{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Kan du lave noget udstødning? {{forumTopicSubject}}

Hej bg smiley

Vil gerne have lavet noget dobbelt udstødning på min focus, dvs hvis du er fiks til at svejse osv så er det nok dig jeg skal bruge. Giv en evt pris, så snakker vi om det

Det drejer sig om der skal sættes et T eller Y stykke på lige inden afgangen og så skal der føres et rør hen til højre side af bilen. Det skal bare være et normalt rør ca 1.5" og dereftefter sætter jeg bare en rørhale på som giver udseendet.

Efter hvad jeg vurderer det til, burde det ikke være så svært igen, hvis bare man kan svejse og få bukket rørene, da der er god plads i undervogen bagpå til rørene og ophæng.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan du lave noget udstødning?
  • #1   9. maj 2012 hej lasse

du får bare stort set ingen røg ud af den ekstra afgang.....det ser lidt sjov ud når man ser den slags udstødninger og der ikke kommer noget ud af afgang nr. 2....

røg vil altid komme ud af den letteste vej og den letteste = den korteste.....

hvis det skal se rigtigt og god ud skal du lave dobbelt rør fra for/mellempotten og hele vejen ud

• #2   9. maj 2012 Det er nu også mere for udseendet jeg gør det, da den nye kofanger allerede er købt smiley

Kommentér på:
Kan du lave noget udstødning?

Annonce