Lorte dag og lorte undervogn! VW Golf 4 {{forumTopicSubject}}
Hey
Dagen idag skulle være en god en. jeg skulle få min undervogn hjem og sænke den nye dyt (Golf 4 Gti fra 2000)
Først modtager jeg en undervogn af mærket Ta Technix da jeg havde bestilt en Jom
Efter en snak med forhandleren forsikre han mig om at de kommer fra samme fabrik i tyskland, og der ingen forskel er på dem når de er som faste og ikke gevind. Jeg havde bestilt en 60 - 40mm
Jeg tænker nårh ja det er jo heller ikke en voldsom dyr undervogn så hvorfor ikke bar tag det andet mærke og smide den på, så kan den jo også komme ud at køre idag!!!
Senere opdager jeg så at de 2 undervogne står til hver deres pris med 1000Kr forskel, så jeg ringer tilbage til ham igen og spørger hvad fanden der foregår for det kan jo ikke passe hvis det er de samme at der er pris forskel. Han undskylder igen og siger at det er rigtigt og at det nok skal blive rettet og at han i øvrigt vil refundere de penge jeg har betalt for meget for min. (Den var på tilbud så her var der kun tale om 250Kr)
Jeg montere det hele, og under operationen finder jeg ud af at mine bag bremser hænger, så jeg beslutter mig for at Jeg da lige vil rense/smøre og justere dem, og da jeg køre stemplet tilbage springer mit bremserør
NÅÅ. Ud og finde nogle nye rør og slanger og hjem og lege videre efter noget tid og en udluftning kommer Hjulene endelig på bilen og den bliver sat ned, for at finde ud af, at den nu er lav i bag enden og en meget lille smugle lavere end std i fronten, men stadig højere end hvad den er i bag... Hvad fanden er det da for noget lort!!!!
Nu har jeg tænkt mig at tag nogle billeder af bilen samt nogle andre af golfer der er sænket 60mm som han siger min er. og sende det til en mail med et stort ? og om han sys der er en forskel...
Hvad siger i andre? Jer der sænker jeres G4 kan i få en "lille!" knyttet næve ind på højkant imellem skærm og dæk? for det kan jeg:)
Vild sænkning!!!
Undskyld den lange mail jeg skullle bare lige af med noget galde....
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Min mercedes 124 var også højere end jeg havde forventet da jeg skiftede fjedre på den. Men efter 3-4 dag var den sunket 5 cm ca, ned til en højde jeg havde regnet med
apr 2009
Det med bremserne sker for alle på en dårlig dag
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
Syntes bar det virker voldsomt hvis den kan eller skal falde så meget sammen, det jo en næsten oprejst næve jeg kan få ind imellem skærm og dæk som den står nu og efter jeg har trillet en tur ned af vejen og tilbage igen...
Jubidition: Hvor meget vil du skyde på din er sænket i mm selvom det er gevind??
apr 2009
Men har så også oplevet det siden, så tror det er ganske normalt
dec 2003
dec 2003
okt 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 215 Svar: 549
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 18 Biler: 9 Emner: 4 Svar: 1.517
og der er der ikke plads til en næve mellem skærm og dæk
se billeder i profil
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 111 Svar: 1.272
men en bil bør ikk sætte sig.. fjedren er jo bygget til at holde en vægt. fra første sek man belaster den til den blir træt og taber effekt.. har ikke hørt om nogen der lige skal sætte sig over et par dage.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 223
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
men først får belastning ved montering, og det er der regnet med, når fjedren laves,
feb 2007
Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
Brænd den forhandler på www.trustpilot.dk get going!
Lorte dag og lorte undervogn! VW Golf 4