{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SMC biler Højbjerg
  • #1   29. mar 2012 I gamle dage var det Mercedes forhandlere der var højrøvede og svinske i deres behandling af deres kunder. Idag er det SMC.

    Jeg har ikke decideret nogen dårlig erfaring med dem, kun at jeg ikke føler mig velkommen, imødeset, hørt, når jeg er der. Sælger har mere brug for at høre sig selv end mig.


  • #2   29. mar 2012 Kan kun give dig ret. De er simpelthen ikke ret venlige imod deres kunder.. Utroligt at den virksomhed kan overleve på den måde..

  • #3   29. mar 2012 Jeg har samme oplevelse af SMC i Herning, derfor bruger jeg VW i Ikast i stedet, der er en helt anden tone, og meget mere imødekommende...

  • #4   29. mar 2012 Jeg var ved SMC i Aalborg, på deres reservedels lager.
    "Goddag Hr. - Jeg vil gerne bede om et kabel, så jeg kan sætte min iphone til min radio, som er en MFD2 navi - Det skal være med et stik så den bliver sat i CD-changeren", siger jeg venligt til ekspedienten.
    Mens jeg står og taler til ham, står han bare og glor tomt på mig. Nærmest med en spytbobbel i munden.
    Han drejer om og går ud på lageret, uden at sige noget, og kommer tilbage med et grønt "sokkelstik", eller hvad det hedder, og smider det på disken - Og taster noget ind i computeren, og siger så "37 kr. tak"

    Så siger jeg igen "Jeg skal bruge et kabel - KABEL - så jeg kan tilslutte min iphone til radioen.."
    "Jamen jeg står og skal ud af døren" siger han... Derefter står han i 5-10 sek. og glor på mig igen, med et tomt udtryk, som om jeg skal træffe en beslutning for ham - "Er der så måske en anden der kan hjælpe mig?", spør jeg, hvorefter han drejer om igen og går ud på lageret..

    Der skal lige siges at der ikke er tale om en be-bumset konfi-lagermand, men en fuldvoksen mand på 40-45 år..

    Det er ikke den eneste episode jeg har haft med SMC, så jeg er færdig med at handle hos de høj-røvede snobber..

    Møjn..


  • #5   29. mar 2012 Mikkel>

    Det er nøjagtig den attitude jeg taler om.


  • #6   29. mar 2012 I kan følge min kamp imod SMC på trustpilot.dk

    http://www.trustpilot.dk/review/smc-biler-hojbjerg.dk

    Sådan nogle klaphatte...


  • #7   29. mar 2012 Mads L

    Jeg havde en lang sag kørende med dem, da de ikke lavede vores bil som aftalt. Jeg havde et uheld sidste vinter i vores Altea, hvor jeg kørte over noget fra en lastbil, som var tabt. Det havde sneet meget, og lå derfor under sneen, så jeg havde ikke en chance for at se det. Jeg kurede rundt og var en tur i grøften. Da jeg kom ud og kiggede under bilen, sad den ting jeg havde ramt fast oppe under bunden, og måtte derfor have bilen bugseret til SMC i Højbjerg, da jeg regnede med at de kunne levere en ordentlig service, da de jo er autoriserede Seat forhandler. Jeg er meget nidkær omkring mine ting, og jeg vil gerne have at tingene bliver lavet ordentligt, derfor stillede jeg den derud. Dette viste sig at være en kæmpe fejl. Da jeg hentede bilen igen havde de skiftet bundkaret, men ABS lampen, som var begyndt at lyse efter uheldet, lyste stadig. Jeg var udsendt som soldat, på det tidspunkt, og det her skete i min leave periode, så det var min kæreste der havde fornøjelsen af at køre ud med bilen igen. De havde den af flere omgange for at finde fejlen. Til sidst sagde de at det skulle skiftes et kredsløb og en boks som ville forløbe sig til 15.000kr - Så der skulle forhandles frem og tilbage med taksator osv osv. Det tog flere uger. Da SMC så fik bilen igen for at udbedre fejlen, og skifte det kredsløb og boks som de havde sagt var skylden i det hele, tog det dem flere dage end lovet. Da min kæreste kommer ud igen for at hente bilen, lyser ABS lampen stadig. Vi opgav fuldstændig SMC og stillede bilen ned til min svigerfars mekaniker som smed en tester på og konstaterede at det var en ABS føler ved venstre baghjul (dette tog 5 min) Inden for 2 timer havde han skaffet føleren, og havde skiftet den, og vi havde en bil som ikke længere lyste i ABS lampen.

