{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en fusker med km tal!
  • #1   9. apr 2012 Slap nu af med de kilometer... Det kan ligeså godt være den har fået motorskift

• #2   9. apr 2012 vi bliver nød til at få ændret i reglementet det med udhængning... der skal endda være emner omkring fuskere i markedet...

dog skal man lige være opmærksom på at sælger ikke nødvendigvis er ham der har fusket... så man kan ikke bare give ham skylden... men bilen er der blevet fusket ved...

• #3   9. apr 2012 Kristian B:

Det er da ligemeget om den har fået motorskift? Alt andet på bilen har jo stadig gået x antal kilometer.
    Jeg gider sgu da ikke købe en bil hvor ejeren siger til mig at den kun har gået 200.000, hvis resten af bilen har kørt fx 500.000.

• #4   9. apr 2012 Hvis jeg slapper mere af, så skider jeg i bukserne..

• #5   9. apr 2012 Er sikker på sælger er klar over det, da jeg skrev en besked i annoncen om det ikke helt passet, han slettet så beskeden og satte mig på filter! Så går ud fra sælgeren ved det.

• #6   9. apr 2012

Dato

Resultat

Km-stand

Reg.nr.

Gem/send

11-06-2010

GOD

152.000

ZJ25212

07-05-2010

OOM

151.000

ZJ25212

02-12-2008

GOD

138.000

ZJ25212

14-11-2008

OSY

138.000

ZJ25212

03-05-2006

BET

181.000

VU57738

• #7   9. apr 2012 sådan er det bare.. prøv engang at se min bil købte jeg som motor havde gået 86000 km... men 4 på siden havde motor gået 272000 km... smiley og karossen har kørt taxa så den har nok snart rundet 500000

• #8   9. apr 2012 det bliver svært at snyde smiley

• #9   9. apr 2012 Der desværre mange.... prøv at tjek min gamle opc jeg synet den d 17/7-11 og gav den i bytte hos ford holbæk 30 min efter med 189.000 km og kan så se den er synet i oktober igen mener jeg Det er med kun 133.000 km og nu holder den til salg i odense hos en forhandler der hedder noget med kb biler...og han skriver den har kørt 174.000 km. SR 97 935

• #10   9. apr 2012 Jeg kunne aldrig finde på at hænge en ud, hvis jeg ikke er sikker i min sag! Men når sælger sletter min besked, hvor jeg skriver det ikke helt passer sammen med det km tal, vælger han at ignorer mig, slette min besked og sætte mig på filter... Hvis sælgeren ikke var klar over problemet, havde han ikke gjort de ting, det er jeg 100% sikker på.. Men mener admin at jeg udhænger ham i forumet, så sletter han bare min tråd, ingen problem der.. Jeg oprettet bare tråden i håb om, jeg kunne advare folk imod at købe en bil, der har kørt mere end lovet..

• #11   9. apr 2012 Ja, hvis man køber så grim en bil, så fortjener man næsten at blive fusket!

Narh, spøg til side, eller rettere, grim er den, men pointen er, at km. tal kan være mindre vigtigt, hvis man forstår at tjekke bilen igennem - Jeg vil hellere have en vogn. der har rundet 250K og som er blevet passet og plejet, eller service overholdt, som kører og lyder som den skal, end have en der måske har kørt halvdelen, men som har været ejet af en ung gut uden penge og som man bare ved har fået tæv fra koldstart de sidste 40K km.

Tag nu min Supra, den har rundet 210.000, men den bliver passet og plejer og alle dele, ikke bare sliddele, bliver skiftet hvis der er ngoet som helst! Olieskift ved max. 8.000 km. osv. osv. Den vil jeg hellere have(sjovt nok også derfor jeg har.. ;0)...) end en der er blevet tævet igennem af en fattigrøv og som har rendt 100K smiley

• #12   9. apr 2012 jeg er helt enig med dig Kusse Kurt... det skal være tilladt her på siden at gøre disse ting... dog vil jeg bare lige minde folk om at bilen ikke nødvendigvis er blevet fusket ved ham der sælger den...

i det her tilfælde er der jo tydeligvis blevet fusket... i hvert fald ud fra det du fortæller... jeg er på din side her... smiley

jeg mener bare det skal være tilladt at udhænge fuskere og snydere i forum...

• #13   9. apr 2012 Mikkel P: Jeg er helt enig, så længe man er sikker i sin sag, ser jeg på ingen måder der er forkert at advare folk imod folk der gerne vil tage røven på en..

• #14   9. apr 2012 Syntes sq det er klamt når folk bevidst gør det der... Har lige smidt linket op i hans annonce til denne tråd... Så må vi se hvor længe der går inden han sletter det og sætter mig på filter...

