Kan man virkelig ikke finde noget godt til omkring 10-15.000 inkl momse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken en god hobby 2 søjle lift til en god pris?
  • #1   26. mar 2012 Stenhøj, det eneste der virker. Samtlige andre mærker på markedet, kan du få brændt fingrene på

• #2   26. mar 2012 lig evt billet ind hos nogle værksteder og spørg om de snart skal skifte en lift og at du gerne vil købe den gamle

• #3   26. mar 2012 Købte en Jema sidste år for ca 14,5 k Og den kan man få reservedele til og den virker skam som den skal.

• #4   26. mar 2012 Jeg har bygget 2 skaslifte ( højre og venstre) ned i gulvet hod min Svorger og det er sku eller stabille og super gode..

Skal jeg vælge det til mig selv bliver det også sådan nogle skaslifte.

Ned i gulvet med dem og de fylder ikke en skid smiley

• #6   26. mar 2012 Jeg købte en jema lift sidste år, og det skulle jeg bare aldrig havve gjort. Hold kæft en gang kina skrammel. Fyldt med fejl og defekter, foruden den mega dårlige service. Skulle jeg købe lift i dag ville jeg vælge stenhøj.

• #8   26. mar 2012 Har en gammel gammel stenhøj søjle lift med h formet løfte punkt den er fra 74 og den virker bare! Som de andre siger stenhøj de virker der er kvalitet i dem smiley

• #9   26. mar 2012 En brugt stenhøj ville godt nok blive mit valg. En kammerat har sådan en kina lift. Den fungerer sådan set fint, men den er vanvittigt langsom, specielt med tunge biler, og så løfter den ikke helt lige, og så kører den lige 15cm op, inden den kan begynde at køre nedaf.

• #10   26. mar 2012 Ser sku meget fede ud de der saxe lifte Tommy. 18750 inkl moms. mange penge men der er jo også god plads rundt om osv. Virker bare lidt noia hvis den saks der klapper sammen når man står under den. Ved ikke hvordan det der sikkerhed virker men man er bare mere tryg ved en spindel. De kan godt bare boltes fast i gulvet ikke? De behøver ikke blive sænket ned i gulvet? Vi må nemlig ikke begynde at grave gulvet op.

Det egentlig også meget fedt med de ramper der når man har sænkede biler. Hvilket jo er hovedsageligt det man roder med smiley Der er det noget pis med en 2 søjlet stenhøj lift. Ku godt være man sku lure nærmere efter noget saxe lift.

Er det et godt mærke den du linker til Tommy? Synes ikke jeg kan se der står noget på den sidste.

• #11   26. mar 2012 Rollaboy .
    Kan godt finde navnet der hvor han købte dem..

Altså der er lås nede i bunden af liften og du kan høre når tappen den låser...

Vi har nu i 1½ år brugt liften uden nogle problemer og vi bygger en Amricakner bil og jeep og min sigma som vejer 1700 kg så det med vægten er ikke et problem.

De SKAL ikke graves ned . man kan bare bolte dem fast uden at grave dem ned. De skal boltes fast uanset hvad og meget stabile.

Sakse liften kan ikke klappe sammen smiley

I starten skulle vi selv lige teste den og vi kørte den ned på den lås som låser undervejs, så den kun viler på låsen med hele bilvægten og vi arbejed sådan i langtid til sidst blev vi mere modig da vi godt kunne se der ingen problemer er og ja lige siden har vi bare arbejdet med den højde vi nu skulle bruge. Den lift han har købt er jeg helt tryg ved, men uanset hvilken lift tænker jeg bare den ikke klapper sammen uasnet hvordan de er bygget ha ha..

Den lift han har købt kan man ikke få mere, men de har fundet en som faktisk virker bedre til at bare at montere oven på gulvet.

Samme mærke osv, så denne her ville jeg godt kunne anbefalde dig..

http://www.ajengros.dk/shop/saxe-lift-1608p.html

• #12   26. mar 2012 Anders N: så løfter den ikke helt lige, og så kører den lige 15cm op, inden den kan begynde at køre nedaf.

Det gør 4 søjlet stenhøj os.... det er for at udløse låsene inden den kan sænke....

• #13   26. mar 2012 Denne skaslift løfter bilen ca. 10 cm når du trykker ned for at. at komme ud af låsen inden den så køre ned.

• #14   26. mar 2012 Men hvad mærke er det? Kan kun se der står noget med SAFE et eller andet på en af deres lifte. Men de skriver jo ikke i teksten hvad det er for noget. En Kina sakse lift er måske heller ikke så sjov. Styring osv skal jo ikke gå i stykker hele tiden. Men er sku lidt hug på sådan en sakse lift istedet for 2 søjlet. Tænker bare om det er for besværligt at komme til under bilen når man arbejder ved hjulene osv. Kan godt se man ikke kan svejse paneler osv men det er heller ikke så noget jeg skal lave. Men udstødning, bremseslanger, hjulophæng og under motoren osv skal være til at komme til.

• #15   26. mar 2012 Er på mobilen lige nu så kan ikke se hvad mærke det er lige nu. En saks lidt er forskelige men som ofte løftes de ikke på hjulene, men panelerne Altså i mellem hjulene. Ingen problemer med hjul arbejde på ingen måde. Ved ikke hvor de bliver lavet. Kun at dem vi kender ikke har problemer og vi heller ikke har smiley

• #16   26. mar 2012 Jep ved godt de løfter på panelerne, men mere om de der plader/ramper man kører op på er i vejen når de hænger ned der når bilen er oppe i luften.

Men Tommy du må meget gerne undersøge det lidt nærmere. Er int. Men hvad med reservedele og service osv?

• #17   26. mar 2012 Har købt en sakse-lift fra AJ-engros, for et par måneder siden.
    Der har ikke været andet end problemer med den. Hele udførelsen er så ekstrem dårlig og klam, at jeg ALDRIG kunne finde på at bestille noget som helst fra dem igen

• #18   26. mar 2012 Søren B: De stenhøj jeg har brugt/bruger, løfter også ja, men sgu ikke 15cm.

• #19   26. mar 2012 Essal AKA Aze .

Hvad er problemerne da??

Vi købte et sæt fordi det værksted som vi kender har brugt dem i nage år uden problemer og fordi de ikke tager så meget plads..

Han har aldrig op levet nogle problemer og han havde selv sæt af sakslifte og den vi har købt virker upåklagligt, men det er klart, at der alt er nogle imellem floken som skiller sig ud, men så er der garanti på..

Jeg vil stadig anbefale sådan en sakslift smiley

• #20   26. mar 2012 Jeg ville ringe til dem..

Ring på tlf.: 75 80 22 76

Snak med dem og stil dine sprøgsmål og er sikker på du så for svar på alle dine spørgsmål smiley

Kommentér på:
Hvilken en god hobby 2 søjle lift til en god pris?

Annonce