{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.252 visninger | Oprettet:

Afmontere bagkofanger polo 6R... {{forumTopicSubject}}

Hey Peps.
Har spurgt i Polo 6R furom, men der var ikke rigtig nogen der ku hjælpe.
Jeg skal afmontere bagkofanger på min polo i morgen, men er lidt på bar bund med hvor og hvor mange skruer der skal fjernes, samt hvor der sidder clips, når den skal trækkes af.
Har googlet det, men ikke fundet noget brugbart.
Håber nogen kan hjælpe:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontere bagkofanger polo 6R...
  • #1   15. maj 2012 hmm en skam jeg har så dårlig hukommelse har da skildt nogle stykker ad... der sidder 3-4 skruer i begge sider ved baghjulet og tror nok der sidder 3 i bunden, om du skal have baglygten af kan jeg faktisk ikke helt huske men det mener jeg ikke er nødvendigt. (dog kan det gøre det lidt nemmer når kofangeren skal på igen så man ikke ridser dem) når kofangeren skal af er det nemmest at være 2 men man kan også sagtens gøre det alene... hmm jeg kan ikke huske om siderne skal rykkes ud eller bare bagud men det plejer at gå rimeligt nemt.. huske at der sidder 2 ledninger til nummerplade lyset som ikke er så lange som lige skal af når du får kofangeren rykket lidt ud.-.

• #2   15. maj 2012 Hej Morten.
    Bestemt et brugbart svar.
    Kom til at tænke på en ting...
    Kan man afmontere den nederste lille del af kofangeren?
    Det ser umiddelbart ud som om den kan skilles ad der, men er ikke sikker. Skal montere et lille kamera, og det skal sidde nede i det sorte plastik nederst i kofangeren.

• #3   15. maj 2012 det var et godt spørgsmål, har ikke skildt så mange 6R polo'er ad så det er jeg ikke helt sikker på, men det vil jeg da næsten mene at man kan, men det vil helt sikkert være nemmest når man har hele kofangeren af...

• #4   15. maj 2012 Ok. Det lyder heller ikke som om det er den store operation at få den kofanger af. Måske jeg kunne tage strøm fra nummerpladelyset, men det må jeg lige undersøge- ved ikke om der er konstant strøm, når der er tænding på osv.
    Må jeg evt lige sende dig en pb, og be om dit nummer? Kunne være fedt hvis jeg ku ringe, i tilfælde af at stå i en situation, hvor jeg ikke aner hvad jeg skal gøre:)

• #5   15. maj 2012 det plejer som at gå rimeligt smertefrit.. med hensyn til strøm vil jeg ikke kunne bruges til meget, og om bilen vil melde fejl hvis man låner lidt strøm det aner jeg ikke.. smiley du skal være velkommen til at ringe hvis der går helt ged i den,

Kommentér på:
Afmontere bagkofanger polo 6R...

Annonce