{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Race i holeby... {{forumTopicSubject}}

Var til træf med klubben i Holeby og fik set en masse dejligt race..

Men en ting undred mig eller skuffed mig var en Toyota Celica med stor udstødning og fik sagt til min knægt. Bare se den bil den tror jeg vinder, men den vandt vist aldrig noget,,

Fuck hvor blev jeg skuffet..

Syntes bare den har et fedt udsende og ser ud som om den kan noget, men der blev jeg sku snydt...

Men ellers var der faktisk en sjov bil i år. en som havde bygget en Nissan Mirca om med tryk på osv. ha ha Konen var helt solgt og blev overbevist om at handes Micra også kunne have kørt der inde på banan ha ha..

Med fed dag selvom den ikke started så sygt godt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race i holeby...
  • #1   1. maj 2012 Ja nu er celicaer ikk den hurtigste bil på havnen...
    Og Micra er heller ikk det dummeste at gå i gang med den vejer jo kun 4 gram sån plus minus...

• #2   1. maj 2012 Ens bils udsende skal altid hænge sammen med dens motor i min verden..

• #3   1. maj 2012 Angående Celica'en

Den havde problemer med fuel-cut, et ødelagt rotordæksel, samt rotor

Derfor virkede dem tam, kender personen der kører den.
    Vi stod og rodede med det, det meste af dagen, indtil vi fandt ud af at rotordækslet var fuldstændig smadret samt rotor.

• #4   1. maj 2012 Det var faktisk utroligt den overhovedet kunne køre, med det rotordæksel samt rotor

• #5   1. maj 2012 Christian N

Oki.. så giver det mening.. Den så ellers ud som om den kunne noget, Kommer den så med næste gang? vil da gerne se den Sparke røv smiley

Peter H

JA hvis bilen ligger op til at være hurtig syntes jeg også det burde hænge lidt sammen generelt..

----------------

Til gengeld var der en Reanult clio måske en v6´er ved det ikke, men den sparked faktisk røv og den blev jeg sku overrasket over.

Men det er vist ikke en hemmelighed at den Orange Nissan Vist tog top tiden ha ha sygt som den bare trak til hvergang den skifted gear..

• #6   1. maj 2012 Ja, den kommer med næste gang smiley

Nu skal vi lige have skiftet det møg der.
    Men bilen er dog også næsten 100% standard

GT-four 204 heste. Det eneste der rigtigt er blevet lavet af udstødningssystem, og frontmonteret IC.

Men ejeren har planer og noget mere smiley

• #7   1. maj 2012 Er den celica ikke også med 4 hjulstræk smiley ?

Ellers var der da en golf 2 som rykkede helt vildt hehe

• #8   1. maj 2012 Jo, det er en GT-four
    altså 4wd smiley

• #9   1. maj 2012 Oki,, Nu er det sådan, at de biler som køre der jo faktisk ikke er std. så en std. bil vil se MEGET langsom ud..

Min Seat var der nede og køre sidste år og der ligned den også bare en sløv bil som kørte morfar kørsel ha ha. de biler man køre imod er jo sygt hurtige...

Men jeg syntes det er fedt, at man kommer o std. biler.. Tror faktisk den peugeot 406 som var der, og var std.

Så kan det være hvis jeg er MEGET heldig, at min Sigma også er færdig selvom jeg syntes det vælter fejl ned over den hele tiden over ved tunings manden, men er den færdig, så er der jo 2 n/a bilen ha ha

• #10   1. maj 2012 Ja det sku rigtig nok ens egen bil hurtig kan komme til at se langsom ud smiley tror ikke min nissan trækker fra så mange dernede

• #11   1. maj 2012 Nicki H

sidste år var en fra vores mitsuklub ude og køre og han fatted slet ikke han ikke krydsed linjen før nogle af de andre, for ude på vejen til hverdag så tog han en del og mange kunne slet ikke følge med, men når det kommer sig til sådan noget her kommer folk jo med deres projekter og så når man ikke engang 2 gear før de er i mål. ha ha

Men det giver da et perspektiv på ens bil, at den slet ikke er så hurtig som køre og føler smiley

Man kan så sige, hvor mange std. biler køre man imod sådan et sted?? så på den måde kan man ikke samligne for bilen kan jo goodt være super hurtig til hverdag og imod andre Std. biler smiley

Men sådan et sted skal man have noget helt unikt. før man blver bemærket og før man trækker fra land...

Men JEG syntes det er fedt, at folk bare kommmer med deres std. biler og vil køre race for det er jo derfor banen er der smiley Ud og teste sin bil og bagefter køre man der fre med et nyt projekt i hovedet til næste gang ha ha ha

• #12   1. maj 2012 Ja du har helt ret smiley hvor meget ydede hans bil? For min egen er også hurtigere end de fleste man normalt møder med de 200-250hk, men kommer man op mod en med 500+ hk vil man jo ligne en skildpadde smiley

• #13   1. maj 2012 Hvis det er nissanen vi snakker om yder den mellem
    1200 og 1300 heste

• #14   2. maj 2012 Hans bil yder 225 hk med 4wd

Dog havde han nogle problemer syntes han, med sin brændstof, men med det problem laved han en tid på 9.2 på 1/8 mile..

Oki det er sku sygt at den Nissan yder så meget...

• #15   3. maj 2012 syntes det fede er at se når "sportsvogne" får røvfuld..

• #16   3. maj 2012 Slavteren .

Det for de ellers tit syntes jeg ha ha... især på kun 201 meter smiley

Men ja det er sjovt at se...

Kommentér på:
Race i holeby...

Annonce