{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på opboring af motor.
  • #1   6. apr 2012 priser ???? det er svært, men et fingerpej prøv at kikke på
    www.kgtrimning.com
    vh

• #2   6. apr 2012 Midtjysk ville have 250 pr mm pr hul sidst jeg snakkede med dem...

Så det må blive 750 pr cylinder for dit vedkommende...

• #3   6. apr 2012 Daniel n: det da godt du er så klog men en ny blok i den størelse jeg skal bruge koster 15000.

Søren. Okay. Det var desværre osse i det prisleje jeg frygtede det ville koste.

• #4   6. apr 2012 Det en 1275ccm motor til en mini der skal bores op til 1380ccm. Og den er ikke lavet i 1380 fra standart så chancen for at finde en brugt er meget lille. Det er kun tuningsfirmaer der sælger denne motor og den er dyr. Stemplerne koster ikke meget til den

• #5   6. apr 2012 er der dog plads til at tage så meget.? men sidst jeg fik hornet min 4 cyl blok, kostede det 800kr incl moms

• #6   6. apr 2012 Der os en væsentlig forskel i en honing kontra opboring....

Men fedt projekt Dennis J

For en del år siden så jeg et firma der solgte 1380 med 5 gear til 14,000

• #7   6. apr 2012 ja der er meget forskel, i now...

• #8   6. apr 2012 Daniel N.. lad nu være med at være en klovn..

Uanset hvilken motor han køber så er der nok ikke megen sansynlighed for at den er boret 3mm over original størrelse.
    Og så kan jeg ved gud ikke se hvad forskel det gør, hvilken motor der er tale om så længe vi taler om pris pr hul.

Dennis J.. der er meget forskel på hvad de forskellige cylinder værksteder tager for sådan en opgave.. 250kr pr mm lyder som et ret godt bud, men jeg hører priser fra 1000kr til 2200kr for boring til næste overstørrelse på en 4 cyl motor.. så det kan svinge en del.

800kr for en honing er lidt dyrt synes jeg, i betragtning af at det er noget man selv kan gøre med en honer og en boremaskine.

• #9   6. apr 2012 Prøv og find din nærmeste cylinder servis firma/ et tunings firma og tag ned og snak med dem sidst jeg fik en pris hos næstved cyllinder service mener jeg af jeg kunne slippe med 2000kr og så var blokken også plan slebet
    Syntes jeg da er en Okey pris

• #10   6. apr 2012 rasmus, det var fordi, de havde krumtappen med til slibning, og afb. også .samt svinghjulet, sådan en komplet omgang gav jeg 1500kr for. altså det hele... og mener jeg kan huske der stod på regningen, at blokken alene udgjorde de 640kr

• #11   6. apr 2012 Brian l: ja der er plads til det. Der er faktisk nogen der bore dem til næsten 1400ccm men det er så osse max.

Rasmus. Har osse kunne læse mig frem til en masse forskellige priser. Der for jeg gerne ville høre fra nogen der evt selv havde fået lavet noget ligene.

Nick: Næstved er den nærmeste jeg lige kender til så dem ville jeg ringe til på tirsdag. Men 2000 lyder ikke helt tosset.

• #12   6. apr 2012 hvad med westspeed, har du hørt dem.? de plejer at kunne finde ud af de gamle der

Kommentér på:
Pris på opboring af motor.

Annonce