Værksted fylder forkert gearolie på. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har for nogle dage siden skrive et indlæg omhandlende en urimelig behandling fra et værksted: http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=899579
Jeg har idag fået skiftet gearolie for anden gang, da værksted første gang påfyldte 80-90W hvilket jeg fik narret ud af mekanikeren, trods bilen skal køre med 75-85W.
Da jeg idag var derude for at få skiftet gearolien igen, ville mekanikeren påfylde 75-80W og ikke 75-85W. Ejeren af værkstedet påstod, at han havde snakket med fiat samt hans egen olieleverandør og fået oplyst at man ikke længere kunne få 75-85W hvorfor man istedet skulle bruge 75-80W.
Jeg antog at han talte sandt og lod den fylde olien på.
Jeg kørte på vej hjem forbi fiat (Koch biler Århus) og spurgte hvilken gearolie de brugte til min bil.
De oplyste at de brugte 75-85W som servicebogen foreskriver, samt at de ikke ville fylde 75-80W og at det kort sagt var usandt hvad ejeren af værkstedet havde oplyst mig.
efter den behandling og den behandling jeg beskriver i det tidligere indlæg, regner jeg med at vente på min nye faktura fra værkstedet. Derefter vil jeg modregne 800 kr. sende en kopi af den faktura Koch biler skriver når jeg en af dagene køre til dem for at få den korrekte gearolie på.
Lyder det rimeligt, eller ville i angribe sagen anderledes?
Hvis i læser mit tidligere indlæg, forstår i nok bedre min manglende tålmodighed med værkstedet.
Vh. Lars
mar 2007
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 38 Svar: 203
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 3.125
Som Jesper siger, kan du IKKE mærke forskel, ej heller din bil..
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.800
Ved du om det overhovedet er et problem a bilen kører med den olie??
mar 2007
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 58 Biler: 1 Emner: 235 Svar: 829
jun 2008
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 315
Tror da lige du skal slappe lidt af
jun 2008
Ikke for a starte en diskution om aut vs uaut - Man skal bare vide hvilke reprationer man skal køre hvorhen med
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.313
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
Mange ting på en bil er "ens" på alle biler - en fjeder er en fjeder og en udstødning er en udstødning .- kan godt forstå at man ved de mere model-specifikke ting bør vælge at køre til enten autoriseret, eller et værksted/en mekaniker som man stoler på og ved gør et ordenligt stykke arbejde.
jun 2008
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 357
jan 2003
Følger: 32 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 7.332
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
Ligeledes har du fået et mundtligt prisoverslag. Det er faktisk ikke bindende i sådanne sager, men jeg synes det er forkert af vækstedet ikke at ringe når de opdager at det løber op i mere end først antaget. Meget forkert endda. Jeg synes du skal snakke med fiat og få udskrift på standard tiderne på de dele der er skiftet regne ud efter hans timeløn hvad prisen så ville være og så sige til ham det er hvad du vil betale. Det er konkret bevis på at de nominele tider skal overholdes og same tider forefindes i autodata og tolerance data. Så han kan ikke rigtig undskylde sig noget videre. Hvis han så begynder på at det har taget længere tid end forventet så siger du at som kunde ikke kan se nogen grund til at skulle betale mere på et uatoriseret værksted frem for hvad du skulle betale på et autoriseret.
jun 2008
Jamen enig - Man skal dog også lige tag med i overvejelserne om man vil være sikker på det korrekte værktøj bliver brugt på ens bil og om man vil være sikker på man får en mekaniker der kender ens bil som sin egen bukselomme.. Ligesom mange mindre værksteder for lærlingen lov til a stå med store opgaver alene - Og dette betaler kunden stadig fuld pris for a ens bil er prøveklud - Groft sagt
Men simple mekaniske opgaver kan den Uaut ligeså godt lave - Det jeg enig i
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 1.335
dec 2003
okt 2006
Den her sag, er en af de ting.
