{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.499 visninger | Oprettet:

Lorte dag og lorte undervogn! VW Golf 4 {{forumTopicSubject}}

Hey

Dagen idag skulle være en god en. jeg skulle få min undervogn hjem og sænke den nye dyt (Golf 4 Gti fra 2000)

Først modtager jeg en undervogn af mærket Ta Technix da jeg havde bestilt en Jom

Efter en snak med forhandleren forsikre han mig om at de kommer fra samme fabrik i tyskland, og der ingen forskel er på dem når de er som faste og ikke gevind. Jeg havde bestilt en 60 - 40mm
Jeg tænker nårh ja det er jo heller ikke en voldsom dyr undervogn så hvorfor ikke bar tag det andet mærke og smide den på, så kan den jo også komme ud at køre idag!!!
Senere opdager jeg så at de 2 undervogne står til hver deres pris med 1000Kr forskel, så jeg ringer tilbage til ham igen og spørger hvad fanden der foregår for det kan jo ikke passe hvis det er de samme at der er pris forskel. Han undskylder igen og siger at det er rigtigt og at det nok skal blive rettet og at han i øvrigt vil refundere de penge jeg har betalt for meget for min. (Den var på tilbud så her var der kun tale om 250Kr)
Jeg montere det hele, og under operationen finder jeg ud af at mine bag bremser hænger, så jeg beslutter mig for at Jeg da lige vil rense/smøre og justere dem, og da jeg køre stemplet tilbage springer mit bremserør smiley

NÅÅ. Ud og finde nogle nye rør og slanger og hjem og lege videre efter noget tid og en udluftning kommer Hjulene endelig på bilen og den bliver sat ned, for at finde ud af, at den nu er lav i bag enden og en meget lille smugle lavere end std i fronten, men stadig højere end hvad den er i bag... Hvad fanden er det da for noget lort!!!!

Nu har jeg tænkt mig at tag nogle billeder af bilen samt nogle andre af golfer der er sænket 60mm som han siger min er. og sende det til en mail med et stort ? og om han sys der er en forskel...

Hvad siger i andre? Jer der sænker jeres G4 kan i få en "lille!" knyttet næve ind på højkant imellem skærm og dæk? for det kan jeg:)
Vild sænkning!!!

Undskyld den lange mail jeg skullle bare lige af med noget galde....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte dag og lorte undervogn! VW Golf 4
  • #1   18. apr 2012 Nu skal den jo lige sætte sig, har før oplevet at det lige tar et par dage.

Min mercedes 124 var også højere end jeg havde forventet da jeg skiftede fjedre på den. Men efter 3-4 dag var den sunket 5 cm ca, ned til en højde jeg havde regnet med smiley

• #2   18. apr 2012 Men selvfølgelig, ingen tvivl om at de har lavet en fejl ved at sende noget forkert og der gik sælger i ham da han fik dig til at godtage den anden undervogn i mod at få refunderet nogle af pengene.

Det med bremserne sker for alle på en dårlig dag smiley Men se positivt på det, det skete da du alligevel var i gang med at skrue, og ikke ude i trafikken hvor det kunne ha fået fatale konsekvenser.

• #3   18. apr 2012 ud og kør 500 km så skal du bare se om ikke den har sat sig i fronten smiley og vær da glad for du ikke kørte i bilen da røret sprang smiley nogle er ikke så heldige som dig

• #4   18. apr 2012 Jaah det har jeg også trøstet mig selv en smule med..
    Syntes bar det virker voldsomt hvis den kan eller skal falde så meget sammen, det jo en næsten oprejst næve jeg kan få ind imellem skærm og dæk som den står nu og efter jeg har trillet en tur ned af vejen og tilbage igen...
    Jubidition: Hvor meget vil du skyde på din er sænket i mm selvom det er gevind??

• #5   18. apr 2012 Min mercedes som jeg omtalte var på fjedre. Og det var også specielt i fronten den sank meget over et par dage, og det var sgu tæt på at være 50mm min sank. Jeg blev ret overrasket over hvor meget det egentlig var.

Men har så også oplevet det siden, så tror det er ganske normalt smiley

• #6   18. apr 2012 min er nede i omkring 80-90mm i forhold til standard

• #7   18. apr 2012 p.s på billederne med sideskørter er den sænket 45/45 med Apex fjedre fra Tsvansen som faktisk gjorde det overraskende godt til den nette sum af 520 kr smiley

• #8   18. apr 2012 ja som sagt ikk altid bilen bliver lav med det samme. tit skal den som skrevet før ''køres til'' for at den sætte sig ordenligt smiley

• #9   18. apr 2012 Min Octavia(samme undervogn som Golf 4) er sænket 55/40mm
    og der er der ikke plads til en næve mellem skærm og dæk
    se billeder i profil

• #10   19. apr 2012 jeg var dog ude for at købe nogen standart fjedre og dæmper til min vogn, men da jeg så havde sat det på. var den 50mm lavere bagi. så måtte os lige have fat i forhandler.. som så måtte tage det hele retur.. og så måtte man på vw og få noget originalt..
    men en bil bør ikk sætte sig.. fjedren er jo bygget til at holde en vægt. fra første sek man belaster den til den blir træt og taber effekt.. har ikke hørt om nogen der lige skal sætte sig over et par dage.

• #11   19. apr 2012 Det er helt normalt, i løbet af 500 km sætter fjedrene sig mest foran da vægten her er størst.

• #12   19. apr 2012 Kenneth H-, alle nye fjedre sætter sig lidt, det vil de gøre da de jo ikke er belastet, når de bare ligge på hylden,
    men først får belastning ved montering, og det er der regnet med, når fjedren laves,

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #14   19. apr 2012 Hahaha... har de bildt dig ind at TA Technix bliver lavet i tyskland? Oh my god.... det er jo KINA undervogne, men det kan enhver jo se på prisen, havde nok lige givet lidt mere og købt en ordentlig undervogn smiley

Brænd den forhandler på www.trustpilot.dk get going!

Kommentér på:
Lorte dag og lorte undervogn! VW Golf 4

Annonce