{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Streetfire {{forumTopicSubject}}

Var lige Fredericia i dag.. Købte lige en drifting tur som co-driver i en corvette... Fed tur.. Men det havde været federe, hvis ikke alle de "amatøre" havde holdt i vejen hele tiden... Og sikken en ventetid.. Vi var rimelig enige i køen, at det var under alt kritik...

Jeg har et foreslag:
Man kunne organisere det.. Og kun sælge det antal billetter, så det passede med det antal folk der kunne nå at køre inden de 3 corvetter skulle ha skiftet dæk.... Så vi ikke skulle stå en masse folk vente i en time eller mere..

Og måske havde bestemte tidspunkter hvor der kun blev kørt i de 3 corvetter.. Så der kunne komme mere glid i det... De fleste ville jo køre corvette...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streetfire
  • #2   5. maj 2012 Oria. Kunne ikk være mere enig med dig. Jeg ville ha varet ude i en af vetterne men valgte at lade vær da jeg sys det var nedern at de ikk kørte alene. De kunne ikk rigtigt få plads nok. Og samtidig sys jeg den bane er alt for lille til de biler smiley

• #3   5. maj 2012 Du har ret Pernille....

Jeg ville nemlig egentlig kun lige ha nævnt det negativ som en bi-ting...
    Men så tog fanden ved mig.. Også kom det hele bare... Fingerne skrev løs..

Kommentér på:
Streetfire

Annonce