    Det skal siges at SMC biler Højbjerg har haft bilen i alt 6 gange, og har faktureret mit forsikringsselskab langt over 18.000kr for en fejl de aldrig har udbedret. + at vi selv betalte den regning på ABS føleren ved den anden mekaniker. Jeg vil ALDRIG anbefale nogen at stille deres bil derned, de er simpelthen uprofessionelle!!

    Har overvejet at køre sagen videre, da jeg er blevet belastet af forsikringsskaden i sådan grad, at der går 3 år til at jeg kan blive elitebilist, på trods af at jeg er 26 og har haft bil siden jeg blev 18.

    Thomas


  • #8   29. mar 2012 Mads har lige læst din klage i linket.
    Kan kun sige jeg har sympati med dig, det er en værre gang svineri de har gang i der. For det første, at de skifter din motor og gearkasse der tilsammen tager over 7 måneder, derudover skal du betale så meget af det slev. Men det er deres regler sådan er det vel bare, det værste er dog, at den afdragsordning i har lavet ikke engang bliver overholdt. Hvis de ved du betaler dine regner til tiden og ikke mangler noget service på bilen, syntes jeg helt seriøst det er noget værre svineri, håber aldrig jeg selv oplever det.

    Håber du har klaget til forbrugerklagenævnet og det går godt. Så håber jeg på, at hører hvordan det går med det - god vind smiley


  • #9   29. mar 2012 Skulle til SMC Amager og bestille et org nøgleemne til min VW, og jeg har org nøglen og reg attesten med. Ekspedienten kiggede bare på sin skærm og konstaterede han ikke kunne finde det rigtige nøgle emne, da der var flere typer, og han havde ikke tænks sig at bestille nogen hjem, da han ik ville ha flere liggende. Så jeg fik aldrig det emne. Fed service.

  • #10   29. mar 2012 Shit nogle værre historier man kan læse da smiley

    Ind og skriv på trust pilot så andre personer kan blive advaret.

    /Daniel


  • #11   29. mar 2012 Thomas R

    1000 tak for din historie...

    Jeg er ved at samle matriale ind til at køre en sag imod dem. Hvis du vil med i den båd siger du bare til. Jeg ved, hvordan du har det. Står selv i samme situation.

    MVH


  • #12   29. mar 2012 Man hører godt nok meget skidt om SMC synes jeg..

    Når jeg får lavet noget sker det hos Carepoint i Randers. Der ser jeg en fornem service, og priserne er yderst fair. ( Ikke engang Flensburg kan være med i prisen ved en tandremskit)

    Men som så meget andet har folk nok også dårlige erfaringer med dem. Jeg har i hvert fald ikke noget at sætte på dem.


  • #13   29. mar 2012 Mads L

    Det vil jeg gerne, har bare ikke selv haft mod på at gå igang, men ja, der er sikkert mange i vores båd. utroligt at man kan drive virksomhed på den her måde i den tid vi lever i, hvor folk vil have service frem for alt. Håber at der er så mange der boycutter dem at lortet går konkurs.

    Thomas


  • #14   29. mar 2012 Ofte er det ledelsens behandling af kunderne der kommer til udtryk overfor kunderne.
    Hvis man bliver behndlet dårligt på sin arbejdsplads, kan det være svært at vise interesse i arbejdet overfor kunderne.
    Det er trist for alle parter. Har selv (har arbejdet som salgschef i mange år), været steder hvor man blev behandlet som lort. Og når man havde haft en dialog (eller manglende på samme), med ledelsen. Og herefter skulle ud og betjene en kunde. Kunne det være svært at finde en grimasse der kunne passe.
    Dog må man som ansat aldrig lade interne problemer komme til udtryk overfor kunderne. Da dette er meget uprofessionelt. - Men det kræver man har en "on-off switch" Og det er ikke alle sælgere der har dette.
    Kender ikke til omtalte firma andet end af navn. Men det lyder i mine øre til at de har nogle alvorlige personalepolitik udfordringer.


  • #15   29. mar 2012 Hvis der er nogle der har lyst til at ta kampen op imod SMC, så smid lige dit nummer i min indboks eller Skype ID osv... Så kan vi lige snakke videre der alle sammen.

    Mvh


  • #16   29. mar 2012 ha ha du har sku da betalt for hele den motor rep selv !!!!
    kender en med samme bil+motor som lige har fået lavet det helt samme ved motoren det kostet 18500kr alt inkl ved smc



  • #17   29. mar 2012 Casper S - Kan du ikke bede din kammerart om at skrive til mig. Jeg er ved at samle matriale til en sag imod SMC... alt ville hjælpe.

