{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.731 visninger | Oprettet:

VW Crafter VS Mercedes Sprinter {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle herinde der har erfaringer med de to biler, har svært ved at finde ud af hvad jeg skal vælge...

Det må meget gerne være efaringer og ikke bare kommentarer om de er ens, eller det plejer at være bedst at køre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Crafter VS Mercedes Sprinter
  • #1   16. apr 2012 De er jo stort set ens..og så ruster de også ligemeget..så det er vist hip som hap hvilken du vælger..

• #2   16. apr 2012 Vi har lige købt en spritny Sprinter 316 til en ven i sidste uge. Det er vildt at en så stor vogn kan være så komfortabel og så lydløs og være relativ økonomisk med det kæmpe karosseri.

Jeg ved ikke med den nye Crafter, men den gamle larmede som fanden i helvede. Den nye som også kører med 4 cyl lissom Mercedes'en har jeg ikke prøvet, men den skulle på papiret være mere øko end Sprinteren.

I bund og grund er det samme bil, dog med forskellige motorer.

Det der gjorde at vi valgte Mercedes'en, var SMC's arrogance og lave byttepris.
    Mercedes sælgeren var oprigtig og ærlig hele vejen igennem og hjalp os rigtig meget med at skrue ned for startkapitalen på den nye Sprinter.

• #3   16. apr 2012 det er mercedes der har lavet alt på de første craftere vi kunne ikke engang bruge vw tester på dem da de kom frem

• #4   16. apr 2012 Gælder det også de modeller der er nu?

• #5   16. apr 2012 Må tilstå at det er ikke voldsomt de ruster, specielt ikke i forhold til de andre varebiler på markedet. Nu bliver sådanne biler jo ofte ikke behandlet specielt pænt.

• #6   16. apr 2012 alle dem jeg har hørt .. mekanikere og håndværker der bruger de biler (specielt crafter) har haft så tosse mange problemer med dem og siger det er noget forbandede lort

Kommentér på:
VW Crafter VS Mercedes Sprinter

Annonce