Paypal? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt en vare inde på ebay.de, og valgte at betalte via Paypal, som de fleste har sagt var det sikreste.
Men da jeg ikek er helt sikker på hvordan det fungerer, så spørger jeg lige de klogere...
Når man har købt en vare derinde via Paypal, så sker overførslen da automatisk ik?
For kort efter mit køb fik jeg en besked fra sælger, hvor der stod tak for handlen, samt deres bankinformationer mv., samt at jeg skulle overføre pengene dertil.
Varen er købt hos et firma, så denne mail er sikkert bare en standardmail til alle deres kunder ik? For jeg har jo betalt via paypal, som jeg formoder er en automatisk overførsel. Og så skal jeg vel ikke betale igen.
På forhånd tak.
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 504
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 365 Svar: 1.405
Kunne godt tænkes at sælgeren havde sådan en standard meddelelse.. virker lidt skummelt..
men hvis du har overført pengene så vent og se.. giv det lidt tid, det er i hvert fald ik klogt at overføre pengene 2 gange.. naturligvis..
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 365 Svar: 1.405
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 192
Den spørger om et security spørgsmål/svar, når jeg vil logge ind. Sådan synes jeg da ikke at have oprettet i den forbindelse.
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 192
Jeg har fulgt det der stod man skulle, frem til der fremkom en kvittering.
Paypal?