{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.944 visninger | Oprettet:

SOMEONE HELP ME!!!!! Suzuki Alto {{forumTopicSubject}}

Min suzuki alto fra 2009 har et problem med knirke lyde fra højre forhjul ved igangsætning med lavt tyngdepunkt på koblingen. Når jeg holder stille og sætter igang, knirker den i højre forside. Havde den til suzuki i roskilde gennem garantien, de skiftede en bærearm, men lyden er der stadigvæk. 2 spørgsmål:

1) Nogen der har en ide om hvad det kunne være?
2) Hvordan er jeg stillet i forhold til garantien , kan jeg bede dem om at løse problemet? Garantien udløber 13 juli.

Desuden tikker den fra motoren når jeg holder stille, lidt som en lupo diesel. Er dette normalt ??

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SOMEONE HELP ME!!!!! Suzuki Alto
  • #1   29. apr 2012 havde samme problem, mener det var en trækaksel eller et motorophæng der blev skiftet over garentien.

• #2   29. apr 2012 spørgsmålet er om jeg kan tillade mig at brokke mig over garantien, når nu de har forsøgt at skifte bærearm uden held

• #3   29. apr 2012 bare klø på, er der garanti, skal de lave det

• #4   29. apr 2012 Ja hvis der stadig er garanti på, så skal du bare aflevere bilen og kræve at det blir lavet, hvis du venter for længe så forsvinder garantien og så skal du selv betale jo.

• #5   29. apr 2012 men har jeg belæg for at det skal laves på garantien ? F.eks rasler den fra højre bag hjulkasse når jeg kører over bump osv. Værkstedet tjekkede det og konstaterede at det andet suzuki værksted der havde skiftet bremser, havde klemt dem for hårdt sammen eller sådan noget? og det var derfor den larmede sådan. De afviste at lave det, fordi garantien ikke dækker og at det skal laves hos det andet suzuki i jylland. Jeg er fra sjælland.

de 2 primære problemer er :

knirken fra højre foran ved igangsættelse
    hul rasle lyd fra højre bag når jeg kører over bump.

Har brug for kyndig hjælp her!

• #6   30. apr 2012 uanset hvilken værksted der laver det, skal de da dække... konen købte en chevrolet i hillerød, den bliver lavet her på fyn, uden problemer, når der er noget på garantien.

Kommentér på:
SOMEONE HELP ME!!!!! Suzuki Alto

Annonce