    Mvh


  • #18   29. mar 2012 HyundaiKongen .
    Kan godt se det måske er lidt skod af dem du ikke kan få det du vil men de kan jo ikke have 17 forskellige emner liggende. Dele bliver jo lavet om hele tiden og andre udgår. Det vil koste dem alt for meget at have.

    Jeg skulle have noget speedometerkabel holder fra bmw og de ved simpelthen ikke hvilket et der passer på min motor så jeg måtte tage chancen og bestille et hjem. Sådan er det. de kan jo heller ikke bestille 3-5 forskellige holdere hjem. hvor tit kommer der lige en ned til dem og siger "hey jeg skal lige bruge en speedometer holder til min e36 m3 motor".


    Håber i får en løsning på jeres problem:)


  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #19   29. mar 2012 Ham på trustpilot er da en klaphat og tro, at SMC vil lege bank for ham. Han skal da bare være glad for at de overhovedet gider at dele regningen op.

  • #20   29. mar 2012 Clegg...

    Kan da godt ske at de ikke er en bank, men de håndtere dog penge sager dagligt og det kan jo ikke komme bag på dem at der findes folk der ikke lige kan hive så mange penge ud af et budget. Hvis deres virksomhed virkelig ikke kan vente med at få deres betaling over 6 mdr frem for 3, så tyder det vidst på at lortet er ved at gå konkurs.

    De skal heller ikke låne folk penge, men bare vente 3 mdr mere på deres penge. Man kan jo ikke klippe hår af en skaldet mand. Hvis de er service mindet og glade for deres kunder, så burde der ikke være noget problem.

    Hvis du ikke har opdaget det, så er det sgu meget alm at virksomheder har en afdragsordning. Selv helt små pizza forretninger tilbyder at man kan få deres pizza afdraget. Så hvis Store økonomistærke SMC ikke kan overleve 3 måneder ekstra uden min indbetaling, så skulle de måske overveje at lukke deres bolsje butik.



  • #21   29. mar 2012 han er da et fjols. man sender da ikke en bil på værksted hhvis man ikke har penge til at få den lavet.. ?? det kan da ikke være deres problem om han har penge eller ej. hvis nhan ikke har må han jo i banken.. FFS.. alt er alle andres skyld. sådan er det åbenbart idag,

  • #22   29. mar 2012 og hvad siger det om vores samfund at man kan få sin pizza på afbetaling??

  • #23   29. mar 2012 Det er jo ikke nogens skyld at man kan få ting på afbetaling. Men gad da godt se dig sidde hjemme i din jordhule med regninger på en bil til 37.500 tusinde og synes at det er da helt ok at de beholder vognen i 8 måneder for at lave lortet, hvor efter at den går i stykker bag efter og så vandrygter de den faste aftale man har lavet med dig, hvor efter at de mellem fingerne kalder dig en løgner.



  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #24   29. mar 2012 Mads hvis du bor i en jordhule så har du sgu købt en bil over dit budget.
    Har de beholdt bilen på værkstedet i 8 måneder uden du har set eller haft den ?
    Efter hvad jeg kan læse mig frem til har du fået en fast pris inden de går igang. Så er det jo op til dig om du vil tage imod tilbuddet og kan betale. Og du fik lov til at afdrage trods alt


  • #25   29. mar 2012 imellem fingerne?? nå ja ja. du har jo nok købt en for dyr bil. andet er der vist ikke at sige til det.. men når du nu skriver i din profil at du er så vild med at rode med biler syntes jeg da selv du skulla tage at lave den. så spare du lidt der. du kan nok både få værktøjh og reservedele på afbetaling også.. hvis det her er den sag du vil køre imod SMC biler siger jeg held og lykke. der er i mine øjne heller ingen tvivl om at det er et skod firma. men lige i din sag syntes jeg faktisk de har behandlet dig pænt.. det bare dig der har købt en skod spand og er pisse utaknemlig. de kunne bare have nægtet en afbetalings ordning og køre dig direkte igennem inkasso og RKI osv.. det skulle de nok have gjort de har da ikke fået meget udad at give dig service ihvertfald

  • #26   29. mar 2012 Kan vel ikek være deres skyld at du køber hus og bil over evne.

  • #27   29. mar 2012 De havde bilen i 6 måneder UDEN at jeg havde den.. Så røg gearkassen og så forsvandt bilen igen... Det er simpelthen for dårligt. kunne sgu bygge en bil fra bunden af i den tid... Og burde jeg nok også have gjort set i bakspejlet, da det nok havde været hurtigere bedre og billigere.

