{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stål VS. alu
  • #1   27. mar 2012 Nu skal pigen lige svare på det spørgsmål..

Din kammerat mener nok at det ikke er tid at smide sommerdæk på, og da de fleste har vinterdæk på stålfælge, og sommerfælg på alu, så burde det forklarer sig selv smiley

• #2   27. mar 2012 Der er som sådan ingen større forskel. Dog begynder en alufælg at irre hvis der går hul på lakken, og så falder det hurtigt af i store flager. Det er stål mindre tilbøjeligt til. Dog har jeg også så tit kørt alu om vinteren uden problemer.

• #3   27. mar 2012 Det fordi salt ikke er så godt for dine alufælge, og alufælgene er som regel mere værd end dine stålbamser.

• #4   27. mar 2012 De er stoppet med at salte vejene for i år, og det skulle gerne være sikkert at sætte sommerhjul/dæk på bilen igen. Vi har de første 50 kunder på jobbet der har fået skiftet om til sommerhjul igen.
    Og som Katrine K siger, så er det de fleste der har stålhjul og vinteren og aluhjul om sommeren.
    Jeg går spændt og venter på at få mine alufælge tilbage fra maleren sidst på ugen smiley

• #5   27. mar 2012 Problemet er værst om vinteren da salten angriber alu'en hårdere end stålen.

Men giver Katrine ret, han har nok ment sommer-/vinterdæk og ikk alu/stål fælge smiley

• #6   27. mar 2012 Har skiftet til sommerdæk, regner ikke med der kommer sne igen før sidst på året

• #7   27. mar 2012 Det er jo ikke bare sneen der afgør det.. Det er temperaturen. Vinterdæk arbejder bedre ved lave temperature hvor i mod sommer dæk skal have lidt højere temperature.

• #8   27. mar 2012 jeg tror han snakker om trykrør. alu er bedst og det kan man køre med hele året.

(jaja når det er så mangelfuldt med info må man gerne være sjov)

Kommentér på:
Stål VS. alu

Annonce