{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

rystelser i rat {{forumTopicSubject}}

Har købt en 2011 Mazda 3 185hk DE sport.

den er fabriksænket og på 17" og lorte toyo proxes.

fik den 100% afbalanceret for at "løse problemet" det jeg har er rattet er 100% dødt til 100km/t men ved 130+ så er der vibrationer, slipper jeg rattet lader det ligge løst i hånden så er det ikke altid synlige rystelser, men til tider lidt, men det er ikke engang en mm.

men mærkbart.. det er vel normalt, min 207 var slemmere, min altea havde også lidt, men mange siger rattet skal ligge 100% dødt, vil bare ikke jagte spøgelser.

bilen har kørt 4700km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rystelser i rat
  • #1   27. mar 2012 Spørg hos din forhandler ..

Hvad mener du med lorte toyo proxes ?

• #2   27. mar 2012 Tag ud og prøv en tilsvarende model og samlign

• #3   27. mar 2012 Den skal ligge helt stille.. Især som din bil er helt ny..

Det kan være dine dæk som er noget lort... Smid nogle ordenlig dæk på den og så vil det sikkert forsvinde smiley

• #4   27. mar 2012 Min 20 år gamle golf ligger helt stille smiley så det må være en bytter smiley

• #5   27. mar 2012 Jeg mener "lorte Toyo Proxes" fordi det ikke er ret gode dæk, derudover larmer de rimlig meget, prøvede 4 af disse biler, hvor en med VINTERDÆK og stadig 17" larmede væsenligt mindre end disse Toyo... dækkes evne i sving, ved jeg ikke noget om, kører normalt Ts830 om vinteren, og enten Michelin Energy savers eller Continental Sports Contact 3 om sommeren.

Med hensyn til din kommantar "GTI16v" så siger du et din bil overhovedet ikke har nogen form for vibrationer i rattet, og at du føler du overhovedet ikke kører på vej.

Prøvede en ny Golf 140HK TDI HIghline DSG, som havde rystelser i rattet, eller vibrationer..

Det er måske forskellen, for ville mere kalde det vibrationer end rystelser.

Kommentér på:
rystelser i rat

Annonce