{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrings historier. Forhandling med taksator
  • #1   26. apr 2012 Tja jeg sku ha en pris på min 4x4 opel frontera 2,3 td 93' .. Han mente kun sådan en sku koste 8-15000,- Så afslog og bad om at blive ringet op af hans chef.. Efter lidt forhandling blev vi enige om mener det var 26000,- hvvilket jeg fik..

• #2   26. apr 2012 Min mor crashede engang med vores camping vogn.

Vi fik en højere pris fordi det var regnvejr da taksator var ude (Derfor kunne han ikke se campingvognen havde fugtskade, og derfor blev solgt dyrere end vi havde givet for 4 år siden)

Eller er det ikke sådan nogle lykkelige historier du er ude efter :P?

• #3   26. apr 2012 Jo lige præcis anders! smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   26. apr 2012 Du kan se min mors og min ulykke i vores gamle transporter.

Der var et eksternt taksator firma på, som vores forsikringsselskab benytter sig af og der var en lille undersåt derfra ude og kigge på vores bil.
    Først ville de give os 19.000 for den for han havde fundet en tilsvarende på bilbasen til den pris... Den ville vi jo gerne se for det mente vi bestemt ikke kunne være rigtigt!

Han havde fundet en med bagsmæk (vores havde split døre) - den han havde fundet var rusten i alle skærme og døre - vores var 100% rustfri - for det var kort forinden blevet lavet... og sidst men ikke mindst så havde den han havde fundet.. ja kørt mere en dobbelt så meget i forhold til vores!!!

Vi var meget utilfredse og ville have den genvurderet og der kom en overtaksator på... Han var ikke engang ude og kigge på bilen men gav sin kollega ret ud fra billederne - problemet var bare at den første taksator ingen billeder havde taget så det var bare svindel og humbuk! - vi endte med at klage til vores forsikring og synes det var en utrolig ringe behandling...
    Taksator firmaet blev sat af sagen - vi fik 32.000 for den smiley

• #5   26. apr 2012 Jeg havde en Pug206 GTI som døde efter en masse hærværk nytårsaften 2007/08. Der ville taksatoren kun give mig 96.000 kr, men jeg fik ham presset op på 104.000 kr, + at jeg gerne måtte hente mit anlæg, og mine styling lygter, hvis bare jeg erstattede det med de originale dele..

• #6   26. apr 2012 Sidste år var der en ung gut på 18 der kørte ud for ubetinget vigepligt og jeg kunne ikke nå at stoppe (Mazda 323, 4-dørs fra 92), så jeg ramte ind i ham med.. 30-35km/t tror jeg. Han fik selvfølgelig skylden og da han havde en høj selvrisiko ville han hellere betale mig 'under bordet' end at køre det over forsikringen, hvilket passede mig fint. Jeg havde selv givet 7500,- for bilen 3 måneder tidligere, han gav mig 10000 for bilen og jeg beholdte vraget, som jeg kørte til skrot. Bilen kørte nogenlunde, så den fik brændt den sidste benzin af ud over en mark inden jeg kørte den til skrot og fik 1500 mere for den. Så den tjente jeg 4000 på, på 3 måneder.

• #7   26. apr 2012 Her er et par billeder derfra (ved ikke om i kan se dem): http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2087000934320.2129537.1224079245&type=3

• #8   26. apr 2012 Mine forældre købte en godt brugt golf 2 til mig i 18 års gave med nogle få måneder tilbage til syn. de betalte 2500 kr for den og jeg var så den lykkeligste dreng i verdenen. 3 måneder efter jeg fik den kørte en dame frem for ubetinget vigepligt og jeg smadrede lige ind i siden på hendes splinternye berlingo som også blev totalskadet.
    Golfen blev takseret og jeg fik 15.000 kr for den. Bilen var mega rusten men pga. frost og rim på bilen da taksatoren så på den, kunne han ikke se det og sagde til mig at "det ellers et flot og rustfrit eksemplar du har der.." jeg nikkede bare og modtog mine penge en uge efter.. så alt i alt tjente bilen vores familie 12.500 kr smiley

jeg købte 106'eren i min profil for de 15.000 jeg fik af forsikringen.

• #9   27. apr 2012 Emil blæret!

Kommentér på:
Forsikrings historier. Forhandling med taksator

Annonce