    Da bilen er dyre end den reperation der skulle foretages og ret ny takkede jeg ja til tilbudet om motoren, da jeg aldrig havde haft nogle problemer med SMC før. men igen.. at vente 6 mdr på at de kommer en motor i er sgu for lang tid.

    Så røg gearkassen 8000 km efter at den nye motor er kom i. kan godt ske at det bare er mig, men virker sgu underligt at den smider en gearkasse efter de 110000 km. Jeg er overbevist om at bilen er blevet samlet forkert på en eller anden måde. Men Igen, så ville jeg gerne have at min bil fik rep på det samme værksted, som jeg købte den, da de kendte den der inde og folkene var ganske flinke.... Men at Michael Espersen indirekte kalder mig for en løgner og holder mig for nar på den måde er simpelthen ikke iorden.

    Jeg har som sagt ALTID overholdt mine afdrag på den bil, at de så ikke kan vise noget goodwill er jo for dumt. Jeg har ikke givet dem nogen grund til at tro at jeg ikke ville betale. Vi skal jo også lige have på det rene at Jeg ville jo også HELLERE end gerne betale regningen, men hvis de er en forretning, så ville det jo også være i deres interesse at lade mig afdrage over de 6 måneder end at miste mig helt som kunde.. Enig?


  • #28   29. mar 2012 C G... Nej det kan det ikke... men hvis de vil have mine penge og beholde mig som kunde ville de lade mig afdrage.. ellers ville de miste mig, da jeg ville finde et andet firma. Så det er i alles int. at indgå den ordning...

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #29   29. mar 2012 Enig 6 måneder er 5 måneder for længe.

    Det er vel ikke SMC du afdrager dit lån på bil til ?


  • #30   29. mar 2012 Da jeg var ved Peugeot som salgschef, havde vi på et tidspunkt over 1 mio. ude at svømme pga folk der ikke kunne betale regningen på de ting de selv havde bedt om os at lave.
    Det er også efter min mening med det beskrevne indlæg på trustpilot, at SMC her har gået milevidt langt for hvad der kan forventes. af tålmodighed. De kunne (med rette( have sendt vedkomne direkte til inkasso hvis de ønskede.
    Det havde måske været en god ide. Hvis vedkomne inden han sagde "go for rep. at have givet et signal om at han ikke havde pengene. Således at SMC inden kunne vurdere om de ville give en afdragsordning.
    Man fylder jo heller ikke indkøbsvognen i bilka og beder om henstand efter varene er scannet eller?
    At vedkomne ført beder om at få udført en rep. vel vidende han ikke kan betale, og bagefter for en i mone øjne meget tålmodig afdrags ordning, for derefter at svine dem til der har givet ham denne ordning (en ordning de ikke er forpligtet til), er i mine øjne den værste svinestreg jeg længe har set.
    Det var så bare min personlige mening.


  • #31   29. mar 2012 Den er købt igennem SMC, så jo det er det... Men skal have fundet ud af at få den helt afviklet, så jeg ikke er bundet til deres firma mere.



  • #32   29. mar 2012 Spirit of Jesus...

    Du skal lige vide en ting...
    1.
    Ville GERNE betale for rep. Skælder ikke ud over prisen
    på deres ting, men deres håndtering af hele sagen.
    2.
    Vi havde forhandlet ALT afdrag på plads INDEN rep var påbegyndt og alt var afklaret med bank og finansering.


  • #33   29. mar 2012 Mads.

    Henholder mig kun til det der er skrevet på TP. Og der er det skrevet i et sprog, hvor får følelsen af at vedkomne er utilfreds med at han har fået en behandling som alle andre ville være lykkelige for at have fået.

    Uanset hvor stor SMC er om det så var Mærsk - Er det penge de har til gode efter de har ofret dele og timer på at lave bilen. De er i deres fulde ret til de penge - også kontant afregning. De skal da ikke ligge på knæ og sige "tak" fordi du ikke kan betale.

    Jeg hader det der princip du beskriver om : de har penge nok de kan bare vente. hvad ved du om det. Og uanset. er det penge du skylder. Og det skal bare betales hurtigst muligt. Hvordan ville du selv have det hvis din chef kom og sagde, "du har jo både hus og bil. Så du må have penge nok. Vi udsætter lige din lån for Marts 6 mdr frem i små rater. ???

    Syntes du skulle slette dit indlæg på TP. for du fremstår som en klap hat. Undskyld mig udtrykket.


  • #34   29. mar 2012 din lån = din LØN 6 mdr frem

  • #35   29. mar 2012 Spirit Of jesus...

