Race i holeby... {{forumTopicSubject}}
Var til træf med klubben i Holeby og fik set en masse dejligt race..
Men en ting undred mig eller skuffed mig var en Toyota Celica med stor udstødning og fik sagt til min knægt. Bare se den bil den tror jeg vinder, men den vandt vist aldrig noget,,
Fuck hvor blev jeg skuffet..
Syntes bare den har et fedt udsende og ser ud som om den kan noget, men der blev jeg sku snydt...
Men ellers var der faktisk en sjov bil i år. en som havde bygget en Nissan Mirca om med tryk på osv. ha ha Konen var helt solgt og blev overbevist om at handes Micra også kunne have kørt der inde på banan ha ha..
Med fed dag selvom den ikke started så sygt godt...
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.267
Og Micra er heller ikk det dummeste at gå i gang med den vejer jo kun 4 gram sån plus minus...
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 119 Svar: 236
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 10 Svar: 42
Den havde problemer med fuel-cut, et ødelagt rotordæksel, samt rotor
Derfor virkede dem tam, kender personen der kører den.
Vi stod og rodede med det, det meste af dagen, indtil vi fandt ud af at rotordækslet var fuldstændig smadret samt rotor.
jan 2009
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Oki.. så giver det mening.. Den så ellers ud som om den kunne noget, Kommer den så med næste gang? vil da gerne se den Sparke røv
Peter H
JA hvis bilen ligger op til at være hurtig syntes jeg også det burde hænge lidt sammen generelt..
----------------
Til gengeld var der en Reanult clio måske en v6´er ved det ikke, men den sparked faktisk røv og den blev jeg sku overrasket over.
Men det er vist ikke en hemmelighed at den Orange Nissan Vist tog top tiden ha ha sygt som den bare trak til hvergang den skifted gear..
jan 2009
Nu skal vi lige have skiftet det møg der.
Men bilen er dog også næsten 100% standard
GT-four 204 heste. Det eneste der rigtigt er blevet lavet af udstødningssystem, og frontmonteret IC.
Men ejeren har planer og noget mere
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 59 Biler: 4 Emner: 682 Svar: 3.430
Ellers var der da en golf 2 som rykkede helt vildt hehe
jan 2009
altså 4wd
apr 2006
Min Seat var der nede og køre sidste år og der ligned den også bare en sløv bil som kørte morfar kørsel ha ha. de biler man køre imod er jo sygt hurtige...
Men jeg syntes det er fedt, at man kommer o std. biler.. Tror faktisk den peugeot 406 som var der, og var std.
Så kan det være hvis jeg er MEGET heldig, at min Sigma også er færdig selvom jeg syntes det vælter fejl ned over den hele tiden over ved tunings manden, men er den færdig, så er der jo 2 n/a bilen ha ha
dec 2006
apr 2006
sidste år var en fra vores mitsuklub ude og køre og han fatted slet ikke han ikke krydsed linjen før nogle af de andre, for ude på vejen til hverdag så tog han en del og mange kunne slet ikke følge med, men når det kommer sig til sådan noget her kommer folk jo med deres projekter og så når man ikke engang 2 gear før de er i mål. ha ha
Men det giver da et perspektiv på ens bil, at den slet ikke er så hurtig som køre og føler
Man kan så sige, hvor mange std. biler køre man imod sådan et sted?? så på den måde kan man ikke samligne for bilen kan jo goodt være super hurtig til hverdag og imod andre Std. biler
Men sådan et sted skal man have noget helt unikt. før man blver bemærket og før man trækker fra land...
Men JEG syntes det er fedt, at folk bare kommmer med deres std. biler og vil køre race for det er jo derfor banen er der
dec 2006
jan 2009
1200 og 1300 heste
apr 2006
Dog havde han nogle problemer syntes han, med sin brændstof, men med det problem laved han en tid på 9.2 på 1/8 mile..
Oki det er sku sygt at den Nissan yder så meget...
jan 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 38 Svar: 598
apr 2006
Det for de ellers tit syntes jeg ha ha... især på kun 201 meter
Men ja det er sjovt at se...
Race i holeby...