{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED Bremselys pære
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #1   2. apr 2012 Haha jo du står og skal have noget der nok er klar til canbus smiley det er sgu ikke kun kabinelys og blinklys det gælder smiley

Det er nok en ommer smiley

• #2   2. apr 2012 der er ikke canbus på bilen.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#3   2. apr 2012 NEj men der må være noget elektrisk styring der gør at den hopper fra. Hvis den lyser med almindelig pære og pludselig ikke længere går over og spiller med LED. Så er det nok LED'erne den er gal med - jeg siger ikke de er i stykker, men noget spiller bare ikke sammen

Den lyser jo kun når du bremser. Dvs. der hvor spændingen bliver øget på ledningerne til den pågældende pære.

• #4   2. apr 2012 Du ved jo åbenbart ikke nok til at udtale dig om dette emne, enhver kan jo nok se der er noget der ikke spiller sammen, søger hvad problemet er og hvordan det løses, ikke at få bekræftet at der er noget galt for det er jeg sgu godt selv klar over.

• #5   2. apr 2012 Hvis du har mulighed for det, så byt rundt på plus og minus. Det kan hjælpe. For led lyser ikke hvis det er monteret modsat. Men en almindelig glødepærer, er fuldstændig ligeglad om plus/minus er på den ene eller den anden side.

• #6   2. apr 2012 har prøvet at bytte om på dem, så lyser pæren også, men så lyser den stadig uændret når man trykker på bremsepedalen.

• #7   2. apr 2012 Prøv lige at undersøg om den er stelstyret.

Altså at der er en konstant plus, og stel lægges på ved aktivering.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#8   2. apr 2012 Det kan også være en mulighed som Mathias siger at der er 3 punktforbindelser hvor det fungerer lidt ala når du har bi-lyssokel hvor der er 2 pærer i én så at sige.

Og jo Rune jeg ved alt om det... jeg har lige fået svendbrev og er uddannet i elektronik... jeg prøver bare på at skærme af for muligheder det ikke kan være men det er min sidst besked, samt besøg i denne tråd, i forsøg på at hjælpe dig det er simpelthen for tamt at jeg i et forsøg på at pointerer mulige fejlkilder, bliver rakket ned på.

• #9   2. apr 2012 hvis den er det, hvad skal man så gøre?

Kommentér på:
LED Bremselys pære

Annonce