{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang Regler i usa Ved ta sin ejen bil med derover?
  • #1   2. apr 2012 Mig bekendt er der ingen problem i og køre i en DK registreret bil i USA, men der ingen økonomisk gevist i det for dig hvis det var det du tænkte, du vil ikke få km penge osv hvis det der du tænker

• #2   2. apr 2012 nu mere pga Tuner Derover jeg kender Ville hjælpe og Få masse ting til Go pris

• #3   2. apr 2012 Du kan og må ikke køre med en dansk indregistreret bil i USA der SKAL plader på fra den stat hvor du vil opholde dig og der skal ligeledes afgiftsmærkater på fra samme og så skal du os lige ha en forsikring....

• #4   2. apr 2012 Hvorfor også tá sin egen bil med der over når man kan leje de fede biler til ingen penge
    Var selv der over sidst år og gave 7000kr for lej af bil i en mdr og det var en Ford mustang

• #5   2. apr 2012 Kim S Mindes nu ikek at der i min forsikrings police står noget om begrænsing i hvilke lande forsikringen gælder i

• #6   2. apr 2012 Kim S >> Jeg kan ikke lige se hvad der skulle være problemet i at køre i en dansk indregistreret bil i USA, hvis man er dansk statsborger og på ferie.

Der er også set amerikansk indregistrerede biler i Danmark, det har dog oftest været soldater der har været udstationeret i Europa, som kører i biler der hører til på deres baser.

Forsikringen ved jeg ikke hvordan dækker i USA, det må kunne ses i vilkårene...

• #7   2. apr 2012 Selvfølgelig må han da køre i en Dansk indregistreret bil i USA hvis han skal være på ferie der i op til 3 måneder. Men skal han bosætte sig, så nej, så må han ikke...

• #8   2. apr 2012 Men hvis det er for at få tunet bilen, så tror jeg ikke det kan betale sig, og man skal også være opmærksom på at man risikerer at betale ny told og afgift når den kommer hjem, hvis man har ændret på bilen, eller told af de nye dele man har sat på...

• #9   2. apr 2012 Brian D

Så skal de da tage et billede af bilen når den forlader landet, og et billede når den kommer hjem igen, før de kan se hvilke ændringer der er blevet lavet på den.

• #10   2. apr 2012 Jamen små venner nu har jeg været derovre så mange gange og tro mig jeg har undersøgt det før, bare for sjov.... du får ikke lov til at køre på andet end Amerikanske/Mexicanske/Canadiske plader derovre.... og det er uanset om du er der 1 dag eller 3 mdr eller resten af jeres liv. ..... og hvis i er i tvivl så synes jeg da helt bestemt i skal prøve at skrive til ambassaden som jeg gjorde smiley

Om ens danske forsikring dækker, tja det er nok noget man skal henvende sig til sit selskab for at få af vide, men de vil garanteret grine deres røv i laser hvis man spørger smiley

• #11   2. apr 2012 Kim S

Hvorfor er det så at gumball kan køre i usa med EU plader fra hele europa uden problemer hvert år? de viser på forsikirngs police på engelsk :)!

• #12   3. apr 2012 Det er fordi de går under betegnelsen showbiler..... STOR forskel.... så det er forklaringen... men som sagt, hvis i er i tvivl så kontakt ambassaden i KBH, de svarer med glæde.

Kommentér på:
ang Regler i usa Ved ta sin ejen bil med derover?

Annonce