    Det er jo din mening at jeg fremstår som en klaphat, men når man har været igennem den mølle jeg har, ønsker jeg ikke for andre at de kommer igennem det samme. Men hvis mit indlæg virkelig kan skade hele SMC biler´s koncern, så må de dælme have problemer.

    Jeg kan sagtens forstå at de vil have deres penge. Det vil alle jo gerne, men e lever også at kunder og hvis jeg ikke kan få den service jeg vil have der, så er jeg sikker på at jeg kan få den et andet sted, der gerne ville have mine penge.



  • #36   29. mar 2012 Tror nu heller ikke din anm. skader SMC. Hvis andre læser indlæget som jeg, Ser de en mand der er sur på SMC fordi han ikke kan betale for den "fest" han selv har bestilt.
    Jeg læser måske din anm. med andre øjne fordi jeg til daglig sidder på den anden side af bordet end du gør.
    Min "velvillighed" og leveringstid på det bestilte ville nok heller ikke være den hurtigste, hvis jeg havde betalende kunder der kom først i køen. Foran kunder der skulle have 6 mdr rentefri kredit, der skulle belaste min kassekredit. Og som tak var utilfreds med alt.

    men som sagt bare mit syn på sagen med de info du har lagt herinde og på TP. Du skriver jo du vil søge mennesker der vil køre en sag på det firma der giver dig 6 mdr rentefri kredit. Så uden at have noget at have det i. Kunne jeg godt forestille mig at du også havde været en kværulant inden sagen kom dertil. Ikke at der er noget gslt med kværulanter. men en kværulant der ikke engang kan betale, skulle nok vise lidt mere taknemlighed.

    god aften, og held og lykke med det. Håber i finder en løsning.


  • #37   30. apr 2013 Jeg købte en ny Seat Ibiza hos SMC Højbjerg i år 2010 med to års garanti. Inden garantien udløber er der en motorlampe der begynder at lyse. Jeg kører den ud til deres værksted tidligt om morgenen. Senere på dagen ringer en mekaniker og siger at han langt om længe har fundet fejlen, men at han skal ha den en hel dag igen. Vi aftaler at jeg skal finde en ny tid hvor jeg kan undvære bilen og at jeg godt kan køre videre med fejlen. Da jeg for nyligt ringer og bestiller en tid forklarer jeg hvad mekanikeren sagde til mig dengang og at garantien dækker selvom der nu var gået mere end to år. Manden i telefonen slår min bil op i systemet og siger at han godt kan se at fejlen er fundet inden min garanti udløb.
    Jeg stiller bilen og får senere et opkald fra SMC hvor de siger at det vil koste mig 13.000 kr. De vil ikke kendes ved at der er fundet en fejl den dag der stadig var garanti og at ham mekanikeren jeg havde talt med ikke arbejdede hos dem længere. Jeg forklarede hende at jeg havde lavet en aftale med den mekaniker om at jeg skulle henvende mig når jeg kunne undvære bilen en hel dag. Men hun siger så at den aftale kan de ikke se nogen steder og at sådan noget skulle jeg have haft på skrift.
    Jeg får et andet værksted til at sætte min bil til computeren for at finde ud af hvilke fejlmeldinger der tidligere har været. Det viser sig at den fejl der blev fundet dengang jeg havde garanti er den samme fejl som stadig bliver fundet. Jeg spørger værkstedet hvad det vil koste at få lavet og de siger 5.700 kr. alt inkl. SMC sagte 13.000 kr.


  • #38   30. apr 2013 Cesur - De er simpelthen en bunke aber derude... Har sgu ondt af dig. Bare et godt råd fra en der har brændt nallerne mere end en gang derude... AFLEVER ALDRIG DIN BIL DERUDE IGEN...


  • #39   1. maj 2013 Der er ikke ret meget at snakke om, jeg har det hele på skrift spaden printede en seddel ud som ikke var meningen vi skulle se for der stod alt info om hvor og hvor mange km den stod på da de lavede den første test og der skriver den lige præcis at den er galt med EGR ventilen, da jeg så konfronterer hende med det prøver hun at snakke uden om men den gik sku ikke, jeg bad om en kopi af dette stykke bevis så får man at vide at det var fortroligt som kun firmaet måtte have, efter en længere diskusion og flippen ud fik jeg en kopi af den, så spaden skød lige sig selv i foden ved at vise mig dette bevis i arrigskab. Dette er så nok bevis til at jeg nu er gået videre med sagen..

Kommentér på:
SMC biler Højbjerg

Annonce