• #15   9. apr 2012 Hvis i ikke tror mig, kan i jo altid gå ind på http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/sider/soegning.aspx og trykke reg. nummer ind som er ZJ25212

• #16   9. apr 2012 Den har sku da en gang kørt med turbo og ca 200 vi den bil der...de farver der husker man jo smiley

• #17   9. apr 2012 Thomas P: Jeps jeg er osse ret så sikker på, den har kørt med turbo.. men det kommer nu ikke sagen så meget ved synes jeg smiley

• #19   9. apr 2012 Nej nej slet ikke.... bare det første der slog mig da jeg så den...men på den anden side gøre ser jo heller ikke sagen bedre...for hvis den både har været pumpet en gang plus skruet xx.000 km tilbage så vil jeg nok mene det svare til xxx.000 km i virkeligheden med henhold til slid

• #20   9. apr 2012 Hvad er der fusk ved min BMW om jeg må spørge?

• #21   9. apr 2012 Kan være han bakker meget smiley

• #22   9. apr 2012 Daniel D:
    den er skruet 20.000km tilbage fra 2009-2011...

• #23   9. apr 2012 Fuck hvor klamt!.. Tager sgu lige fat i ham jeg har købt den af imorgen smiley Det anede jeg ikke engang - Har byttet med min Rallye for ikke så længe siden smiley

• #24   9. apr 2012 Daniel, i år 2009 har den gået 277.xxx du skriver 263.xxx altså 14.xxx km mindre end for 3 år siden? Dvs du har bakket 14.xxx km de sidste 3 år, og ellers har den bare holdt stille i en lade resten af tiden?

• #25   9. apr 2012 Mikkel : Ja så lige link nr. 2 smiley

• #26   9. apr 2012 Så tjek lige min corsa a som jeg har nu smiley ingen har så få km som min smiley ej i en corsa a går speedo kun til xx.000 før den starter ved 0 igen smiley

• #27   9. apr 2012 Hehe, ja det er jo kun en 316i så det er jo nærmest som at bakke. Men takker for infoen. Ryger direkte til sælger imorgen og beder om en forklaring.

• #28   9. apr 2012 Daniel, det er sq en nederen handel så... I princippet kan den sq have gået mange km i de 3 år...

• #29   9. apr 2012 Det er fandme flabet!.. Hvad fanden får de ud af "kun" at skrue den 20.000km tilbage? Så smid den da tilbage under 200.000 hvis det endelig skulle være (ikke at jeg opfordrer folk til at gøre sådan noget pis) !

• #30   9. apr 2012 den er jo nok ikke kun blive skruet 20.000km tilbage... smiley men den er skruet så langt tilbage at måleren står 20.000km mindre ved 2011 end i 2009... så teoretisk set kan bilen ha været skruet 100.000km eller bare 30.000km...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #31   9. apr 2012 Det jo vildt så mange biler man kan finde der er snydt med. Desværre intet nyt i det.

Dog er det blevet nemmere at finde ud af nu. Heldigvis.

• #32   9. apr 2012 Ja, okay.. Det har du ret i smiley Hvor er det da osse klamt, man ikke kan rette i sin annonce når ens V.I.P er udløbet?!!.. Fedt fedt fedt..

• #33   9. apr 2012 Casper

Derfor at de valgte at offentlig synsrapporter smiley

• #34   9. apr 2012 Det gjorde jeg også med min fordi at speed-o-meter ikke indeholdte omdr tæller så skiftede lortet.. ny ejer er dog informeret om det - Men check lige min gamle smiley

http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=ys43244

• #35   9. apr 2012 Prøvede en da at sige til synsmanden at han skulle skrive 3xx.000 i stedet for hvad der stod på speed o meter men det gad han sku ikk

• #36   9. apr 2012 Kim: Fra 261000 også ned til 89000 godmorgen en klovn man! smiley

• #37   9. apr 2012 Min gamle G3'er fik jeg en mekker til at syne da han alligevel skulle lave lidt på den, da jeg så selv kørte den til syn var den blevet oplyst til tror det var 40.000km.
    Bad ham så rette det da den var nulstillet ved 300.000 så det nye tal blev 367.000. Så nogle synsmænd tænker vist ikke altid over tallet, og vil mene man tydeligt kunne se den ikke kun havde kørt 40.000 =)

• #38   9. apr 2012 Men bilens pris i betragtning så rolig nu hvad kan man forvente til 12 k

• #39   9. apr 2012 Kusse-Kurt^ - haha ja den så jeg også lige, det var der jeg købte den så det var må nok have været en tastefejl eftersom den skulle have kørt 289.000 på det tidspunkt smiley men det da utroligt at synsmanden ikke vil skrive det rigtige tal når man beder dem om det.. men fra 2008 til 2010 må jeg åbenbart have bakket på arbejde haha smiley