Fremover, bruger man bare et andet værksted, og så er den da ikke længere. Det er jo ikke fordi de har lavet en alvorlig fejl som at skifte vinduesviskere uden at få besked på det, eller måske påfyldt sprinklervæske af et andet mærke.
Kom nu videre i livet...
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 239
Hvis jeg betaler for at få min bil lavet på et værksted så forventer jeg at få påfyldt den olie som bilens forskrifter oplyser. Er kold for om den ene eller anden olie ville kunne gøre det lige så godt. Hvis dette er tilfældet så ser jeg ikke ideen i at man angiver viskositet på olier. Hvis en gearolie på 80W smøre ligeså godt ved kold tilstand som en 75W. så er der vel ingen grund til at dette står angivet.
Desuden lyver han mig lige op i ansigtet. Det vil jeg ikke finde mig i.
Hvis værkstedet gentagende gange ikke kan udbedre en fejl og levere en mangelfuld reparation har man lov til at køre til et andet værksted for at få fejlen udbedre og kræve afslag i prisen svarende til hvad det koster at få det lavet.
http://www.fdm.dk/vedligeholdelse/klage-over-bilreparation
jun 2008
I denne sag synes jeg dog bare du burde tag en slapper.. Og så selv overveje hvor du vil ha service på din vogn fremover... Jo ikke fordi du blevet snydt eller fået en dårligere "vare"
mar 2004
Hvis jeg går i netto efter en liter sødmælk skal jeg vil ikke tage mig til takke med en letmælk fordi det er tæt på og fordi ekspedienter bestemmer det.
mar 2012
Værkstedet blev busted i at lyve ham op i hovedet, hvis du læser hans tidligere indlæg igennem.
mar 2004
jun 2008
Busted ligefrem?? Hvor fra ved du at han bare er oplyst forkert...
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 29 Svar: 230
mar 2004
Hvorfor skal man tage sig til takke? Det er mig der betaler og mig der bestemmer.
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
okt 2006
Du HAR jo fået en anden og mere korrekt olie end den der var en decideret fejl?
Jeg siger jo ikke man skal finde sig i hvad som helst, men den olie der er på nu, overholder med al sandsynlighed FIAT's foreskrifter, og vil derfor med al sandsynlighed ikke give dig problemer.
DERFOR siger jeg du skal komme videre i livet herfra...
Du kunne også bare have serviceret din bil selv - så er der 100% styr på hvad der bliver gjort, og du havde sparet en masse penge.
maj 2008
mar 2004
dec 2003
P.S i dette tilfælde er det jo så ikke dig der betaler for du vil ikke betale det som det koster
maj 2008
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 47 Biler: 14 Emner: 146 Svar: 8.028
75-80 istedet for 75-85?! Er de helt syge i hovedet?!
maj 2008
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Når jeg slår din bil op i væres smørreskema siger den 75W80 som 1. valg, og 75W90 som 2. valg.
jun 2008
Lars - du behøver jo ikke vores svar. Du ikke modtaglig for svar.
For Mercedes Tyskland må vi også kun bruge 1 olie og KUN den olie - Også selvom vi de sidste 10 år har brugt en anden a andre fabrikat og viskosite på samme type... Men vi skifter levarandøre og Mercedes skal tjerne penge og være sikker på en ens kvalitet på alle deres biler... Dermed ikke sagt andet hverken er dårligere eller bedre!
Men fakta er man sagtens kan bruge andre typer olie på vores teknik end Mercedes siger SKAL på...
mar 2012
Han blev ved med at stå fast i det han siger, indtil Lars N nævnte mekanikeren havde sagt noget andet.
mar 2012
Kør videre med det Lars.
dec 2003
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.249
dec 2003
dec 2003
mar 2012
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.249
dec 2003
Jeg nægter at tro på det handler om at lyve det her, men mere om at mekanikeren måske sagde en gearolie fordi han måske dagen før eller dagen efter har fyldt den olie på en anden bil og han så husker det som den bil. Og værkføren har næppe nogen ide om hvad mekanikeren har fyldt på. Ikke med mindre han har lavet regningen og har set hvad der er skrevet på. Men i mine øjne skal en regning være så udspecificeret at man aldrig er i tvivl om hvad der står på den. Man skriver ikke bare olie, men der er bør står hvilken type, hvilken mængde og en literpris samt totalprisen.
mar 2012
Nu havde jeg læst hans tidligere indlæg og dannet mig et billede af at værkfører er simpelthen en nar, det med regningen, som bare gik amok.
