{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

peter p
peter p
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Renualt twingo {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri´´

Jeg har fået et godt tilbud på en renualt twingo, som er fra 90´erne, Men vil gerne vide om der er nogen der har erfaringer med den generelt? og om resevedelene er dyre?

Ved godt det ikke er verdens bedste bil, men det er en første gangs bil indtil jeg får penge til en bedre:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renualt twingo
  • #1   19. apr 2012 De er lidt dyre i reservedele og det er ikke altid lige let at finde brugte dele til sådan en... har selv kørt mange km i sådan en og det meste af tiden med speederen i bund og må sige at jeg er overasket på mange måder... der er meget plads indeni selvom bagagerummet er lille og motoren går sku egentligt godt og den er øko så længe du ikke kører som mig smiley

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    nov 2009

#2   19. apr 2012 Hehe okay:D

Sikkerheden i sådan en er helt i bund ikk ?

• #3   19. apr 2012 Reservedelene er meget billige, den er faktisk rimelig kvik, for den vejer jo næsten ingenting.

Det smarte ved den, er at man kan skyde bagsædet tilbage, så man faktisk kan sidde med benene over kors...Man kan dig så ikke have bagage med, men størrelsen sætter jo nogle naturlige rammer..

• #4   19. apr 2012 Pas hvad sikkerhed angår så ved jeg det ikke smiley har ikke kørt galt i sådan en fætter smiley

¤¤ PIMPYOURRIDE ¤¤ - Nu med værksted . hvor har du fra at reservedelende er billige?

Bagsædet kan ligges ned og laves om til en dobbelt seng

• #5   19. apr 2012 Rene, en komplet udstødning koster omkring en tusse..det er da billigt..

Ang sikkerhed, så er den sikkert bedre en f.eks en Golf 2, som er testet lige så sikker som en VW Boble..Altså den gamle model..

• #6   19. apr 2012 ¤¤ PIMPYOURRIDE ¤¤ - Nu med værksted . nu tænkte jeg mere som generator, lygter osv... udstødning ja det er ikke slemt men det er jo langt fra det hele smiley bremsedele er også forholdsvis billige dog køb ikke lortet i tsvansen....

• #7   19. apr 2012 Du kan sagtens få noget reservedele ved t-svansen til renualt ellers er der Morgens Birkegård, han sælger Originale renault dele med op til 50% besparelse kontra Renault.

• #8   19. apr 2012 Den har faktisk en meget speciel lyd med sports luftfilter dog er indsugningen så lille at jeg monterede et luftfilter fra en scooter smiley

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    nov 2009

#9   19. apr 2012 Så man kan godt putte et Power filter på uden der sker noget :))?

• #10   19. apr 2012 sagtens smiley jeg tog et fugemasse rør fra en fugepistol og skar et stykke til da det passer i tykkelsen og satte det på og så var det vist et 48 mm power filter fra thansen som jeg havde købt til 4 takt scooter da det passede lige over på smiley

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    nov 2009

#11   19. apr 2012 Fedt det vil jeg så os gøre smiley

• #12   19. apr 2012 Du vil være meget bedre kørende i en Toyota Starlet, corolla, mazda 323, eller selv en gammel Golf.

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    nov 2009

#13   19. apr 2012 Jesper ! det tror jeg godt på, men det er mest forde jeg får den billigt

• #14   19. apr 2012 Jesper hvorfor vil han være bedre kørende i de biler? Jeg ville til en hver tid vælge en twingo frem for golf (blot fordi at jeg hader vw overalt på jorden) men de andre har jeg intet imod smiley

• kevin h
    kevin h Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #15   21. apr 2012 du har god stil rene smiley

• #16   21. apr 2012 Haha kevin når du giver mig ret så har du også selv god stil... smiley Jeg kan lide mange biler men er nu mest corsa a mand smiley folk behøver ikke kunne lide corsa a eller generelt corsa a men bare jeg selv kan så er jeg til freds smiley Fik en gang en golf 2 1.6 td gratis.. skulle selv bare smide en motor i som jeg havde liggende men både bilen og motor blev skrottet... det er sjældent jeg nyder det så meget at skrotte en bil som jeg gjorde den dag smiley

Kommentér på:
Renualt twingo

Annonce