Men sagde til ny ejer at den var omkring 31x.xxx på salgstidspunktet og skrev det også i slutsedlen mener jeg for at holde min røv ren smiley

• #40   9. apr 2012 Min svigerfar og jeg skiftede motor og speedo i hans ekstra ekstra bil som han har, vi skiftede det da det var stået sf begge dele. Og kørte til syn med den for nyligt og tænkte ikke over det, men da jeg kom hjem stod der på sedlen at bilen havde kørt 212000 km selvom speedo stod på 200xxx og bilen reelt har kørt knap 300000 . Men nu har jeg det ikke så skidt med det da den bliver skrottet næste gang. Bare en lille sjov historie om hvor nemt man kan blive svindler med lidt forglemmelse smiley

• #41   9. apr 2012 B4NDIT

Man kan vel altid forvente at blvie oplyst korrekt uanset hvor små løgnene så måtte være smiley
    Mine biler er der INTET fusket ved, de har hele vejen haft lavt Km. tal. dokumenteret helt fra start med service bog.

Jeg tjekker altid inden jeg køber for sådan noget.

• #42   9. apr 2012 Jeg havde været pisse ligeglad hvis jeg købte en bil under 50.k og speedo havde kørt jorden rundt og var spolet hvis jeg er tilfreds med prisen og grisen ... Så ragede det andet mig nada, og hvis je derimod gik op i det havde jeg købt en bil med
    Fuld service og tjekket op på det før køb.

• #43   9. apr 2012 han har slettet den annoce som du henviser til så aner ikk hvad bil der er tale om:D

• #45   10. apr 2012 Det viser jo bare at KM tallet er fuldstændig ligegyldigt! I Tyskland har man skruet speedometer i årevis, over 40 pct af bilerne er snydt med. Når man tager til de værksteder hvor det bliver lavet ses alle biler, fra suzuki swift til bbmw 750.

Historien om servicebogen er da også helt gal. Tyske super biler kører over 100.000 km om året! I servicebogen står 30.000 km, alt passer med synsrapport. Hvorfor? De skruer km tal før service og syn! Så det er meget svært at fange, det er umuligt at se.

Den eneste mulig er hvis man har vagcom eller star diagnose til fx vw/audi og mercedes og finder kilometerstand i systemet. De sletter den ikke alle steder og man vil altid finde den i computeren.

Så lad vær med at tjekke kilometer men hvordan bilen er plejet, kørt, hvad der er skiftet osv og betal efter det! Bilen har med stor sandsynlighed kørt meget mere.

• #46   10. apr 2012 så det du siger er at man ligeså godt kan lade vær med og skrive km tal i sin salgs annoce hvis bilen bare er plejet??? så der jo ikk nogen grund til der sidder kmtæller i en bil hvis man ikk kan bruge det til noget alligevel.
    jeg vil personlig altid kigge efter hvor langt en bil har kørt og vil tjekke den inden jeg køre ud og kigger på den da jeg synes det er en vigtig ting og vide hvor langt bilen har kørt jeg skal ud og kigge på.

• #47   10. apr 2012 det tal der stå på den hjemmeside, er jo det tal, de oplyser ved syn.

jeg skiftede speedometeret i mi omega a, da folier, var smuldret væk,

til et er havde gået væsentligt mindre, jeg skrev km tallet ned på begge ved skift,
    gemte det gamle, til evt sener salg, + jeg tog nogen billeder af begge instrumenter liggende,
    så jeg kunne dokumentere at jeg havde skiftet.

men da jeg så var til syn, oplyste jeg dem om at jeg havde skiftet speedometeret

men det betød ingen ting for dem, de skulle bare skrive det der stod på nu.

så den havde lige pludseligt gået meget mindre,
    hvad den jo ikke havde, men det stå på nettet

• #48   10. apr 2012 uden at jeg ved super meget om det, er det så ikke noget med at når der står "total" oven over km tallet, så så længe tallet er urørt?

• #49   11. apr 2012 sonny H: Naturligvis kan km. tallet bruges til noget, men da kun i det omfang, at du sammenligner 2 biler, der har gået lige langt, har overholdt samme antal/alle serice osv. Såfremt dette ikke er det samme, så kan f.eks. en passat med 280.000 på klokken, men som er passet og plejet, godt være et bedre køb, end en der har rendt 150.000 og som er blevet serviceret når ejeren havde lyst og råd og som ellers blot er blevet holdt som et rent transportmiddel etc.

Kommentér på:
Endnu en fusker med km tal!

Annonce