Så kunne da sagtens forestille mig ikke er helt rent.
Men står stadig fast ved princippet med at når man betaler så skal man satme også få det man vil have og havde forventet.
dec 2003
Hvis man vil kalde det a være principfast så må man sgu gå hele vejen. Så er i vel også den type der står nede i brugsen og brokker jer over rabatten på 15 øre ikke gik ind da varen blev scannet...
jun 2008
+1
mar 2012
Der er bare nogen af os der ikke bare bukker under for overmagten.
dec 2003
Og så glemmer du en væsentlig ting. Du kan prutte om prisen alle steder du går ind og vil købe noget. Det er bare ikke sikkert sælgeren eller forhandleren går med til det
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 988
I øvrigt. På en automatgearkasse er der også masser af tandhjul. Og dw kører typisk på pisse tynd atf olie.
mar 2012
Vi andre er desværre bare ikke så modtagelig overfor andre der prøver at stikker den op i numsen på en. Men det godt i andre er det, det gør jo samfundet bedre ikke
mar 2004
dec 2003
Men at han er gået 2500 kr ned i pris er da at forhandle sig til en rabat af en eller anden form. Så kan du selv tolke det som du vil.
Rainism, priser skal altid på skrift i sådanne situationer Ellers er de lige til at lukke op og XXXXX i.
Søren, det er jo præcis det jeg har prøvet at skrive til ham flere gange. De valgte at give ham en langt bedre olie fra starten og så vælger han at gå i så små sko at han absolut vil brokke sig og gøre et stort nummer ud af det. Det undrer mig egentlig at der endnu ikke er smidt firmanavn op herinde....
mar 2004
Det er sku da det dummeste jeg har hørt. Værkstedet fakturaer mig for 3.5 liter olie og jeg får 1.8 liter. Du mener det er en rabat jeg forhandler mig til, når jeg gør værkstedet opmærksom på at jeg ikke vil betale for 3.5 liter når jeg kun har fået 1.8 liter.?????
mar 2004
Olien er for tyktflydende når den er kold. Vil skide på hvad det evt. koster, for det er IKKE den rigtige olie til min bil.
Køber i olie til jeres bil udfra prisen og antager at jo mere den koster jo bedre er den? uden at tage i betragtning hvilken viskositet der er foreskrevet.
jun 2008
mar 2004
Ringede til deres juridiske support idag, og de sagde at jeg havde ret til at antage at autoriseret værksteder påfyldte olie efter fabrikantens foreskrifter. Jeg burde desuden ikke engang bede om det men blot forvente det.!!!
Skulle dette ikke være tilfældet havde værkstedet lov til at rette fejlen. Man sagde 2 forsøg afhængig af hvor kompleks en opgave det var. De mente at olieskift ikke var komplekst og at jeg nu efter 2 forsøg kunne forsvare at få udbedret "fejlen" på et andet værksted.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.375
Lars M: I dette tilfælde er du en kværulant uden lige. Og sjovt nok, er dine principper vigtigere end fakta... Hvordan det ellers kan lade sig gøre?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.375
dec 2003
Du sidder og siger at du er blevet snydt fordi værkstedet har taget penge for 3,5L. Må jeg være så fræk at spørge hvad der står på din faktura? Står der hvilken type olie og hvor meget du har fået? Du sidder og siger at olien er for tyk? hvad i alverden er det for en konklussion ud fra den viden du åbenbart har kommer du med en udtalelse der videnskabeligt kan afvises.
