{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boxer motor!!!
  • #1   7. maj 2012 det skulle meget gerne være den samme konfiguration
    lidt ligesom en General Motors V6 og fx en Nissan V6 smiley

• #2   7. maj 2012 tænker mere på holdbarhed.

• #3   7. maj 2012 burde man kunne måske porschen er lidt skrøbliger men så også en del sjovere... porsche er tilgængel en super bil der kan holde til at køre mere end 40.000km det er lambo og ferrari ikke kendte for..

• #4   7. maj 2012 Ketil.. Hvad ved du om Porscher i forhold til Subaru..?

• #5   7. maj 2012 porsche er tysk. kendet for deres boxermotore der er bagmonteret..
    deres køreenskaber sku være super gode og ifølge de ting jeg har set og læst er den utroligt tilgivende over for fejl. en værdags bil som stadig er en superbil. deres motore yder en del mere end subaru gør hvilket nok også gå en lille smugle ud over holbarheden.

subaru er japansk. kendet for deres boxermotore og især deres subaru som er en suveran køremaskine. driftsikker sålænge den ikke er pumpet.

• #6   7. maj 2012 Så firkantet kan det ikke sættes op nej.

Dog er både Porsche og Subaru kendt for at være pålidelige biler.

• #7   7. maj 2012 arg. ketil.. nu er det jo feks. ikke motoren der er kendt for at være tilgivende. og bestemt heller ikke alle porscher der er det smiley :D nu var det ligesom kun selvemotoren der bliver spurgt til.

• #8   7. maj 2012 Thomas H: Korrekt! er de nemlig, men når man ikke har kørt begge biler, kan man ikke sammenligne dem..

Jeg har kørt min egen og et par andre Imprezaer, og samtidig et par 911'ere

Syntes klart Imprezaen kører bedst, men nu sammenligner jeg jo så også en "ny" Impreza med en gammel 911..

Igen svært at sige..

Nå, Men svaret på det første spørgsmål..

De er som sagt begge kendt som pålidelige maskiner.. hvis valget stod mellem disse 2 slags biler, er der ikke andet at sige end, tag ud og prøv begge modeller. den eneste mulighed for at finde ud af hvilken model man gerne vil have. smiley

• #9   7. maj 2012 steffen C
    og senere blev der spurt til mit kendskab til porsce og subaru.
    ud over det var der porche boxermotor vs subaru boxer. meget precist at sku svare på eller noget... har aldrig ejet en subaru eller en porsche men kommer måske til det en dag... så indtil vidre kan jeg kun sige hvad jeg har læst og hørt

• #10   7. maj 2012 nemlig du sagde det selv... du har ikke kendskab til det.. så lad være med at svare!

Kommentér på:
boxer motor!!!

Annonce