{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

TIL BILGALLERIET {{forumTopicSubject}}

Jeres point-system er helt sikkert blevet forbedret, efter man skal kunne se hvem der giver point'ene, men, men, men, DE DER IKKE HAR EN BIL OPRETTET, er forsat ligeglade med hvad karekter de giver bilerne, for de har jo ikke en bil man evt. kunne give samme karekter. Jeg mener, jeg har en bil der ligger mellem 7 og 8, og så gives der et 1 tal. Dybt latterligt - misundelse er en grim ting TORBEN B..........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL BILGALLERIET
  • #1   26. apr 2003 Jeg må nok tilslutte mig ovennævnte. Smag er naturligvis forskellig, men der må være grænser. Eksempel: Som Porsche ejer er jeg naturligvis Ferrari-hader he he, men på trods af det kan jeg godt respektere en Ferrari som enestående alligevel. Dvs. jeg giver den ikke et 3 tal eller lignende.

• #2   26. apr 2003 Hej.

I har selv valgt at sætte jers biler herind. Dermed er i også selv skyld i folks forskellige meninger. Hvis nogen giver én et 1-tal, er det nok fordi han ikke kan li' bilen (logik for havenisser) - at i så ikke kan klare at jeres bil får lidt kritik må jo være jeres problem. Alle folk kan ikke lide alle folks biler. Lad nu bare folk stemme som de vil, og lad det blive ved det.
    Jeg begynder da heller ikke at tude og gispe efter kleenex hvis der kommer en hen til mig og siger min civic er pissegrim. smiley

• #3   26. apr 2003 Ja selvom jeg nærmer mig bedstefar alderen, så er der sku stadig drengestreger i mig og jeg kan da også blive forbandet og give en latterlig karakter til en bil som måske skulle have haft en bedre karakter.
    Primært giver jeg et 5 tal for en pæn og velholdt bil, det er mit udgangspunkt. Om det er en Peugeot 206 eller en Ferrari 308 GTS er lige meget, det er jo bare et spørgsmål om hvad man har råd til at købe. Hvis så bilen er lakeret specielt, speciel læderstue, sænket, fede fælge eller motoren er tunet helt vildt, så stiger karaktererne.
    Vi må jo indrømme at det er ikke alle bilmærker vi er forelsket i, men det gælder om at respektere at andre har en anden mening. Jeg er ikke speciel glad for Opel, selvom min alder passer meget godt til sådan en ”morfar” bil, det betyde ikke at hver gang jeg ser en, får den et 1 tal, men jeg prøver at være positiv, fordi jeg ved at der en person der elsker sin Opel lige så meget som jeg elsker min gamle folkevogn og jeg ville være ked af at få et 1 tal når jeg ved hvor mange timer der er lagt i netop min gamle folkevogn.
    Så jeg vil opfordre folk til at bruge lidt mere tid til at se på billederne og så skrive en kommentar, hvorfor man har givet bilen denne karakter.
    MVH Den-Gamle

• #4   26. apr 2003 Ja selvom jeg nærmer mig bedstefar alderen, så er der sku stadig drengestreger i mig og jeg kan da også blive forbandet og give en latterlig karakter til en bil som måske skulle have haft en bedre karakter.
    Primært giver jeg et 5 tal for en pæn og velholdt bil, det er mit udgangspunkt. Om det er en Peugeot 206 eller en Ferrari 308 GTS er lige meget, det er jo bare et spørgsmål om hvad man har råd til at købe. Hvis så bilen er lakeret specielt, speciel læderstue, sænket, fede fælge eller motoren er tunet helt vildt, så stiger karaktererne.
    Vi må jo indrømme at det er ikke alle bilmærker vi er forelsket i, men det gælder om at respektere at andre har en anden mening. Jeg er ikke speciel glad for Opel, selvom min alder passer meget godt til sådan en ”morfar” bil, det betyde ikke at hver gang jeg ser en, får den et 1 tal, men jeg prøver at være positiv, fordi jeg ved at der en person der elsker sin Opel lige så meget som jeg elsker min gamle folkevogn og jeg ville være ked af at få et 1 tal når jeg ved hvor mange timer der er lagt i netop min gamle folkevogn.
    Så jeg vil opfordre folk til at bruge lidt mere tid til at se på billederne og så skrive en kommentar, hvorfor man har givet bilen denne karakter.
    MVH Den-Gamle

• #5   26. apr 2003 Folk der ikke har biler på siden skal ikke kunne stemme. Så lad os få lavet det om i en fart. Ellers er det sku blevet rigtig godt.
    Hilsen Den-Gamle

• #6   26. apr 2003 Jeg kan godt forstå at nogen ønsker at være anonyme.Smag kan ikke diskuteres. Personlig elsker jeg åbne biler og syntes at de fleste andre er kedelige.Lad 100 biler herindefra køre forbi 100 menesker, hvilke biler vender folk sig om efter? det er dem jeg giver høje karakter. de andre 90% ville jeg give lave karaktere. men da jer gav lave karaktere til er par ( i mine øjne )kedelige biler, blev min bil øjeblikkeligt stemt ned af disse personer. resultatet er at jeg kun stemmer på biler som jeg vil give top karakter. hvis alle gør det samme ender det med at alle biler ligger på 8 -10 og det er ikke særligt realistisk. men ok systemet er bedre nu end før .Hilsen Niels erik

• #7   27. apr 2003 Jeg kan godt forstå "problemet", men jeg syntes det er forkert at sige at folk der ikke har en bil her er ligeglade med hvad hvor mange points de giver bilerne. Jeg har valgt ikke at sætte min bil på bilgalleriet (ikke endnu i hvert fald) men det betyder altså ikke at jeg surfer rundt og giver 1-taller til alle. Og hvis der er en der giver jeres bil et 1-tal så er der nok en stor chance for at i også giver hans et 1-tal smiley Så er det mon derfor i gerne vil have at alle har oprettet en bil? Det hele er jo bare for sjov smiley

Kommentér på:
TIL BILGALLERIET

Annonce