Men jeg vil da gerne komme med en sammenligning. Du køber 5 kg kartofler til 13 kr i brugsen. Kommer ind i netto for at købe noget at drikke og ser samme 5 kg kartofler til 10 kr. Går du så tilbage til brugsen og kræver 3 kr retur fordi netto sælger dem til den pris?
1. Et uautoriseret værksted SKAL ikke holde sig til forskrevne tider for de er tit lige til at lukke op og skide i da f.eks et koblingsskift er lavet på en motor der ikke sidder i en bil, hvor til der er ganget op med den faktor der kaldes hands on. Det er som regel 1,2-1,5. Hvilket i sådanne tilfælde er helt urimeligt.
2. En mundtlig pris skal bekræftes skriftligt for at være et gældende tilbud. Ellers kan sælger frasige sig ansvaret og så hænger du som kunde på den da du har bedt om at få et arbejde udført og du skal bevise at du ikke har bedt om dette. Eller i dette tilfælde at i har aftalt en anden pris.
3. Gearolien du hæfter dig så højt og helligt ved er bedre end den du har fået. Den er flydende ved lavere temperaturer end 75w85 olien samt ved højere temperaturer. Så hvor du har det andet fra ved jeg faktisk ikke...
mar 2012
Du er simpelthen helt galt på den, et tilbud afgivet mundtligt er bindende, som det er på skrift.
Ergo der behøver ikke at være nogen form for skriftlig pris, som du påstår. Dog er det godt at have da det er svært at bevise hvem der har sagt hvad.
mar 2004
Så er det klar at der er tale om snyd og ikke bare mig der er "heldig" fordi jeg opdager det og slipper for at betale for olie jeg ikke har fået.
Hvis du købte dine 5 kg. kartofler of fandt ud af der kun var 2.5 kg. når du kom hjem ville du nok også brokke dig.
Olien skal passe og jeg er pisse ligeglad med søforklaringer. Vil have den olie min servicebog foreskriver da jeg ikke er ekspert i smørremidler.
mar 2004
Men når jeg bliver løjet for, forsøgt snydt og skal stå derud 3 gange og bruge ialt 5 timer ude på værkstedet for at få lavet min bil uden så meget som en undskyldning.
Nej så er jeg hverken til at hugge eller stikke i.
dec 2003
Den anden sidder og kæfter op om viskositet og tykkere olie for så at tilkendegive at han ikke er ekspert i smørremidler... Come on mand! hvad er det i vil have ud af denne tråd? Kan med 200% sikkerhed hilse og sige din nummerplade går i omløb på samtlige værksteder i dit nærområde som en bil ingen gider lave noget på fordi du er en besværlig kunde.
dec 2003
mar 2004
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/aftaler
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 65 Svar: 8.847
mar 2012
http://rabarber.dk/23/06/2005/en-mundtlig-aftale/
http://www.100svar.dk/aftaler/
Små forklaringer så du forstår.
Du deler hans nummerplade rundt så han kan blive udlukket af mekanikeren i hans område? Hvem er det nu der går i små sko.
Han betaler for et produkt, så selvfølgelig skal han modtage det han har betalt for.
mar 2007
dec 2003
Rainism, er du hans lillebror eller er du bare snortforvirret? Jeg har ikke skrevet noget om at jeg gør noget som helst. Jeg har ikke engang taget parti i denne sag. Hvor skriver de at han ikke har fået det han har betalt for? P.S jeg går ikke ud fra der er betalt endnu siden der er alt den røre omkring timer og forkert gearolie og meget andet. Så reelt set kører han rundt på værkstedes penge.
