{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.264 visninger | Oprettet:

Vil det virke? (pudsning af lygter) {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet her inde tidligere, men jeg fik ikke svar på det sidste spørgsmål, så nu spørger jeg lige igen smiley

Jeg vil pudse mine forlygter, så de ikke er så matte.
Men vil jeg kunne gøre det med dette: http://www.thansen.dk/product.asp?c=6867978208&n=1227177116&pn=1227208965
og hvad med det UV beskytning.
Eller har i andre forslag til hvad jeg kan gøre?
fx link til noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil det virke? (pudsning af lygter)
  • #3   25. apr 2012 brugte også turtle på mine dog startede jeg med vandslibspapir det tager ca 40 min af proceccen og polerede med maskine det virker super og holder godt . dog hvis du har sprinkler på lygter må det ikke indholde sprit da det gør dem mælkehvide

• #4   25. apr 2012 Tror det kommer til at tage flere dage, hvis du kun bruger autosol.
    Jeg plejer at vandslibe dem med korn 1500 og 2000 og så efterfølgende polere dem.. Det er en god ide at beskytte dem med noget voks eller anden forsegler bagefter. Så holder det længere.

• #5   25. apr 2012 Spørg din lokale grossist om et kit fra 3M. Der er, hvad du skal bruge og det koster et par hundrede eller noget i den stil.

• #6   25. apr 2012 Jeg har brugt tandpasta til min gamle ek4. og det virkede super :)..
    Du kan jo prøve med det. det koster intet og det bliver ihvertfald ikke ringere smiley

Kommentér på:
Vil det virke? (pudsning af lygter)

Annonce