{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Speciel tectyl? {{forumTopicSubject}}

Hej, har det hersens tectyl med samme konsistens som vand, men det har stadig en oliefarve, altså gul når det er samlet. Det er noget min far siger hovedsageligt er til flyvemaskiner, og de korrigere når han ikke bruger det. Han siger det også virker på biler rigtig godt, man skal bare give bilen en lille tur hvert halve år i lister, dørhåndtag, hængsler + hvad man nu syntes og den ruster aldrig de steder (selvf. skal det ikke bruges nedenunder bilen).

Mit spørgsmål lyder, er der nogen der ved hvor man kan få mere? Har søgt på navnet, som er "Rust - Ban 393" lavet af ESSO. Men det er ikke til at finde. Det siges at man ikk kan få det i DK mere, men måske nogen der kender til alternativer?

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speciel tectyl?
  • #1   2. maj 2012 hej brug det her det bruger jeg det er super godt har givet min det vært år di siste 5 år og der er stadig ikke noget rust http://www.harald-nyborg.dk/p4308/dinitrol-den-brune-77b-5-ltr

  • #2   3. maj 2012 - FJENSEN - det er nok mere noget der bliver "slidt" væk af vand når det trænger ned i revner ved lister osv. Ikke noget man lægger lag på lag smiley

    rasmus C ja det er nok mere noget i den dur jeg tænker på smiley og din ser jo ganske fin ud (ihvertfald på billeder). Hvor tynd er det? Så tyndt at der kan fyldes på en spray? eller skal man bruge pensel smiley

    For det jeg har er det bare at spraye det i toppen af en liste f.eks. og så siver det ind bagved og man kan lige tørre det overskydende af, det bliver noget grasværk men man kan ikke se det efter vask selvf. :o)

    Grunden til jeg gerne vil have et alternativ er jo at jeg har slipper op engang smiley


Kommentér på:
Speciel tectyl?

Annonce