P.S Nu har jeg tjekke Kroon oil, shell, og total's anvisninger på gearolie på din bil Fiat Grande Punto 1,3 multijet fra 05-09 og der foreskriver de sjovt nok 75w90 alle tre steder.
dec 2003
http://www.kroon-oil.com/en/products/catalogue/seg_aut/krgo/94/automotive/kroon-oil-gear-oils/unigear-hs-gl3-gl5-80w90/tab-specificaties/
Kontra
http://www.kroon-oil.com/en/products/catalogue/seg_aut/krgo/89/automotive/kroon-oil-gear-oils/gearlube-rpc-75w-80w/tab-specificaties/
bare lige for at understrege hvor latterlig en diskussion det her er
mar 2012
Og nej jeg har intet med Lars at gøre, synes bare det er dybt latterligt at der skal hakkes på ham, når han bare vil have et bestem type produkt.
Sjovt du siger at du ikke vælger parti, når stortset alle dine indlæg handler om at Lars går for ''små sko'' og vi er bitter mennesker, når vi vil som forbrugere klage over et produkt.
Men ja prøver lige bruge din logik, så du kan se hvor latterligt det egentlig er:
Du køber en splitny bil osv. du bestiller den i sort. Næste dag møder du op og så får du stukket en pink bil i hovedet.
Så du vælger at lade vær med at gå i små sko og vil bare leve med det, right?
dec 2003
Hvis jeg har købt en bil i en farve har jeg nok fået papire på det skulle være den farve så er sagen jo en helt anden. De eksempler jeg kommer med omhandler produkter af samme art men med forskellig pris. Nu har jeg adskillige gange forsøgt at forklare to åbenbart meget tykhovede personer hvordan tingene virkelig hænger sammen, men i jeres verden er der kun en løsning. Så kommer jeg med et udspil der eksisterer i denne branche, nemlig boykot. Det er hvad man risikerer ved at være sådan. Prøv at tænk på hvordan en arbejdsgiver ville reagere hvis man var sådan der på en arbejdsplads. Hele tiden referere til sin kontrakt eller en mundtlig aftale for at slippe for at gøre ting. Eller konstant og hele tiden sige at man ikke overholder lovgivningen omkring arbejdstøj, omklædningsfasciliteter eller lignende eksempler.
Jeg gider ikke spilde mere af min tid på jer. Gør hvad i lyster men herinde kan i jo se i taler for døve øre
mar 2012
http://flix.dk/modules.php?name=News&file=print&sid=733
http://www.selskabsadvokaterne.dk/domme/bundet-af-mundtlig-aftale-h-111-09
Er du nu færdig med at lukke lort ud og fejl informere andre?
''Hvis jeg har købt en bil i en farve har jeg nok fået papire på det skulle være den farve så er sagen jo en helt anden.''
Spørgsmålet var ikke hvorvidt aftalen er gyldig eller ej, men om du som forbruger ville klage om det produkt, som du har fået.
Og IGEN er du fuldstændig ignorant, om det så var mundtligt eller skriftligt er det stadig bindende. Sagen ville ikke være anderledes som DU påstår det er.
Håber satme du er en bedre mekaniker end jurist.
mar 2012
dec 2003
Så at udlægge at jeg er en dårlig jurist eller hvilket erhverv jeg end måtte arbejde med for derefter at linke til noget du har fundet via goole er decideret dumt. Du fremstiller dig selv som idiot på den her måde. Måske du bare skulle indrømme at du tager fejl og du faktisk måske burde overveje at jeg egentlig nok ved hvad jeg snakker om. Oven i det, hvordan kan lars være sikker på det er et tilbud han har fået og ikke et prisoverslag som jeg skriver aller først? 99% af det folk tror er tilbud er prisoverslag på værksteder. Altså et slag på tasken af hvad det ca vil løbe op i. Og prøv lige at se om du kan finde nogen steder i lovgivningen der siger at prisoverslag er juridisk bindende.
Sorry, men du er sgu ikke for kvik at høre på når du bliver ved med at være så påståelig.
mar 2012
Du har ikke adgang til krakov group, og jeg gider ikke at dele min login med dig. Så derfor er min eneste mulighed nu google.
Du aner intet om hvordan sagens udlæg vil ende som. Og hvis du læser min post nr 2, så fik jeg ikke læst dit indlæg ordentligt, som jeg selv indrømmede.
