{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Fair Pris? c220 årg.99 {{forumTopicSubject}}

Hey BG. er faldet over en gammel c220 utrolig velholdt.
kørt 392.000 og med ALT i udstyr. læderindtræk, ortopædisk førersæde,
fjernb. c.lås,,motorkabinevarmer fartpilot, el-ruder, el-spejle, cd/radio, armlæn, bagagerumsdækken, airbag, træk,
står helt uden rust. har set den i bund via lift. døre fejler intet i bund og de er med org sealing. skærme står som nye. jeg kan faktisk ikke finde et minus ud over prisen der hedder 47.000.. det er elegance modellen. hmm hvad mer er der at sige. synes der er utrolig mange priser på de mercedes'er hva sir i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair Pris? c220 årg.99
  • #1   8. maj 2012 Prisen svinger meget på dem.. men synes ik det lyder som om prisen er helt hei i vejret,

jeg ville hugge ham lidt i pris

• #2   8. maj 2012 det har jeg gjort hehe. han startede med at ville ha 55 for den for 1½ måned siden. han er ved at være lidt stram i masken når jeg spørger til prisen hehe

• #3   8. maj 2012 Diesel eller benzin?

Tjek rust! Under dørene (åben dørene, kik under evt. gummilister), denne bil ruster OVERALT! Har selv en og kun kørt 150.000 org men er skam rusten overalt..

Men bilen kører og kører, og det er en rigtig luksus bil med, hvis diesel, meget lav forbrug. Har lige kørt strækningen flensburg - stuttgart med et forbrug på 6.3 liter/100 km ved 180 kmt

47000 for Diesel lyder meget rimeligt, for benzin ville jeg dog selv ikke give 47000...

• #4   8. maj 2012 det er en 125hk diesel ja. jeg har haft gummilisterne fri og kigget den grundigt igennem.... mange gange hehe. og jeg savler mere og mere for hver gang jeg ser den. den køre jo fantastisk.

Kommentér på:
Fair Pris? c220 årg.99

Annonce