{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

forsikring???? {{forumTopicSubject}}

nogen der kender et godt billigt forsikrings-selskab?? Nu har jeg kørt 3 års skadefrit i eget navn, og har altid været i top-danmark. Men jeg giver stadig omkring 12 kilo i kasko for min PUG, og det syntes jeg sgu er lidt for dyrt. Nogle der kender nogen der kender nogen, der kender et godt selskab ;-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring????
  • #1   3. mar 2006 Prøv GF forsikring.

• #2   3. mar 2006 Mandag formiddag sætter du dig ned med papir og blyant, samt tlf.nr over samtlige forsikringsselskaber du kan komme på. Ringer rundt og får et pristilbud hos hvert selskab. Udfra disse oplysninger vurdere du hvorvidt du vil skifte forsikring eller ej. Der findes ingen anden metode dér virker.

Hvad der er billigt for din nabo kan være svinedyrt for dig. Forsikringer er en jungle, så der er kun én vej og det er slavisk at tjekke dem alle.

God fornøjelse.

• #3   3. mar 2006 www.hf-forsikring.dk

• #4   3. mar 2006 hf-forsikring vil have 17.677,87 kr. for kasko..............hold da op.... var nær faldet ned a stolen.... hæ hæ

• #5   3. mar 2006 Att: ( Jo Jo ) (håber det er stavet korrekt, kan sgu ikke rigtig se hva der står) Kan du så ikke fuske lidt for mig... hæ hæ....!!! har nu altid været godt tilfreds med top-dk, men syntes bare efter 3 års skadefri, er det sgu for dyrt for så´en en bette bil med så lille en motor...!! er ved at prøve at sælge 206´eren..... vil have pug 306 cabriolet istedet..., og så tør jeg da slet ikke tænke på hva de så vil have i forsikring. ;-))

• #6   3. mar 2006 4-hjulstrækkere, "amerikanerbiler" og sportsvogne tegnes ikke <- Pffffttt.

Online beregnere er tit så misvisende det halve ku være nok. Brug min metode, det er den eneste rigtige.

• #7   3. mar 2006 ATT: christina J:::: ja, de har så mange mærkelige forklaringer og spørgeskemaer osv osv. på nettet, så det er fandme ikke til at finde ud a. Men jeg har lige undersøgt på gf-forsikring.dk, og der kunne jeg umiddelbart spare omkring 3000 om året, hvis jeg samlede alle mine forsikringer hos dem...... måske værd at overveje....... men din mulighed er nok den bedste... og kan nemt blive den billigste på længere sigt.

• #8   3. mar 2006 Man skal heller ikke altid tage det billigste. Ligeså vigtigt at vælge et selskab man har tillid til, og som ikke er for nærige når det gælder en evt erstatning. Samt hvilke forsikringer der tager tillægsforsikringer (anlæg, fælge, styling) uden det koster spidsen af en jetjager oveni.

Kommentér på:
forsikring????

Annonce