Du lever i din egen verden, hvor du virkelig tror at dine regler fungerer, men det gør det bare ikke mester. Wake up son!
Men de 2 links jeg gav dig er bare eksempler på at reglerne er taget indbrug, hvor mundtlig aftaler er gældende.
Du er bare lidt af en båtnakke, når du påstår at reglen ikke gælder. Derfor tvivler jeg på din kompetencer indenfor enhver form for erhverv.
Prisafslag gælder da stadig som et tilbud, hvis der er blevet accept på det, er det rent faktisk bindende.
FYI krakov group har mange referater om domme i retssystemet, prøv at få adgang dertil hvis du kan.
jun 2008
Jeg tror nu desværre det dig der lever i din egen verden (måske sammen med lars)
Har droppet den her tråd da i 2 simpelhen er for langt ude..
Imponeret over Jubidition stadig gider spilde tid på jer...
mar 2012
mar 2004
Eller er det bare et vilkår? I såfald er det spild af tid at spørge til prisen.
dec 2003
Rainism, inden du sidder og hopper op og ned fordi du kan skrive krakov så skal du måske lige overveje om du som 20 årig er advokat
1. jeg skrev find et eneste eksempel på en sag af denne karakter er gået rettens vej og har vundet. Så finder du 2 fuldstændig latterlige eksempler på en der har over 100 tidligere tilfælde af bedrageri og et rederi som stævnes af en bank.
2. Du siger at et prisoverslag er bindende. I GUDER!!! er du snot dum eller hvad. Nej et prisoverslag er aldrig bindende. Derfor hedder det er overslag. Men find du lige et sted hvor der står et prisoverslag er bindende.
3. At du sidder og skal gøre dig bedrevidende på grund af adgang til et website du ikke engang kan stave rigtigt til er endnu dummere end noget af det du tidligere har skrevet.
4. Skal vi snakke kompetencer så synes jeg du er umådelig barnlig at begynde at blive personlig. Du er næsten i hvert indlæg du skriver til mig personlig og nedladende, hvilket i mine øjne bare betyder at du er løbet tør for krudt og derfor må prøve at knække mig ved at kalde mig dum. Men kære lille ven. Nogle mekanikere har andre uddannelser bag sig
mar 2012
Du bliver ved med at køre på den selvom jeg indrømmede tidligere at jeg ikke fik læst dit indlæg ordentligt. I guder din arrogance gør dig blind.
Aha jamen du har såment ret angående overslag da det ikke går under tilbud, skulle måske læse det let mere igennem. Ok ok du fik mig dig haha.
Og angående dit privateliv har jeg ingen interesse overhovedet, du kunne måske få dig en dukke du kan fortælle din livs historie til.
Men at du så hårdt nakket fejl informerer andre om at en mundtlig aftale er ikke bindende. Hahaha jeg ler sgu kun af dig og din lange wall of texts.
dec 2003
P.S Rainism, du er så den eneste der griner af det. Vi andre griner af dig
mar 2012
Og jaa du viser da meget empati med indlæg, som at Lars går i for små sko og at han (inkl. mig) var bitter mennesker i samfundet. Mens andre hakker på ham.
Nice try i at stille dig selv i bedre lys, vikelig haha.
Han får ikke det der står på regningen og ender med en højere pris end aftalt. Rent svindel og humbuk.
Har du nu brug for en folkemængde når du tager fejl? Jeg ler skam stadig af dig.
dec 2003
Jeg gider ikke bruge mere krudt på det her emne det er afsluttet for længst.
mar 2012
''Haha gider du lige finde frem til de steder hvor jeg erklærer mig selv som advokat? Så vidt jeg husker har jeg ikke nævnt noget med min uddannelse. Så hvem prøver at snuske alt mulige løgne frem?''
Nååå hvad så nu?
Der er vist en der er løbet tør for krudt, kommer med de nedladende og barnlige fornærmelser, i see i see
Og som om haha sagde du også tidligere, du lukker stadig lort ud.
Værksted fylder forkert gearolie på.