{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The Black Box fra Turtle - Erfarringer søges
  • #1   3. maj 2012 Forleden dag var der en der oprettede et emne om det herinde, og han var ikke imponeret af det

• #2   3. maj 2012 Min kammerat har prøvet noget ligende i turtle bare til rød bil hvor man vasker den i det. Den skinnede rigtig flot da han var færdig, men næste gang han vaskede den, gik det lidt af igen.

Tror pengene er meget bedre givet ud ved en polering smiley

• #3   3. maj 2012 Kig evt på maguiars ntx tech 2 voks, det virker satme, og er super nemt at bruge, samt det ikke brænder fast. Og så hilder det overraskende lang tid. Kan kun anbefales herfra. Black box er noget skrammel i forhold til det.

• #4   3. maj 2012 Jeg brugte det på en sort celica jeg havde og jeg syntes det gav et flot resultat men man skal passe på med det spray man tørre efter med. Hvis ikke det får præcis samme bearbejdning kan der ses forskel når solen skinner. Men sørger man for det så bliver resultatet hammer godt. men regn med det tager lang tid. Det er ikke noget man gør på en time det er helt sikkert. Får jeg en sort bil bruger jeg det gerne igen. smiley

• #5   3. maj 2012 Også få fat i nogen flere klude til at polere med dem løber du hurtigt tør for. Jeg brugte tvist til at tørre midlet af med igen. Mvh

Kommentér på:
The Black Box fra Turtle - Erfarringer søges

Annonce