{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Afladning/Mercer {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
jeg har et problem med min mercer.. den aflader sig selv, når den har stået stille i et par timer. jeg har købt nyt batteri, ny generaror, den lader med 14v ikke noget der, når jeg så kører en tur, på halvanden time på et helt afladet batteri, virker det helt fint, índtil jeg har parkeret bilen, i en time eller to, så er det fladt igen.
er det noget der hele tiden æder strøm eller hvad? har aldrig haft problemer med noget af det før. undskyld det er lidt rodet smiley
Det er en mercedes 190E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afladning/Mercer
  • #1   12. apr 2012 På med en ampere tang og se hvor meget den bruger når bilen holder stiller. Så hiver du sikringerne ud en efter en og når forbruget så falder ved du hvor der er problemer smiley

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    maj 2010

#2   12. apr 2012 Okay smiley når du sige sikringer, mener du dem i sikringsboksen eller? smiley

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    maj 2010

#3   12. apr 2012 altså dem í sikringsboksen, eller bare alle der er?

• #4   12. apr 2012 hvis den har et overspændingsrelæ så skift det, det laver alle mulige mærklige fejl som er nermest umulige og fejsøge på.

koster 233+moms hos mercedes, og det er vigtigt og købe et orginalt, da der er forskel på lige denne del.

• #5   12. apr 2012 Tag en af gangen, og dem alle sammen. Nu siger du jo ikke hvilken model det er, men gem den til radio til sidst, så du ikke risikere at skulle til at have fat i en ny kode.
    Er ikke mercedes man, men lyder til chris M har styr på det ..

Kommentér på:
Afladning/Mercer

Annonce